Tuossa on juttua, millainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla

Anonyymi-ap

33

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä luin puolestasi. 👍

• Anonyymi

Mitä siinä sanottiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siinä sanottiin?

Referoin: Katso peiliin.

• Anonyymi

Miehellä on kuvassa reikäiset sukat 😂

• Anonyymi

Parisuhde kestää kunnes sukkaan tulee reikä? Hyvän miehen pitää panostaa sukkiin 👆

• Anonyymi

Kaikissa sukussa on reikä - muuten ne on jalkarätit jotka kääritään jalkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhde kestää kunnes sukkaan tulee reikä? Hyvän miehen pitää panostaa sukkiin 👆

Hyvä mies ei ole kiinnostunut reiästä sukassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikissa sukussa on reikä - muuten ne on jalkarätit jotka kääritään jalkaan.

Kaikki sukat reikiintyvät joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki sukat reikiintyvät joskus.

Käyttämättömät sukat ei yleensä reikiinnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttämättömät sukat ei yleensä reikiinnyt.

Niin joo.

• Anonyymi

Huono hygienia on monen miehen perisynti. Haisevat jalat ja tunkkanen kainolo tappaa orastavan läheisyyden.

• Anonyymi

Ootko varma ettei se ole tarkoituskin?

• Anonyymi

Sen takia välillä täytyy käydä suihkussa.

• Anonyymi

Nostaa vielä kankkua ja päräyttää emäpierun, niin jop akat kaikkoaa. 😂😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostaa vielä kankkua ja päräyttää emäpierun, niin jop akat kaikkoaa. 😂😅

Jasu

Kiva kun jaat tietoa harrastuksestasi 😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun jaat tietoa harrastuksestasi 😛

Heh, hyysss. Älä nyt paljasta, että kerroin. 🤫🫣🫡

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko varma ettei se ole tarkoituskin?

Tää oli hyvä. Kun on kyse vain ystävyydestä.

• En lukenut mutta vastaan tuli jonkun toisen tiivistelmä jota siteeraan. (toivotaan että ei tule rikkinäinen puhelin efektiä mutta ihan asiapitoiselta tuo tiivistys vaikutti)

Sosiaalipsykologi näkee kaksi syytä miesten "olemuksessa"
      1. Miesten passiivisuus ja kunniahimon puute; eli ei panosteta itseensä, uraansa ja hyvinvointiin.
      2. Tunneälyn puute. Pitää ymmärtää toisen tunteet, osata ilmaista omat tunteensa ja olla valmiuksia haastaviin keskusteluihin.

Naisten kohdalla hän puhuu naisten korkeista tai tavoittamattomista odotuksista ja muut asiantuntijat taas käyttivät ilmaisua naisten kasvaneesta valikoivuudesta.

Miesten omat havainnot.
      1. Pituus
      2. Asunto ja auto
      3. Matkustuskokemuksien puute
      4. Trendittömien harrastusten puute.

Tämä siis lyhennelmä toisen lyhennelmästä joten pitää vain toivoa etä vastaa oikeasti ertikkelia. Eipä tuossa nyt mitään uutta ja yllättävää ollut.

• Pitää muokata kohta 4. Kyseessä siis trendikkäiden harrastusten puute

• M184 kirjoitti:

Pitää muokata kohta 4. Kyseessä siis trendikkäiden harrastusten puute

🙂 Ai?, musta toi edellinen kohta 4 kuulosti paremmalta 😁.

• Anonyymi
        UUSI

Nuo miesten omat havainnot ovat ainakin mun mielestäni ihan merkityksettömiä asioita. Ehkä ne ovatkin sellaisia mitä miehet arvostavat toisissa miehissä?

Sosiaalipsykologia voin kompata. 1. kohta vain jos tuolla tarkoitetaan jotain valittavaa uikuttajaa joka ei ymmärrä tehdä itse tilanteelleen mitään. Jos on onnellinen ruohonjuuritason työssään, se on hyvä. Kunnianhimo pelkästään kuulostaa pahalta.

xLiner

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo miesten omat havainnot ovat ainakin mun mielestäni ihan merkityksettömiä asioita. Ehkä ne ovatkin sellaisia mitä miehet arvostavat toisissa miehissä?

