Kuvasta saa mitään selvää . Sehän on ihan tarkoituskin .. Värikuvavideo kamerakuvat ilmeisesti jo laittomia ?
Oletko nähnyt näitä kolmea miestä ?
13
133
Vastaukset
- Anonyymi
"Hallitus esittää yli 1x1 resoluution ja värikuvallisten valvontakameroiden kieltämistä."
- Anonyymi
Näyttää pojilta eikä miehiltä.
- Anonyymi
Etkö toope osaa linkkiä laittaa?
- Anonyymi
Mamu suodatin päällä kamerassa.
- Anonyymi
Oliko tässä kolme viisasta miestä?
- Anonyymi
Täähän se onkin, terävät kumppanukset!
- Anonyymi
tuommoisia sitä aina pimeään aikaan hiippailee kaikenlaista pahaa tekemässä, yksi tai useampi
joku saisi kiinni ja kurittaisi, isommmat rapsut tulisi uhrille? - Anonyymi
Selvästi kolme itämaista Tietäjää .
- Anonyymi
Työperäisiä ja näyttäisivät olevan "ahkeria".
- Anonyymi
Puuilosta saa tuollaista hyttys siiviläverkkoa esim.
- Anonyymi
Laitonta on ottaa kuvia näistä.
- Anonyymi
tyttöystävät sanonu että ripsiväri lopussa! "miehet" lähtenyt sitten hankkimaa rahaa..
- Anonyymi
sitte kun näil tyttö ystävä niiden vanhemmat tietää missä munaa käyttä, yhdyntää..
melkein ku vierellä kattovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736