Kenelle tuli yllätyksenä?
https://www.seiska.fi/kotimaa/ansku-bergstromin-ja-elina-gustafssonin-suhteen-tilanne-puhuttaa-anskulta-paljonpuhuva-vastaus/1570719
Ellu ja Ansku eronneet
19
2653
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle tais tulla?
- Anonyymi
Sulle ei?
- Anonyymi
Ansku on NAINEN ja toi toinen on jotain muuta ??? Tietääkö itsekkään mitä ?
- Anonyymi
Ellu on mun mielestä hot. ❤️🔥
Mieheltä - Anonyymi
Idioottea näköjään mahtuu tänne maailmaan vielä 2025 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
- Anonyymi
Ei nyt varsinaisesti yllättänyt. He eivät musta koskaan vaikuttaneet hirveän yhteensopivilta.
- Anonyymi
Noh, ainakin joulun ja uuen vuoden olivat erillään. Se ei itsessään pysyvää pesäeroa välttämättä meinaa. Mutta jos, niin Anskulle varmaan löytyy kyllä ottajia.
Jasu- Anonyymi
Ja sulla on tästä fakta ja vrma tieto🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla on tästä fakta ja vrma tieto🧐
Ei, kun mutu. Ansku nyt tietenkin on mun makuun, Ellu ei ja siksi tietysti näin sanonkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun mutu. Ansku nyt tietenkin on mun makuun, Ellu ei ja siksi tietysti näin sanonkin.
JasuEllu oli mun makuuni kunnes jostain lehtijutusta selvisi että se on draamanhakuinen takiainen 😄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellu oli mun makuuni kunnes jostain lehtijutusta selvisi että se on draamanhakuinen takiainen 😄
xLinerKuulemma joo. Se draamailu takiaisuus ja liian maskuliininen mun makuun. 👎
Niet.
Jasu
- Anonyymi
Ansku näyttää ....
Ja toi toinen myös.... - Anonyymi
Kesäkurpitsa ja munakoiso
- Anonyymi
Nyt on sitten mahkuja seiskan sivuille itse kullakin. Riittää, kun bongaa jomman kumman!
Älyä ei vaadita. Sitä on vähän otsikon parilla yhteensäkään.- Anonyymi
Lipasu vaan ja hänet saat. SLUUUURRRRPS!!
- Anonyymi
Huomasko ne, että niiden pissavehkeet eivät sovi yhteen.
Se haarojen vastakkain hankaaminen näyttää aika vaikealta.- Anonyymi
Luuletko siis, että Ellun seuraava kumppani onkin mies?
- Anonyymi
Toista alkoikin miehet kiinnostaa.
Ei siinä sen kummallisempaa ole. - Anonyymi
Ansku on kyllä hieno pakkaus , jotenki ei tuo suhde tuntunut oikealta alunperinkään ja tuli yllätyksenä näin ventovieraalle .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966