Onko kellään tietoa missä legendaarisen Appendixin jäsenet nykyään vaikuttavat?
Missä Appendixin jäsenet?
11
1112
Vastaukset
- friikki
Lindholmin Olli laulaa YÖ-yhtyeessä.
- billy pilgrim
Presso-lehdessä 4.6 oli juttu Benefonin toimitusjohtaja Tomi Raidasta.. siinä sivussa sitten oli pieni artikkeli siitä mitä mies oli nuoruudessaan tehnyt..
Lähetti siinä sivussa terveisiä Propaganda recordsille, ei kuulemma vieläkään ollut saanut rahoja levymyynneistä ;)- Propaganda records ...
..varmaan maksaiskin royaltit, jos niitä olis kertynyt:) juteltiin nimittäin kesällä propagandan hallituksen kanssa jutusta:)
- bliiblaablaa
Tällä hetkellä euroopassa?
- porilainenpunk
Porissa nuo kai vieläkin asustelee
- olli
joka on tamperelaistunut jo kauan sitten.
- sasu
miten luuraavat?? Appendix voi hyvin, keikkoja tekevät silloin tällöin ja on muuten uusia biisejäki valmiina, painelevat studioon varmaankin lähi aikoina kun muilta kiireiltään ennättävät
- Pitkätukka-68
Jos puhutaan legendaarisen Appendixin jäsenistä, niin solisti Mikki Borgensen laulaa vieläkin kyseisessä bändissä (Ollihan ei laulanut millään varsinaisella levyllä tai sinkulla). Muiden soittajien tämän hetken tekemisistä ei ole tietoa.
Tuostahan näette kuka soittaa milläkin levytyksillä:
http://www.finnmusic.net/main.php?6151595c0155665c1f47444e21
- rahaonmun
ne dokaa ja elää leveästi levymyynnistä saamillaan rahoilla Bahamalla ja Panamassa.
- sdert
Läskejä ne ainakin on
- Extraneus
Jussi Hakulinen oli tänä vuonna TV :ssäkin, jossei yön pimeydessä yhdessä Ikun yhtyeen kanssa uutta Erakko -biisiä.
Mutta siis Appendixin uusimmat levyt:
Appendix - Studio-live CD ja LP
Appendix - Extraneus CD (2013)
Appendix - TV single
muut
Ei raha oo mun valuuttaa CD 2012
Listahitit CD 2012
Appendix EP vinyyli 2016
Uusin äänitetty mm. Bigpendix albumi.
Viimeiset kiertueet mm. USA:n West Coast Tour ja Mexico Tour.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182