Ei ole mulla muuta virkaa.
Elän vaan lemmikin takia
8
205
Vastaukset
- Anonyymi
Koko elämä on mennyt turhuuteen. Olen niin ruma että en kelpaa mihinkään toiseen tehtävään.
- Anonyymi
Oikein tekivät kaikki miehet. Olis tullut rumia lapsia.
- Anonyymi
Kun hylkäsivät.
- Anonyymi
Karu kohtalo
- Anonyymi
Sulla on iso virka kun olet vastuussa sinusta riippuvaisena! Ryhdistäydy ja röyhennä rintasi.
- Anonyymi
Riippuvaisesta
- Anonyymi
Kaikki haukkujat olivat oikeassa kun sanoivat että olen niin ruma etten saa koskaan miestä itselleni. Näin kävi.
Kannattaa mennä ulos. Ja kattoo millanen maailma sieltä löytyy. Tosin nyt ei talvella. Kannattaa ottaa rauhassa talviunet. Mä vielä syksyllä löysin sellasen hylätyn koulutuskeskuksen ja hylätyn villatehtaan. ne on upeita paikkoja ja aiheuttaa paljon pohdintaa. Rupee omat ongelmat näyttää pieniltä. Siis mä oon ihan täys viraton, mutta nyt oon aatellu pitää näyttely, menis keväälle 26 eli siihen asti on pakko pysyy elossa. Jokaisen vaan täytyy löytää se oma juttu. Mutta noi hylätyt paikat on sellasia, että niissä tulee hulluks (siis positiivisessa mielessä). Ja onhan siinä mun kohdalla yhteys, kun mä ite oon hylätty, niin siinä on paikkakin hylätty. Sellanen samanlainen tunne ja rentoutuminen siitä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327