Olet kuin puuttuva sisarus. Ei mitään sen enempää.
Minulla on veljellesiä tunteita sinua kohtaan nainen.
22
404
Vastaukset
- Anonyymi
Tule sanomaan tuo face to face.
- Anonyymi
Miksi tulisin?

- Anonyymi
Luuletko, että tuollainen pelkuri uskaltaa.
- Anonyymi
Uskaltaa mitä?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaa mitä?
Sanoa suoraan sille naiselle ?! Miks tänne pitää kertoa!

- Anonyymi
Kumma miten ääni muuttuu kellossa kun tulee tiukka paikka ja alkaa jännittää. 🤣 Toisaalta en ihmettele, jos pidät muutenkin enemmän miehistä.
- Anonyymi
Ei ole yksikään nainen antanut römpsää, että se on vain tykättävä miehistä.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yksikään nainen antanut römpsää, että se on vain tykättävä miehistä.
No ei kelpaa näemmä! Aloituksesta päätellen. 😔🙄

- Anonyymi
Ymmärrän. Mussa on sellaista pikkulikkaisuutta, että gerää vain platoniset fiil7kset
- Anonyymi
No ni asia selvä.

- Anonyymi
Luulen että moni palstalainen haluaisi olla vain sisarus.
 - Anonyymi
Ennenvanhaan oli kirjekavereita. Nämä pitkään täällä olleet haluavat varmaankin vain kirjoitella, ei muuta.
- Anonyymi
Näin se varmaan on.
 - Anonyymi
Jos ketjussa on yli 10 vastausta, niin haluaa vain kirjoitella.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ketjussa on yli 10 vastausta, niin haluaa vain kirjoitella.
Pelkkää ajanvietettä.

- Anonyymi
Ymmärrän. Sinä olet kun kaukainen sukulainen johon ei tee mieli pitää yhteyttä.
 - Anonyymi
Hänellä ei kyllä ole pelkästään veljellisiä, mä tiedän sen monesta jutusta.
 - Anonyymi
Onhan sulla noita siskoja jo ennestäänkin ni jäikö moodi päälle.
 - Anonyymi
Annahan nyt joku tunniste, niin ei jää epäselväksi.
 - Anonyymi
Juu samoin. Kaks siskoo ja sulla veljee. Hei bro. Alan kutsumaan sillä nimellä.👌🏻😂
Ei voi mitään sitten. Pettymykset kuuluu elämään, vaikka nyt jo vähän paremmin meneekin. - Anonyymi
Kyllä sisaruksetkin keskenään voivat!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1255242Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874961"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853444Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242322Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411747Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821315- 991299
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741010Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96947