Otimme vaimon kanssa ilman lapsia miniloman hyvässä kylpylähotellissa a' la carte illallisineen kynttilöineen ja alkuskumppineen. Ei riitoja tms.
Vaimolle kun ei seksi mielellään käy iltaisin tai öisin, niin aamulla sitten kömpi itse suoraan päälle ilman alkulämmittelyjä tokaisten, että tämä tehdään siksi etten suutu/loukkaannu. ?? (moni muu olisi ottanut tämän on kettuiluna, onko muilla yhtä naljailevia puolisoita?)
Jos toinen on noin aseksuaali, ettei romanttisella minilomallakaan värkki värähtänyt missään vaiheessa, eikä sitä ennen moneen viikkoonkaan, niin ei taida tällaiselle pikku lomallekaan olla meillä mitään tarvetta. Pelkkä kylpyläkäynti jatkossa riittänee. Voin kyllä hoidella itseni omaa kautta jatkossa, jos seksi on toiselle todella näin pakkopullamaista eikä siten tarvitse vaimoa vaivata mokomalla asialla.
Romanttinen miniloma hotellissa
4
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, että vaimosi kokee noin. Oletteko jutelleet asiallisesti, mikä saisi hänet innostumaan? Minkä pitäisi olla toisin? Täytyy kyllä sanoa, että hyvin ajattelemattomasti sanottu vaimoltasi. Itse rakastan seksiä mieheni kanssa. Edelleen vaikka olemme tunteneet 30 vuotta. Hotellilomia odotetaan hyvän ruoan mutta myös seksin takia. Kotonakin se onnistuu erinomaisesti, mutta paikan vaihtaminen tuo silti oman kivan lisän. Minusta on ihanaa kun mieheni haluaa minua. Kumpikaan meistä ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä enkä tunnista tuollaista suuttumista, mutta en usko että kumpikaan loukkaantuisi jos ei juuri silloin maistuisi. Voisihan sitä sanoa nätisti että siirretään toiseen hetkeen. Mutta emme ole tosiaan koskaan vielä niin sanoneet.
- Anonyymi
Sama tilanne itsellä. Meidän lomalla keskitytäänkin kulinaristisiin nautintoihin. Eli kylpylän sijaan hotellin yhteydessä pitää olla hyvä ravintola ja kohdekaupungissa vielä monta lisää.
- Anonyymi00005
Meillä vaimo innostui kun alettiin kokeilemaan seksiä eri paikoissa. Vähän jotain roolileikkiä mukaan. Esim. vaimo on nuori neito ja jäänyt myymälävarkaudesta kiinni. Minä olen vanhempi vartijamies, joka suostuu sopimaan asian sovituskopissa... Varsinkin sellaiset paikat, joissa on kohtalainen kiinnijäämsen riski, saavat hänet todella kiimaiseksi.
- Anonyymi00006
Itse olen kunnon seksi addikti saa tulla yhteen ottamaan snäpin kautta sitten
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708