Kenelle tuli yllätyksenä?
https://www.seiska.fi/kotimaa/ansku-bergstromin-ja-elina-gustafssonin-suhteen-tilanne-puhuttaa-anskulta-paljonpuhuva-vastaus/1570719
Ellu ja Ansku eronneet
19
2632
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle tais tulla?
- Anonyymi
Sulle ei?
- Anonyymi
Ansku on NAINEN ja toi toinen on jotain muuta ??? Tietääkö itsekkään mitä ?
- Anonyymi
Ellu on mun mielestä hot. ❤️🔥
Mieheltä - Anonyymi
Idioottea näköjään mahtuu tänne maailmaan vielä 2025 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
- Anonyymi
Ei nyt varsinaisesti yllättänyt. He eivät musta koskaan vaikuttaneet hirveän yhteensopivilta.
- Anonyymi
Noh, ainakin joulun ja uuen vuoden olivat erillään. Se ei itsessään pysyvää pesäeroa välttämättä meinaa. Mutta jos, niin Anskulle varmaan löytyy kyllä ottajia.
Jasu- Anonyymi
Ja sulla on tästä fakta ja vrma tieto🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla on tästä fakta ja vrma tieto🧐
Ei, kun mutu. Ansku nyt tietenkin on mun makuun, Ellu ei ja siksi tietysti näin sanonkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun mutu. Ansku nyt tietenkin on mun makuun, Ellu ei ja siksi tietysti näin sanonkin.
JasuEllu oli mun makuuni kunnes jostain lehtijutusta selvisi että se on draamanhakuinen takiainen 😄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellu oli mun makuuni kunnes jostain lehtijutusta selvisi että se on draamanhakuinen takiainen 😄
xLinerKuulemma joo. Se draamailu takiaisuus ja liian maskuliininen mun makuun. 👎
Niet.
Jasu
- Anonyymi
Ansku näyttää ....
Ja toi toinen myös.... - Anonyymi
Kesäkurpitsa ja munakoiso
- Anonyymi
Nyt on sitten mahkuja seiskan sivuille itse kullakin. Riittää, kun bongaa jomman kumman!
Älyä ei vaadita. Sitä on vähän otsikon parilla yhteensäkään.- Anonyymi
Lipasu vaan ja hänet saat. SLUUUURRRRPS!!
- Anonyymi
Huomasko ne, että niiden pissavehkeet eivät sovi yhteen.
Se haarojen vastakkain hankaaminen näyttää aika vaikealta.- Anonyymi
Luuletko siis, että Ellun seuraava kumppani onkin mies?
- Anonyymi
Toista alkoikin miehet kiinnostaa.
Ei siinä sen kummallisempaa ole. - Anonyymi
Ansku on kyllä hieno pakkaus , jotenki ei tuo suhde tuntunut oikealta alunperinkään ja tuli yllätyksenä näin ventovieraalle .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027