Otimme vaimon kanssa ilman lapsia miniloman hyvässä kylpylähotellissa a' la carte illallisineen kynttilöineen ja alkuskumppineen. Ei riitoja tms.
Vaimolle kun ei seksi mielellään käy iltaisin tai öisin, niin aamulla sitten kömpi itse suoraan päälle ilman alkulämmittelyjä tokaisten, että tämä tehdään siksi etten suutu/loukkaannu. ?? (moni muu olisi ottanut tämän on kettuiluna, onko muilla yhtä naljailevia puolisoita?)
Jos toinen on noin aseksuaali, ettei romanttisella minilomallakaan värkki värähtänyt missään vaiheessa, eikä sitä ennen moneen viikkoonkaan, niin ei taida tällaiselle pikku lomallekaan olla meillä mitään tarvetta. Pelkkä kylpyläkäynti jatkossa riittänee. Voin kyllä hoidella itseni omaa kautta jatkossa, jos seksi on toiselle todella näin pakkopullamaista eikä siten tarvitse vaimoa vaivata mokomalla asialla.
Romanttinen miniloma hotellissa
2
569
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, että vaimosi kokee noin. Oletteko jutelleet asiallisesti, mikä saisi hänet innostumaan? Minkä pitäisi olla toisin? Täytyy kyllä sanoa, että hyvin ajattelemattomasti sanottu vaimoltasi. Itse rakastan seksiä mieheni kanssa. Edelleen vaikka olemme tunteneet 30 vuotta. Hotellilomia odotetaan hyvän ruoan mutta myös seksin takia. Kotonakin se onnistuu erinomaisesti, mutta paikan vaihtaminen tuo silti oman kivan lisän. Minusta on ihanaa kun mieheni haluaa minua. Kumpikaan meistä ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä enkä tunnista tuollaista suuttumista, mutta en usko että kumpikaan loukkaantuisi jos ei juuri silloin maistuisi. Voisihan sitä sanoa nätisti että siirretään toiseen hetkeen. Mutta emme ole tosiaan koskaan vielä niin sanoneet.
- Anonyymi
Sama tilanne itsellä. Meidän lomalla keskitytäänkin kulinaristisiin nautintoihin. Eli kylpylän sijaan hotellin yhteydessä pitää olla hyvä ravintola ja kohdekaupungissa vielä monta lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2039003
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914539
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703330Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502732- 432631