Olen humaloitunut

Lisäksi kuuntelen Hitmix radiokanavaa. Voiko ihmisrepale viettää aikaansa paremmin?

Ja ne "mene töihin" huutelijat voisivat itse kokeilla kyseistä toimintaa.
Minulla on moisesta jokusen kymmenen vuoden kokemus ja vihreiden nuorisojärjestö haluaa tuhota eläkevarman maksaman osa työkyvyttömyys eläkkeeni.

Pennut ei tajuu, että heikennykset koskevat heitä itseäänkin kumulatiivisesti.
Noh, jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

12

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä tykkään ideologisesta työttömyydestä :). Kyseinen elämäntyyli sopii niille keillä on vaikeuksia sopeutua yhteiskunnan rattaisiin. Työelämä, olisipa se oma juttuni. Toisaalta jos se olisi, niin olisin luultavasti muutenkin toisenlainen ja silloin en olisi minä.

• Anonyymi

Pitäisköhän kokeilla. En koe oikein sopeutuvani yhteiskunnan pyörteeseen kivuitta. Tuntuu ettei vaan ikinä asetu virtaan, vaan tahtoo pois pyörteestä.

Ja ensi viikolla olen menossa työhaastatteluun, tällä kertaa kokopäivä töitä osa-aikaisen sijaan. 😑

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisköhän kokeilla. En koe oikein sopeutuvani yhteiskunnan pyörteeseen kivuitta. Tuntuu ettei vaan ikinä asetu virtaan, vaan tahtoo pois pyörteestä.

Ja ensi viikolla olen menossa työhaastatteluun, tällä kertaa kokopäivä töitä osa-aikaisen sijaan. 😑

Jasu

Ökyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔

• Anonyymi
        5imiti kirjoitti:

Ökyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔

No mä en ole tehny paljonkaan töitä muutamiin vuosiin, oli pitkä väli kun olin kuntoutuksessa toista vuotta. Muksutkin väänsin vanhemmiten ja jäi mun vastuulle se kotivanhemman rooli noin 5 vuodeksi. Pätkien, mutta silti. Sitten opiskeli 2017-2019 välin uuden ammatin, jota en voi tehdä. 😂

No, katotaan. En minä töitä tekisi päivääkään, jos rahaa tippuisi taivaalta syliin tai kehtaisin elää siivellä. Mut kun en tyhmänä kehtaa. Tulee morkkista. 😅

Niin pakko vaan koittaa tykätä tehdä jotain rahansa eteen.

Jasu

• Anonyymi
        5imiti kirjoitti:

Tuossa sun uusille kajareilles. Miltäs kuulossaa? 🙂

Vähän metallimusaa. Kiva video.

https://youtu.be/RgrztcYwCuQ?si=p6xC4ciZ8jhKJDoe

Jasu

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä ne huutelijat on jotain kokoomuslaisen politiikan kannattajia. Korkean luterilaisen työmoraalin omaavia uskovaisia.

• Anonyymi

Minä kuuntelen Hitlerin vanhoja puheita

• Anonyymi

Yläasteella ope näytti niitä puheita meille. Silloin oli reilu meininki, lähes 20 v sitten. Se oli TOTUUS, siks se oli niin merkityksellistä.

• Anonyymi

E#njä jos alexdwes stubbon itsettyydyttäjien esikuva.

• Anonyymi

m4lkoieia mulkun penikoita alekxNSWE RUMPI J pwrrie oephAN..

VURYB NYKJYB OWBUJIUR icE

• Anonyymi

¨kwjaBSWA SRYBB IB NYKJYB WKUJJA HI SYBTRWSSÖÖBJUB IKYR

ITSELLÄNI JOKU AUIOAIKI OENORÄHI RON vKABCGWE ävRAVVYT GEG

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      355
      15540
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      261
      6102
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3548
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      191
      2596
    5. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2202
    6. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2199
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1620
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1409
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1196
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe