Tosisinkuilla ei ole oikeastaan muuta tekemistä kuin pelailla. Nyt onntehty jooa tietovisa, kuinka hyvin on pelijut tiedossa. Itse sain oikein 11/15. Joidenkin vanhimpien pelien kanssa tuli sekoilua. Mites itse pärjäät?
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000010915478.html
Onko pelit hallussa?
10
156
Vastaukset
- Anonyymi
Vedin sen Roadblocks 1sen läpi mistä mainitsin jonkun aloituksessa. Mäkin saatan olla NPC jossain alienien pelissä. Niinhän me kaikki ;).
Aika hyvin tuli vastaan vaihtoehtoja, joita oli sekoitettu tarpeeksi 11/15
On ne jonkin verran. Nyt piti vissiin kolmen kohdalla funtsia, että kumpi se nyt olikaan ja vaihteeksi mutu-vedot menikin oikein.
Täydellinen tulos! Onneksi olkoon!
Vastasit oikein 15 kysymykseen- Anonyymi
Veikkaan että googlasit oikeat vastaukset, jotta pääsit pikkumaisesti kertomaan tänään, että "tiesit" kaikkiin oikeat vastaukset!
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että googlasit oikeat vastaukset, jotta pääsit pikkumaisesti kertomaan tänään, että "tiesit" kaikkiin oikeat vastaukset!
No jos olet sitä mieltä, niin sittenhän asia on sinulle kristallin kirkas, eikä siitä tarvitse sen kummemmin keskustella. Tosin henkilökohtaisesti arvioisin ennemmin olevan pikkumaista esittämäsi kaltaisen lausunnon, se kun ei osoita muuta kuin kateutta, jonka olisi voinut pitää omana tietonaan, mutta luonteen heikkoudesta johtuen se piti sittenkin möläyttää.
10/15
Luulen joskus pelanneeni Uuno Turhapuroa, jotain Mario pelejä, Tomb Raideria ja jotain GTA:ta. Muut meni sitten tunteella ja tuurilla, syteen ja saveen.- Anonyymi
pe4li-k45ju jooh Duk4 Nuke4m For3f3r4 on on hyvä peli
niin noh... monet pu<<lwe-yypidkn aika hauy7skoja - AnonyymiUUSI
"Täydellinen tulos! Onneksi olkoon!
Vastasit oikein 15 kysymykseen"
Tuossa oli kyllä aika monta kysymystä, jotka eivät suoranaisesti liittyneet peleihin ja mainituista peleistäkin olen pelannut vain kahta. - AnonyymiUUSI
åroöom abiööa bpo toestaa asipoita ja lukea kiejaimikakin oikeinpäiån
- AnonyymiUUSI
ONKO PELIT HANSKASSA, PIP-PELI, SEKIN ON PELI
pip-Peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2238890Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.416710Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1644647- 1233019
- 1021838
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2661824Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81558Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191287Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751281- 801240