Minulla ei ole tunnuksia, joten voisiko joku lukea puolestani?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2b111310-ba0a-4a5c-9467-e4e4956ebda1
Tuossa on juttua, millainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla
33
351
Vastaukset
- Anonyymi
Minä luin puolestasi. 👍
- Anonyymi
Mitä siinä sanottiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä sanottiin?
Referoin: Katso peiliin.
- Anonyymi
Miehellä on kuvassa reikäiset sukat 😂
- Anonyymi
Parisuhde kestää kunnes sukkaan tulee reikä? Hyvän miehen pitää panostaa sukkiin 👆
- Anonyymi
Kaikissa sukussa on reikä - muuten ne on jalkarätit jotka kääritään jalkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde kestää kunnes sukkaan tulee reikä? Hyvän miehen pitää panostaa sukkiin 👆
Hyvä mies ei ole kiinnostunut reiästä sukassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa sukussa on reikä - muuten ne on jalkarätit jotka kääritään jalkaan.
Kaikki sukat reikiintyvät joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sukat reikiintyvät joskus.
Käyttämättömät sukat ei yleensä reikiinnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttämättömät sukat ei yleensä reikiinnyt.
Niin joo.
- Anonyymi
Huono hygienia on monen miehen perisynti. Haisevat jalat ja tunkkanen kainolo tappaa orastavan läheisyyden.
- Anonyymi
Ootko varma ettei se ole tarkoituskin?
- Anonyymi
Sen takia välillä täytyy käydä suihkussa.
- Anonyymi
Nostaa vielä kankkua ja päräyttää emäpierun, niin jop akat kaikkoaa. 😂😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostaa vielä kankkua ja päräyttää emäpierun, niin jop akat kaikkoaa. 😂😅
JasuKiva kun jaat tietoa harrastuksestasi 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun jaat tietoa harrastuksestasi 😛
Heh, hyysss. Älä nyt paljasta, että kerroin. 🤫🫣🫡
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma ettei se ole tarkoituskin?
Tää oli hyvä. Kun on kyse vain ystävyydestä.
En lukenut mutta vastaan tuli jonkun toisen tiivistelmä jota siteeraan. (toivotaan että ei tule rikkinäinen puhelin efektiä mutta ihan asiapitoiselta tuo tiivistys vaikutti)
Sosiaalipsykologi näkee kaksi syytä miesten "olemuksessa"
1. Miesten passiivisuus ja kunniahimon puute; eli ei panosteta itseensä, uraansa ja hyvinvointiin.
2. Tunneälyn puute. Pitää ymmärtää toisen tunteet, osata ilmaista omat tunteensa ja olla valmiuksia haastaviin keskusteluihin.
Naisten kohdalla hän puhuu naisten korkeista tai tavoittamattomista odotuksista ja muut asiantuntijat taas käyttivät ilmaisua naisten kasvaneesta valikoivuudesta.
Miesten omat havainnot.
1. Pituus
2. Asunto ja auto
3. Matkustuskokemuksien puute
4. Trendittömien harrastusten puute.
Tämä siis lyhennelmä toisen lyhennelmästä joten pitää vain toivoa etä vastaa oikeasti ertikkelia. Eipä tuossa nyt mitään uutta ja yllättävää ollut.M184 kirjoitti:
Pitää muokata kohta 4. Kyseessä siis trendikkäiden harrastusten puute
🙂 Ai?, musta toi edellinen kohta 4 kuulosti paremmalta 😁.
- AnonyymiUUSI
Nuo miesten omat havainnot ovat ainakin mun mielestäni ihan merkityksettömiä asioita. Ehkä ne ovatkin sellaisia mitä miehet arvostavat toisissa miehissä?
Sosiaalipsykologia voin kompata. 1. kohta vain jos tuolla tarkoitetaan jotain valittavaa uikuttajaa joka ei ymmärrä tehdä itse tilanteelleen mitään. Jos on onnellinen ruohonjuuritason työssään, se on hyvä. Kunnianhimo pelkästään kuulostaa pahalta.
xLiner - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuo miesten omat havainnot ovat ainakin mun mielestäni ihan merkityksettömiä asioita. Ehkä ne ovatkin sellaisia mitä miehet arvostavat toisissa miehissä?
