Otimme vaimon kanssa ilman lapsia miniloman hyvässä kylpylähotellissa a' la carte illallisineen kynttilöineen ja alkuskumppineen. Ei riitoja tms.
Vaimolle kun ei seksi mielellään käy iltaisin tai öisin, niin aamulla sitten kömpi itse suoraan päälle ilman alkulämmittelyjä tokaisten, että tämä tehdään siksi etten suutu/loukkaannu. ?? (moni muu olisi ottanut tämän on kettuiluna, onko muilla yhtä naljailevia puolisoita?)
Jos toinen on noin aseksuaali, ettei romanttisella minilomallakaan värkki värähtänyt missään vaiheessa, eikä sitä ennen moneen viikkoonkaan, niin ei taida tällaiselle pikku lomallekaan olla meillä mitään tarvetta. Pelkkä kylpyläkäynti jatkossa riittänee. Voin kyllä hoidella itseni omaa kautta jatkossa, jos seksi on toiselle todella näin pakkopullamaista eikä siten tarvitse vaimoa vaivata mokomalla asialla.
Romanttinen miniloma hotellissa
2
507
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, että vaimosi kokee noin. Oletteko jutelleet asiallisesti, mikä saisi hänet innostumaan? Minkä pitäisi olla toisin? Täytyy kyllä sanoa, että hyvin ajattelemattomasti sanottu vaimoltasi. Itse rakastan seksiä mieheni kanssa. Edelleen vaikka olemme tunteneet 30 vuotta. Hotellilomia odotetaan hyvän ruoan mutta myös seksin takia. Kotonakin se onnistuu erinomaisesti, mutta paikan vaihtaminen tuo silti oman kivan lisän. Minusta on ihanaa kun mieheni haluaa minua. Kumpikaan meistä ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä enkä tunnista tuollaista suuttumista, mutta en usko että kumpikaan loukkaantuisi jos ei juuri silloin maistuisi. Voisihan sitä sanoa nätisti että siirretään toiseen hetkeen. Mutta emme ole tosiaan koskaan vielä niin sanoneet.
- Anonyymi
Sama tilanne itsellä. Meidän lomalla keskitytäänkin kulinaristisiin nautintoihin. Eli kylpylän sijaan hotellin yhteydessä pitää olla hyvä ravintola ja kohdekaupungissa vielä monta lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887