Kauppatavara tilaus Prismasta pitäisi tulla klo. 11-14 välillä.
Vielä ei näy kuljetinautoa! Eihän se poloinen kerkeä askeltaa portaitakaan ennen klo. 11!
No niin, vähimmäisaika umpeutui! Elämä pilalla.
Nooh vakavasti, tilaileeko muut kotiinkuljetuksella, vaikka covidin vaaraa ei enää ole?
Missä mun lähetti viipyy!
15
177
Vastaukset
Luulisi nyt hölmömmänkin ymmärtävän, että kello 11 ja 14 välillä ei tarkoita tasan kello 11.
- Anonyymi
Toiset taas tajuaa timpan hjuumoria.
En ole koskaan tilannut ruokaa kotiinkuljetuksella kaupasta.
Mulla lyhyt matka kauppaan (alle 50 metriä) ja jos en itse pääse, poitsu käy mun puolesta.
Kiva kun olet rekkuna taas. Nyt Timppa hyvä.. laita se salasana paperille ja paperi jääkaapin oveen. Yms.Voi pirpana. Tuurilla mennään ja salasanana on entisen työpaikkani salasana. Se vuosien jälkeen iskostui muistiini.
Tokihan sekin piti vaihtaa säännöllisesti, mutta tavallaan huiputin vaihdossa.5imiti kirjoitti:
Voi pirpana. Tuurilla mennään ja salasanana on entisen työpaikkani salasana. Se vuosien jälkeen iskostui muistiini.
Tokihan sekin piti vaihtaa säännöllisesti, mutta tavallaan huiputin vaihdossa.Eli nyt voit kysyä minulta mikä salasanasi on. Ja minä voin kertoa kun taas unohdat, että se on se entisen työpaikkasi salasana. Ja siten muistat sen taas.
Kuis sinun pyhät meni?Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli nyt voit kysyä minulta mikä salasanasi on. Ja minä voin kertoa kun taas unohdat, että se on se entisen työpaikkasi salasana. Ja siten muistat sen taas.
Kuis sinun pyhät meni?No mitenkäs ne. Ihan samanlailla, kuin arkipäivätkin.
Ei minulla ole päivillä juurikaan eroa. Joulusta en hirmuisesti välitä sen väkivaltaisen historian takia.
Tokikin laitoin joulukortteja ja uutenavuotena olin iloinen kossien puolesta, kun pääsivät pommittamaan.
Itsehän olin varusmiesaikana pioneeri. Armeijassa on vähän isommat pommit. Anteeksi kun sanon näin, mutta se nyt vain oli kivaa, kun telamiina ja hävityspanos (yht..30Kg TNT) poksahti.
Tokihan myös M heksogeenillä katkottiin rautoja. Siistimpää kuin sirkkelillä.
Voi niitä aikoja. Silloin oli voimakas ja terve. Nykyään on ja, ja, ja, jatkoajalla.5imiti kirjoitti:
No mitenkäs ne. Ihan samanlailla, kuin arkipäivätkin.
Ei minulla ole päivillä juurikaan eroa. Joulusta en hirmuisesti välitä sen väkivaltaisen historian takia.
Tokikin laitoin joulukortteja ja uutenavuotena olin iloinen kossien puolesta, kun pääsivät pommittamaan.
Itsehän olin varusmiesaikana pioneeri. Armeijassa on vähän isommat pommit. Anteeksi kun sanon näin, mutta se nyt vain oli kivaa, kun telamiina ja hävityspanos (yht..30Kg TNT) poksahti.
Tokihan myös M heksogeenillä katkottiin rautoja. Siistimpää kuin sirkkelillä.
Voi niitä aikoja. Silloin oli voimakas ja terve. Nykyään on ja, ja, ja, jatkoajalla.Höh.. miehet ja niiden pommit.. :)
Tulee mieleen se televisiosarja, myytinmurtajat, jossa ne tyypit oli ihan liekeissään kun pääsivät räjäyttelemään asioita..