Sosiaalipsykologia voin kompata. 1. kohta vain jos tuolla tarkoitetaan jotain valittavaa uikuttajaa joka ei ymmärrä tehdä itse tilanteelleen mitään. Jos on onnellinen ruohonjuuritason työssään, se on hyvä. Kunnianhimo pelkästään kuulostaa pahalta.
xLinerOlet täysin oikeassa, miesten havainnot ovat merkityksettömiä "havaintoja" ja kertovat enemmän siitä mitä kyseinen mies toivoisi olevan mielikuvituksissaan.
- AnonyymiUUSI
Tunneälyn puute on pahin kaikista.
Jasu Tosta mä oo eri mieltä ton sosiaalipsykologin kanssa. Että jos mä oisin nainen. Niin en missään tapauksessa haluais uraan keskittyvää miestä. Siis mieluummin mies, jolla on tavallinen, mutta hyödyllinen työ ja sellanen mikä ei tuhoa ympäristöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
xLinerNiinpä. Miehillä itsellään on usein aivan ihmeellisiä kuvitelmia. Esimerkiksi nyt tuo pituus. Se on ihan puhtaasti miesten oma ja miesten keskinäinen juttu, joka ei valtaosaa naisista kiinnosta yhtään. En sano, ettei ketään naista. Kyllä sellaisiakin on, mutta valtaosalle se on yhdentekevä ominaisuus. Siinäkin kohtaa, kun mies on jo kelvannut, on päästy treffeille ja toisillekin jne. niin edelleen jatkuu se ulina siitä omasta lyhyydestä. Vaikka nainen ei ikinä mainitse asiaa, eikä se häiritse häntä, niin edelleen se vinkuna jatkuu.
- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Tosta mä oo eri mieltä ton sosiaalipsykologin kanssa. Että jos mä oisin nainen. Niin en missään tapauksessa haluais uraan keskittyvää miestä. Siis mieluummin mies, jolla on tavallinen, mutta hyödyllinen työ ja sellanen mikä ei tuhoa ympäristöä.
Uriakin on monenlaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Uriakin on monenlaisia.
Mulle riittää ammatti. Työhän on filosofien mukaan kuusi portainen. Keikka- homma - ammatti - ura - kutsumus -elämäntapa.
Mä oon tyytyväinen, että pääsin pois raksainssin hommasta. Työ oli omien arvojen vastaista. Nykyisessä työssä koen auttavani enemmän ihmisiä. Ja se että työilmapiiri on huomattavasti parempi. Palkka tietenkin on huonompi, mutta mulla ei paljoo rahaa mihinkään kulu.- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Mulle riittää ammatti. Työhän on filosofien mukaan kuusi portainen. Keikka- homma - ammatti - ura - kutsumus -elämäntapa.
Mä oon tyytyväinen, että pääsin pois raksainssin hommasta. Työ oli omien arvojen vastaista. Nykyisessä työssä koen auttavani enemmän ihmisiä. Ja se että työilmapiiri on huomattavasti parempi. Palkka tietenkin on huonompi, mutta mulla ei paljoo rahaa mihinkään kulu.Ura on sana, jonka voi tulkita monella tavalla. Työura on monesti ihan vain sitä, että on töissä.
- AnonyymiUUSI
Usein miehen kaula haisee happamalta maidolta. Rikkinäisistä sukista en suutu, jos eivät ole likaiset. Saatan vaikka parsia.
- AnonyymiUUSI
Onko se iästä kiinni, jos ei ole tiettyyn ikään mennessä seurustellut?
- AnonyymiUUSI
Ei ole. Siihen voi olla monia syitä, joista yksi voi olla kuuluminen erityispiirteisten ryhmään.
- AnonyymiUUSI
Jos ei koskaan pääse edes tutustumaan naisiin niin ei siinä miehen ominaisuuksilla ole paljon merkitystä. Aika monella muullakin on varmaan sama tilanne.
- AnonyymiUUSI
On, todella monella sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2238890Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.416710Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1644647- 1233019
- 1021838
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2661824Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81558Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191287Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751281- 801240