Lisäksi kuuntelen Hitmix radiokanavaa. Voiko ihmisrepale viettää aikaansa paremmin?
Ja ne "mene töihin" huutelijat voisivat itse kokeilla kyseistä toimintaa.
Minulla on moisesta jokusen kymmenen vuoden kokemus ja vihreiden nuorisojärjestö haluaa tuhota eläkevarman maksaman osa työkyvyttömyys eläkkeeni.
Pennut ei tajuu, että heikennykset koskevat heitä itseäänkin kumulatiivisesti.
Noh, jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
Olen humaloitunut
11
325
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tykkään ideologisesta työttömyydestä :). Kyseinen elämäntyyli sopii niille keillä on vaikeuksia sopeutua yhteiskunnan rattaisiin. Työelämä, olisipa se oma juttuni. Toisaalta jos se olisi, niin olisin luultavasti muutenkin toisenlainen ja silloin en olisi minä.
- Anonyymi
Pitäisköhän kokeilla. En koe oikein sopeutuvani yhteiskunnan pyörteeseen kivuitta. Tuntuu ettei vaan ikinä asetu virtaan, vaan tahtoo pois pyörteestä.
Ja ensi viikolla olen menossa työhaastatteluun, tällä kertaa kokopäivä töitä osa-aikaisen sijaan. 😑
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän kokeilla. En koe oikein sopeutuvani yhteiskunnan pyörteeseen kivuitta. Tuntuu ettei vaan ikinä asetu virtaan, vaan tahtoo pois pyörteestä.
Ja ensi viikolla olen menossa työhaastatteluun, tällä kertaa kokopäivä töitä osa-aikaisen sijaan. 😑
JasuÖkyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔
- Anonyymi
5imiti kirjoitti:
Ökyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔
No mä en ole tehny paljonkaan töitä muutamiin vuosiin, oli pitkä väli kun olin kuntoutuksessa toista vuotta. Muksutkin väänsin vanhemmiten ja jäi mun vastuulle se kotivanhemman rooli noin 5 vuodeksi. Pätkien, mutta silti. Sitten opiskeli 2017-2019 välin uuden ammatin, jota en voi tehdä. 😂
No, katotaan. En minä töitä tekisi päivääkään, jos rahaa tippuisi taivaalta syliin tai kehtaisin elää siivellä. Mut kun en tyhmänä kehtaa. Tulee morkkista. 😅
Niin pakko vaan koittaa tykätä tehdä jotain rahansa eteen.
Jasu - Anonyymi
5imiti kirjoitti:
Ökyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔
Tuossa sun uusille kajareilles. Miltäs kuulossaa? 🙂
Vähän metallimusaa. Kiva video.
https://youtu.be/RgrztcYwCuQ?si=p6xC4ciZ8jhKJDoe
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa sun uusille kajareilles. Miltäs kuulossaa? 🙂
Vähän metallimusaa. Kiva video.
https://youtu.be/RgrztcYwCuQ?si=p6xC4ciZ8jhKJDoe
JasuToinen vielä. U. D. O a. Noin..
https://youtu.be/gOtTyWIJD1Q?si=hDJDlfVVoVUI5u5I
Jasu
- Anonyymi
Minä kuuntelen Hitlerin vanhoja puheita
- Anonyymi
Yläasteella ope näytti niitä puheita meille. Silloin oli reilu meininki, lähes 20 v sitten. Se oli TOTUUS, siks se oli niin merkityksellistä.
- Anonyymi
E#njä jos alexdwes stubbon itsettyydyttäjien esikuva.
- Anonyymi
m4lkoieia mulkun penikoita alekxNSWE RUMPI J pwrrie oephAN..
VURYB NYKJYB OWBUJIUR icE - Anonyymi
¨kwjaBSWA SRYBB IB NYKJYB WKUJJA HI SYBTRWSSÖÖBJUB IKYR
ITSELLÄNI JOKU AUIOAIKI OENORÄHI RON vKABCGWE ävRAVVYT GEG
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