Niin.. eipä kai ne minunkaan päivät niin vaihtelevaisia ole. Arkena töitä, töitä ja töitä. Lauantaisin on siivous- ja treffipäivä ja sunnuntai on pyhitetty lepopäiväksi. Samaa vanhaa rundia se on minullakin. Arkista aherrusta.
Mutta täällä palstalla voi kohdata ihmisiä, joita ei muutoin kohtaisi koskaan oikeassa elämässä. Se on virkistävää.Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh.. miehet ja niiden pommit.. :)
Tulee mieleen se televisiosarja, myytinmurtajat, jossa ne tyypit oli ihan liekeissään kun pääsivät räjäyttelemään asioita..
Niin.. eipä kai ne minunkaan päivät niin vaihtelevaisia ole. Arkena töitä, töitä ja töitä. Lauantaisin on siivous- ja treffipäivä ja sunnuntai on pyhitetty lepopäiväksi. Samaa vanhaa rundia se on minullakin. Arkista aherrusta.
Mutta täällä palstalla voi kohdata ihmisiä, joita ei muutoin kohtaisi koskaan oikeassa elämässä. Se on virkistävää.Nyt jäi vaivaamaan. Miksi treffipäivä on lauantaina?
Jos ihastuksesi pyytää treffeille muuna päivänä, niin annatko välittömästi pakit?
Jos tuo taas on joku parisuhteen vaalimispäivä niin sitten on eri asia. Mutta sitten vakaviin juttuihin.
Miten se työsiirto, vai erehdynkö henkilöstä? Itselleni joku aikoo soittaa nyt Tammikuun aikana työkkäristä.
Viestissä oli jo tosi masentunut ja ei varmaan pidä kiirettä, kun työttömäksi hakiessani kerroin, etten saa senttiäkään työttömyysrahaa, enkä ole oikeutettu mihinkään muihinkaan kelan tukiaisiin.
Mutta jospas sitä jotsin puuhastelua ihan harrastusmielessä.5imiti kirjoitti:
Nyt jäi vaivaamaan. Miksi treffipäivä on lauantaina?
Jos ihastuksesi pyytää treffeille muuna päivänä, niin annatko välittömästi pakit?
Jos tuo taas on joku parisuhteen vaalimispäivä niin sitten on eri asia. Mutta sitten vakaviin juttuihin.
Miten se työsiirto, vai erehdynkö henkilöstä? Itselleni joku aikoo soittaa nyt Tammikuun aikana työkkäristä.
Viestissä oli jo tosi masentunut ja ei varmaan pidä kiirettä, kun työttömäksi hakiessani kerroin, etten saa senttiäkään työttömyysrahaa, enkä ole oikeutettu mihinkään muihinkaan kelan tukiaisiin.
Mutta jospas sitä jotsin puuhastelua ihan harrastusmielessä.Katsos se treffipäivä on siksi lauantai, kun aivovammaisena kärsin uupumuksesta. Teen ihan hitokseltaan arkisin töitä, ja arki-illat olen siis hyvin uupunut ja lisäksi minulla on vastuuta poitsusta.
Perjantaisin olen jo puolikuollut väsymyksestä ja herään lauantaina taas henkiin jos saan kunnolla nukutuksi. Lauantaina jaksaa valvoa vaikka koko yön jos seuraavana päivänä saa levätä. Ja sunnuntainahan saa.
Treffit yleensä ovat fyysisiä koitoksia ja lipsuvat myöhäisiksi. Siksi lauantai on treffi-ilta.
Treffit voivat olla muunakin ajankohtana jos seuraava päivä on vapaata. Ja harvoin minulla on arkisin vapaata.Pikku-pirpana kirjoitti:
Katsos se treffipäivä on siksi lauantai, kun aivovammaisena kärsin uupumuksesta. Teen ihan hitokseltaan arkisin töitä, ja arki-illat olen siis hyvin uupunut ja lisäksi minulla on vastuuta poitsusta.