Sosiaalipsykologia voin kompata. 1. kohta vain jos tuolla tarkoitetaan jotain valittavaa uikuttajaa joka ei ymmärrä tehdä itse tilanteelleen mitään. Jos on onnellinen ruohonjuuritason työssään, se on hyvä. Kunnianhimo pelkästään kuulostaa pahalta.

xLiner

Olet täysin oikeassa, miesten havainnot ovat merkityksettömiä "havaintoja" ja kertovat enemmän siitä mitä kyseinen mies toivoisi olevan mielikuvituksissaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tunneälyn puute on pahin kaikista.

Jasu

• UUSI

Tosta mä oo eri mieltä ton sosiaalipsykologin kanssa. Että jos mä oisin nainen. Niin en missään tapauksessa haluais uraan keskittyvää miestä. Siis mieluummin mies, jolla on tavallinen, mutta hyödyllinen työ ja sellanen mikä ei tuhoa ympäristöä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Niinpä. Miehillä itsellään on usein aivan ihmeellisiä kuvitelmia. Esimerkiksi nyt tuo pituus. Se on ihan puhtaasti miesten oma ja miesten keskinäinen juttu, joka ei valtaosaa naisista kiinnosta yhtään. En sano, ettei ketään naista. Kyllä sellaisiakin on, mutta valtaosalle se on yhdentekevä ominaisuus. Siinäkin kohtaa, kun mies on jo kelvannut, on päästy treffeille ja toisillekin jne. niin edelleen jatkuu se ulina siitä omasta lyhyydestä. Vaikka nainen ei ikinä mainitse asiaa, eikä se häiritse häntä, niin edelleen se vinkuna jatkuu.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Tosta mä oo eri mieltä ton sosiaalipsykologin kanssa. Että jos mä oisin nainen. Niin en missään tapauksessa haluais uraan keskittyvää miestä. Siis mieluummin mies, jolla on tavallinen, mutta hyödyllinen työ ja sellanen mikä ei tuhoa ympäristöä.

Uriakin on monenlaisia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uriakin on monenlaisia.

Mulle riittää ammatti. Työhän on filosofien mukaan kuusi portainen. Keikka- homma - ammatti - ura - kutsumus -elämäntapa.

Mä oon tyytyväinen, että pääsin pois raksainssin hommasta. Työ oli omien arvojen vastaista. Nykyisessä työssä koen auttavani enemmän ihmisiä. Ja se että työilmapiiri on huomattavasti parempi. Palkka tietenkin on huonompi, mutta mulla ei paljoo rahaa mihinkään kulu.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Mulle riittää ammatti. Työhän on filosofien mukaan kuusi portainen. Keikka- homma - ammatti - ura - kutsumus -elämäntapa.

Mä oon tyytyväinen, että pääsin pois raksainssin hommasta. Työ oli omien arvojen vastaista. Nykyisessä työssä koen auttavani enemmän ihmisiä. Ja se että työilmapiiri on huomattavasti parempi. Palkka tietenkin on huonompi, mutta mulla ei paljoo rahaa mihinkään kulu.

Ura on sana, jonka voi tulkita monella tavalla. Työura on monesti ihan vain sitä, että on töissä.

• Anonyymi
      UUSI

Usein miehen kaula haisee happamalta maidolta. Rikkinäisistä sukista en suutu, jos eivät ole likaiset. Saatan vaikka parsia.

• Anonyymi
      UUSI

Onko se iästä kiinni, jos ei ole tiettyyn ikään mennessä seurustellut?

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole. Siihen voi olla monia syitä, joista yksi voi olla kuuluminen erityispiirteisten ryhmään.

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei koskaan pääse edes tutustumaan naisiin niin ei siinä miehen ominaisuuksilla ole paljon merkitystä. Aika monella muullakin on varmaan sama tilanne.

• Anonyymi
        UUSI

On, todella monella sama ongelma.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      223
      8890
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      41
      6710
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      164
      4647
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      123
      3019
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      102
      1838
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      266
      1824
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1558
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1287
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      75
      1281
    10. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      80
      1240
    Aihe