Minkä teeman

Anonyymi-ap

Ympärille tai puitteissa pitäisi 2025 julistaa juhlavuodeksi? Henkilökohtaisesti/yleisesti?

24

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä tiiä. Ei tuu mitään mieleen. Seuraava vuosi vois ollakin juhlavuosi henkilökohtaisesti.

Jasu

• Anonyymi

Entä juhlavuosi nossen kunniaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä juhlavuosi nossen kunniaksi?

Nossella on tänä vuonna juhlavuosi (40v) Mulla ensi vuonna( 50v). 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nossella on tänä vuonna juhlavuosi (40v) Mulla ensi vuonna( 50v). 🙂

Jasu

Taino onko vanhenemisessa mitään juhlimista? Tiedä häntä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taino onko vanhenemisessa mitään juhlimista? Tiedä häntä.

Jasu

Ehkä se juhla on ikääntymisessä sitä, että henkisesti viisastuu, mutta taas fyysisesti tulee yks saatanan könttyrä eikä jaksa enää mitään. Viisaus lienee sekin, että ymmärtää vähentää juoksemista ja suorittamista, kuuntelee kehoaankin miten se jaksaa ja voi. Eikä vaan vedä kieli pitkänä hullun kiilto silmissä menemään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se juhla on ikääntymisessä sitä, että henkisesti viisastuu, mutta taas fyysisesti tulee yks saatanan könttyrä eikä jaksa enää mitään. Viisaus lienee sekin, että ymmärtää vähentää juoksemista ja suorittamista, kuuntelee kehoaankin miten se jaksaa ja voi. Eikä vaan vedä kieli pitkänä hullun kiilto silmissä menemään.

Jasu

Ansaitsisit puuma-korun, vaikka korvikset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ansaitsisit puuma-korun, vaikka korvikset.

No en käytä koruja. Mulla menee korut hukkaan. Ja eikö puuma ole muutenkin pokailija, joka ei rakastu ja asetu rakastamansa rinnalle, vaan jahtaa pelkän kepeän merkeissä nuorempiaan?

Mä en ole ollut koskaan kepeiden juttujen harrastaja enkä pikasuhteilija. Ikä on aikalailla sama, kun rakastuu. Muodostaa parielämän, noi muut jutut on sitten jotain hölynpölyä minulle.

Jasu

• Anonyymi

miten ganttura kesytetään ?

• Anonyymi

Henkilökohtaisesti tärkeintä on saada tehdä itselle mieluista työtä ja ilman, että kenestäkään enää kerrotaan ns. kautta rantain! Toinen haave on se, että löytäisin uuden ystävän ja ikäeroa olisi vain muutama vuosi! Sieltä hyvin tutulta alueelta ja huhtikuusta alkaen, koska haluan keskittyä työntekoon jonkin aikaa.

• Anonyymi

Ihana kysymys! Henkilökohtaisesti kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin parantaminen ja ylläpitäminen. Tää olis hyvä myös kaikille yleisesti. N32

• Kannatan lämpimästi tätä teemaa! 👏

• Anonyymi

Vuosi 25 jää muistoihini Miehen kohtaamisen vuotena. Sitäpä kannattaa juhlia koko vuosi!

• Anonyymi

Elämäni nainen ja minä yhdessä.

• Anonyymi

Ätmin hyväksyvä nainen?

• Anonyymi

Jossain aloituksessa joku kertoi asioista mitä vihaa. Yksi oli teennäisyys. Jonkinlainen aitouden teema voisi olla.

Aiheeseen liittyen suosittelen katsomaan Tiina Lymin käsikirjoittaman ja ohjaaman Queen of fucking everything Areenasta. Loistava! Hienoa Tiina & co, jälleen!

• Anonyymi

Millainen ihminen on sinun mielestä teennäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen ihminen on sinun mielestä teennäinen?

En tiedä, mutta lue sieltä jonkun tekemästä aloituksesta mieleisesi vastaus.

Tiina Lymi! Ihan v.tun hyvä!!! YLE Tarjoilee parasta heti vuoden alkuun. Siinä jäävät entiset vastanäyttelijät lehdellä soittelemaan mainoslauseita ja muuta. Aivan upeaa työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mutta lue sieltä jonkun tekemästä aloituksesta mieleisesi vastaus.

Tiina Lymi! Ihan v.tun hyvä!!! YLE Tarjoilee parasta heti vuoden alkuun. Siinä jäävät entiset vastanäyttelijät lehdellä soittelemaan mainoslauseita ja muuta. Aivan upeaa työtä.

Vilkaisin sitä myös. Napataan kanavilta kuulokkeisiin!

• Anonyymi

Katsoin ensimmäisen osan.
        Kiinnostava.
        Tulee mieleen 1990-luvun tapahtumat. Vähän 2008.
        Hyvin näytelty. Katson varmaan muutkin osat.
        Vilma

• Anonyymi

Oman itsensä ja tosirakkauden löytämisen teema.

• Anonyymi
    • Tietenkin joka ikinen vuosi pitää osoittaa perunan kunnioitukselle. Perunasta on moneksi ja joillain on jopa perunanenä.
      En tiedä onko se sukua tryffelisian kärsälle?

Hyvin moni parisuhdekin on alkanut perunalautasen ääressä. Myös 100% suomalaisista ja maahanmuuttajien lapsista on kasvatettu perunan voimalla.

Suuri kunnia ja ylistys perunalle! Olkoon peruna mukuloineen teidän kanssanne nyt ja iankaikkisesti.

• Anonyymi

Peruna sinulle, kahvi minulle -mutta saan ajatuksestasi kiinni 😁. Minun kohdalla itsensä kehittämiseen täytyy laittaa vielä useampi vuosi. Olen ollut lähes täysin sitä tekemättä pitkän ajan kun kaikki voimat on mennyt muiden tarpeisiin. Tietyt asiat työn alla, toisiin vielä tarttumatta, eikä tulostakuuta tässä iässä enää ole niin en uskalla juhlavuotta vielä julistaa. Mutta kahvia taatusti tulee menemään tänäkin vuonna!

• Anonyymi

Kovaa treeniä tänä vuonna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      225
      8934
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      42
      6782
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      169
      4759
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      126
      3051
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      102
      1848
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      266
      1824
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1558
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1297
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      75
      1291
    10. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      82
      1254
    Aihe