Olen humaloitunut

Lisäksi kuuntelen Hitmix radiokanavaa. Voiko ihmisrepale viettää aikaansa paremmin?

Ja ne "mene töihin" huutelijat voisivat itse kokeilla kyseistä toimintaa.
Minulla on moisesta jokusen kymmenen vuoden kokemus ja vihreiden nuorisojärjestö haluaa tuhota eläkevarman maksaman osa työkyvyttömyys eläkkeeni.

Pennut ei tajuu, että heikennykset koskevat heitä itseäänkin kumulatiivisesti.
Noh, jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

11

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä tykkään ideologisesta työttömyydestä :). Kyseinen elämäntyyli sopii niille keillä on vaikeuksia sopeutua yhteiskunnan rattaisiin. Työelämä, olisipa se oma juttuni. Toisaalta jos se olisi, niin olisin luultavasti muutenkin toisenlainen ja silloin en olisi minä.

      • Anonyymi

        Pitäisköhän kokeilla. En koe oikein sopeutuvani yhteiskunnan pyörteeseen kivuitta. Tuntuu ettei vaan ikinä asetu virtaan, vaan tahtoo pois pyörteestä.

        Ja ensi viikolla olen menossa työhaastatteluun, tällä kertaa kokopäivä töitä osa-aikaisen sijaan. 😑

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän kokeilla. En koe oikein sopeutuvani yhteiskunnan pyörteeseen kivuitta. Tuntuu ettei vaan ikinä asetu virtaan, vaan tahtoo pois pyörteestä.

        Ja ensi viikolla olen menossa työhaastatteluun, tällä kertaa kokopäivä töitä osa-aikaisen sijaan. 😑

        Jasu

        Ökyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔


      • Anonyymi
        5imiti kirjoitti:

        Ökyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔

        No mä en ole tehny paljonkaan töitä muutamiin vuosiin, oli pitkä väli kun olin kuntoutuksessa toista vuotta. Muksutkin väänsin vanhemmiten ja jäi mun vastuulle se kotivanhemman rooli noin 5 vuodeksi. Pätkien, mutta silti. Sitten opiskeli 2017-2019 välin uuden ammatin, jota en voi tehdä. 😂

        No, katotaan. En minä töitä tekisi päivääkään, jos rahaa tippuisi taivaalta syliin tai kehtaisin elää siivellä. Mut kun en tyhmänä kehtaa. Tulee morkkista. 😅

        Niin pakko vaan koittaa tykätä tehdä jotain rahansa eteen.

        Jasu


      • Anonyymi
        5imiti kirjoitti:

        Ökyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔

        Tuossa sun uusille kajareilles. Miltäs kuulossaa? 🙂

        Vähän metallimusaa. Kiva video.

        https://youtu.be/RgrztcYwCuQ?si=p6xC4ciZ8jhKJDoe

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa sun uusille kajareilles. Miltäs kuulossaa? 🙂

        Vähän metallimusaa. Kiva video.

        https://youtu.be/RgrztcYwCuQ?si=p6xC4ciZ8jhKJDoe

        Jasu

        Toinen vielä. U. D. O a. Noin..

        https://youtu.be/gOtTyWIJD1Q?si=hDJDlfVVoVUI5u5I

        Jasu


    • Anonyymi

      Minä kuuntelen Hitlerin vanhoja puheita

      • Anonyymi

        Yläasteella ope näytti niitä puheita meille. Silloin oli reilu meininki, lähes 20 v sitten. Se oli TOTUUS, siks se oli niin merkityksellistä.


    • Anonyymi

      E#njä jos alexdwes stubbon itsettyydyttäjien esikuva.

    • Anonyymi

      m4lkoieia mulkun penikoita alekxNSWE RUMPI J pwrrie oephAN..


      VURYB NYKJYB OWBUJIUR icE

    • Anonyymi

      ¨kwjaBSWA SRYBB IB NYKJYB WKUJJA HI SYBTRWSSÖÖBJUB IKYR

      ITSELLÄNI JOKU AUIOAIKI OENORÄHI RON vKABCGWE ävRAVVYT GEG

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe