Minkä teeman

Anonyymi-ap

Ympärille tai puitteissa pitäisi 2025 julistaa juhlavuodeksi? Henkilökohtaisesti/yleisesti?

24

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enpä tiiä. Ei tuu mitään mieleen. Seuraava vuosi vois ollakin juhlavuosi henkilökohtaisesti.

      Jasu

      • Anonyymi

        Entä juhlavuosi nossen kunniaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä juhlavuosi nossen kunniaksi?

        Nossella on tänä vuonna juhlavuosi (40v) Mulla ensi vuonna( 50v). 🙂

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nossella on tänä vuonna juhlavuosi (40v) Mulla ensi vuonna( 50v). 🙂

        Jasu

        Taino onko vanhenemisessa mitään juhlimista? Tiedä häntä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taino onko vanhenemisessa mitään juhlimista? Tiedä häntä.

        Jasu

        Ehkä se juhla on ikääntymisessä sitä, että henkisesti viisastuu, mutta taas fyysisesti tulee yks saatanan könttyrä eikä jaksa enää mitään. Viisaus lienee sekin, että ymmärtää vähentää juoksemista ja suorittamista, kuuntelee kehoaankin miten se jaksaa ja voi. Eikä vaan vedä kieli pitkänä hullun kiilto silmissä menemään.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se juhla on ikääntymisessä sitä, että henkisesti viisastuu, mutta taas fyysisesti tulee yks saatanan könttyrä eikä jaksa enää mitään. Viisaus lienee sekin, että ymmärtää vähentää juoksemista ja suorittamista, kuuntelee kehoaankin miten se jaksaa ja voi. Eikä vaan vedä kieli pitkänä hullun kiilto silmissä menemään.

        Jasu

        Ansaitsisit puuma-korun, vaikka korvikset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ansaitsisit puuma-korun, vaikka korvikset.

        No en käytä koruja. Mulla menee korut hukkaan. Ja eikö puuma ole muutenkin pokailija, joka ei rakastu ja asetu rakastamansa rinnalle, vaan jahtaa pelkän kepeän merkeissä nuorempiaan?

        Mä en ole ollut koskaan kepeiden juttujen harrastaja enkä pikasuhteilija. Ikä on aikalailla sama, kun rakastuu. Muodostaa parielämän, noi muut jutut on sitten jotain hölynpölyä minulle.

        Jasu


    • Anonyymi

      miten ganttura kesytetään ?

    • Anonyymi

      Henkilökohtaisesti tärkeintä on saada tehdä itselle mieluista työtä ja ilman, että kenestäkään enää kerrotaan ns. kautta rantain! Toinen haave on se, että löytäisin uuden ystävän ja ikäeroa olisi vain muutama vuosi! Sieltä hyvin tutulta alueelta ja huhtikuusta alkaen, koska haluan keskittyä työntekoon jonkin aikaa.

    • Anonyymi

      Ihana kysymys! Henkilökohtaisesti kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin parantaminen ja ylläpitäminen. Tää olis hyvä myös kaikille yleisesti. N32

      • Kannatan lämpimästi tätä teemaa! 👏


    • Anonyymi

      Vuosi 25 jää muistoihini Miehen kohtaamisen vuotena. Sitäpä kannattaa juhlia koko vuosi!

    • Anonyymi

      Elämäni nainen ja minä yhdessä.

      • Anonyymi

        Ätmin hyväksyvä nainen?


    • Anonyymi

      Jossain aloituksessa joku kertoi asioista mitä vihaa. Yksi oli teennäisyys. Jonkinlainen aitouden teema voisi olla.

      Aiheeseen liittyen suosittelen katsomaan Tiina Lymin käsikirjoittaman ja ohjaaman Queen of fucking everything Areenasta. Loistava! Hienoa Tiina & co, jälleen!

      • Anonyymi

        Millainen ihminen on sinun mielestä teennäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen on sinun mielestä teennäinen?

        En tiedä, mutta lue sieltä jonkun tekemästä aloituksesta mieleisesi vastaus.

        Tiina Lymi! Ihan v.tun hyvä!!! YLE Tarjoilee parasta heti vuoden alkuun. Siinä jäävät entiset vastanäyttelijät lehdellä soittelemaan mainoslauseita ja muuta. Aivan upeaa työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta lue sieltä jonkun tekemästä aloituksesta mieleisesi vastaus.

        Tiina Lymi! Ihan v.tun hyvä!!! YLE Tarjoilee parasta heti vuoden alkuun. Siinä jäävät entiset vastanäyttelijät lehdellä soittelemaan mainoslauseita ja muuta. Aivan upeaa työtä.

        Vilkaisin sitä myös. Napataan kanavilta kuulokkeisiin!


      • Anonyymi

        Katsoin ensimmäisen osan.
        Kiinnostava.
        Tulee mieleen 1990-luvun tapahtumat. Vähän 2008.
        Hyvin näytelty. Katson varmaan muutkin osat.
        Vilma


    • Anonyymi

      Oman itsensä ja tosirakkauden löytämisen teema.

    • Anonyymi
    • Tietenkin joka ikinen vuosi pitää osoittaa perunan kunnioitukselle. Perunasta on moneksi ja joillain on jopa perunanenä.
      En tiedä onko se sukua tryffelisian kärsälle?

      Hyvin moni parisuhdekin on alkanut perunalautasen ääressä. Myös 100% suomalaisista ja maahanmuuttajien lapsista on kasvatettu perunan voimalla.

      Suuri kunnia ja ylistys perunalle! Olkoon peruna mukuloineen teidän kanssanne nyt ja iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Peruna sinulle, kahvi minulle -mutta saan ajatuksestasi kiinni 😁. Minun kohdalla itsensä kehittämiseen täytyy laittaa vielä useampi vuosi. Olen ollut lähes täysin sitä tekemättä pitkän ajan kun kaikki voimat on mennyt muiden tarpeisiin. Tietyt asiat työn alla, toisiin vielä tarttumatta, eikä tulostakuuta tässä iässä enää ole niin en uskalla juhlavuotta vielä julistaa. Mutta kahvia taatusti tulee menemään tänäkin vuonna!


    • Anonyymi

      Kovaa treeniä tänä vuonna.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe