Otimme vaimon kanssa ilman lapsia miniloman hyvässä kylpylähotellissa a' la carte illallisineen kynttilöineen ja alkuskumppineen. Ei riitoja tms.
Vaimolle kun ei seksi mielellään käy iltaisin tai öisin, niin aamulla sitten kömpi itse suoraan päälle ilman alkulämmittelyjä tokaisten, että tämä tehdään siksi etten suutu/loukkaannu. ?? (moni muu olisi ottanut tämän on kettuiluna, onko muilla yhtä naljailevia puolisoita?)
Jos toinen on noin aseksuaali, ettei romanttisella minilomallakaan värkki värähtänyt missään vaiheessa, eikä sitä ennen moneen viikkoonkaan, niin ei taida tällaiselle pikku lomallekaan olla meillä mitään tarvetta. Pelkkä kylpyläkäynti jatkossa riittänee. Voin kyllä hoidella itseni omaa kautta jatkossa, jos seksi on toiselle todella näin pakkopullamaista eikä siten tarvitse vaimoa vaivata mokomalla asialla.
Romanttinen miniloma hotellissa
1
280
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, että vaimosi kokee noin. Oletteko jutelleet asiallisesti, mikä saisi hänet innostumaan? Minkä pitäisi olla toisin? Täytyy kyllä sanoa, että hyvin ajattelemattomasti sanottu vaimoltasi. Itse rakastan seksiä mieheni kanssa. Edelleen vaikka olemme tunteneet 30 vuotta. Hotellilomia odotetaan hyvän ruoan mutta myös seksin takia. Kotonakin se onnistuu erinomaisesti, mutta paikan vaihtaminen tuo silti oman kivan lisän. Minusta on ihanaa kun mieheni haluaa minua. Kumpikaan meistä ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä enkä tunnista tuollaista suuttumista, mutta en usko että kumpikaan loukkaantuisi jos ei juuri silloin maistuisi. Voisihan sitä sanoa nätisti että siirretään toiseen hetkeen. Mutta emme ole tosiaan koskaan vielä niin sanoneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372051Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1791457- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421199- 1151088
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351040Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://15975- 74950
- 70894
- 250876