Perjantaisin olen jo puolikuollut väsymyksestä ja herään lauantaina taas henkiin jos saan kunnolla nukutuksi. Lauantaina jaksaa valvoa vaikka koko yön jos seuraavana päivänä saa levätä. Ja sunnuntainahan saa.
Treffit yleensä ovat fyysisiä koitoksia ja lipsuvat myöhäisiksi. Siksi lauantai on treffi-ilta.
Treffit voivat olla muunakin ajankohtana jos seuraava päivä on vapaata. Ja harvoin minulla on arkisin vapaata.No voi. Tervetuloa aivovammaisten lukuisaan, mutta ei samanlaiseen joukkoon.
Oma aivovamma... hitto aivojen tuhoutuminen jota lekurit kaunistelivat.
Niin kuitenkin muistini on todella heikko, mutta muistanko oikein, että sinun piti ponnistaa aurausvallin yli bussista poistuessasi?
Itselläni tämä talvi ja liukkaus on haaste. 10 vuotta sitten todettiin tasapainoni olevan 70 vuotiaan tasolla. Lisäksi pimeää paremmin näkeväni silmä on edelleen halvaantunut ja yhdellä silmällä ei vtu näe mitään Suomen sysipimeässä mörön perseessä!
Mutta näillä mennään ja toivotaan, että pääsen johonkin leikkimään töitä.
Eräs hitsausfirman omistaja oli ottamassa minua kiljuen töihin, kunnes kuuli vammautumisestani. Tarvii kuulemmä alati ylitöitä tekevää.
Koulutus, työkokemus ja osaaminen kaikkine kortteineen kyllä riittää. Mutta kukaan ei halua palkata osa-aikaiseksi ja kokopäivätöihin en mene enää ikinä.
Niin. Väkivahva pikkuinen nainen toi ostokseni. Kannoin ostoksia eteisestä keittiöön ja tuntui hirmu painavalta.
Tämä nuorii nainen ensin ajoi jättiläis kuorma-auton oven eteen ja sitten kiikutti ostokseni hengästymättä kolmanteen kerrokseen.
Voi sitä nuoruutta. Silloin oli voimaa ja naisia.
Nykyään ei ole kuin palsta. Sekin riittänee. Ei sitä nyt hötkyillä tarvitse.Lähettirobotille kävi vähän hassusti. Sinun Prisman robotille on käynyt samoin, kuin tuolle Alepan kovaonniselle robotille.
Jospa ne kaverukset seikkailee ja möhlii kaksistaan? 😁
https://www.is.fi/nopeat/4652258/No ei ollut robotilla kiva päivä. Jos noissa olisi kunnon tekoäly niin olisi vain tuumannut, että antaa olla ja lähtenyt sähköasemalle ryyppäämään.
Täällä päin toimii kotiinkuljetus ihan ihmisvoimin.
Mielestäni se on kivempaa ja samalla työllistää ihmispoloja.5imiti kirjoitti:
No ei ollut robotilla kiva päivä. Jos noissa olisi kunnon tekoäly niin olisi vain tuumannut, että antaa olla ja lähtenyt sähköasemalle ryyppäämään.
Täällä päin toimii kotiinkuljetus ihan ihmisvoimin.
Mielestäni se on kivempaa ja samalla työllistää ihmispoloja.Tulivatko ruokakassit perille ajoissa? Ihmiskuljetuksissakin voi sattua kaikenlaista.
Onko ne aina toimineet joustavasti?tosi.typy kirjoitti:
Tulivatko ruokakassit perille ajoissa? Ihmiskuljetuksissakin voi sattua kaikenlaista.
Onko ne aina toimineet joustavasti?Tulivat ajoissa. Yhden kerran on kuljetusauto mennyt särki.
Silloin toimitus viivästyi pari tuntia.
Mutta kuljetusihmisen näkeminen on aina loistavaa. Elän sittenkin.
Aikoinaan teholla lekuri tuumasi, että katsellaan jatkohoitoa sitten jos jää henkiin. 🙄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35515540- 2616102
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113548- 1912596
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142202- 1372199
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101620Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481409Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891180