Nyt viihteellä

Anonyymi-ap

10

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai itsellesi? Kuvaa oli kivaa musiikissa. Taisin kuitenkin ajatella, että syöt ituja ja istut lotusasennossa. Itse siihen asentoon pääsen, mutta en hyödynnä sitå mihinkään.

• Anonyymi

Niinhän sitä yleisesti ajatellaan että kaikki trance-musiikin kuuntelijat ovat kukkaa käyttäviä hippejä. Enemmistö varmaankin on, itse olen jotenkin erilainen sekä yksinäinen susi. Tälläkin hetkellä mulla on loiventava alkoholijuoma avattuna. Voi olla että tämä elämäntyylini johtuu taipumuksestani taiteellisuuteen tai mahdollisesti vasenkätisyydestäni. Synnyin muutes talvella. - Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä yleisesti ajatellaan että kaikki trance-musiikin kuuntelijat ovat kukkaa käyttäviä hippejä. Enemmistö varmaankin on, itse olen jotenkin erilainen sekä yksinäinen susi. Tälläkin hetkellä mulla on loiventava alkoholijuoma avattuna. Voi olla että tämä elämäntyylini johtuu taipumuksestani taiteellisuuteen tai mahdollisesti vasenkätisyydestäni. Synnyin muutes talvella. - Ap.

Okei, vai täällä tehdään hommat vasemmalla, onneksi ei ns. toisella :)

Mukava tulla hämyistä miesluolaasi vilkaisemaan. Nautit siis olutta tai muuta laimeampaa. Ostin itse yhden oluen periaatteen vuoksi ollakseni vastarannankiiski :) Se on joku "hippityyli, toimii loiventavana taiteelliseen taipumukseen. Ei kovin merkittävä, mutta itselleni riittävä.

Synnyin myös talvella. Oiskohan ollut Pelarq. Ai mut se onkin kukka. Ei ollut se :)

• Anonyymi

Pakko skarpata ja saada tuotantoa "ulostettua". Musiikista siis puhun. Olisi mukavaa jakaa enemmänkin kokemuksia sen erään musatyypin kanssa täällä. Intin harvoihin hyviin hetkiin sisältyi se että siellä sanottiin ulostautukaa. Kerran naureskelin itsekseni minuutin aikana, minkä vuoksi tupani asukkaiden täytyi nousta seisomaan. Kapiaiset simputtivat juuri minua intin alkuvaiheessa. En silti murtunut niiden edessä. Mitäs väliä sillä on onko purkka suussa, kaulukset ja lahkeet miten sattuu jne? - Ap.

• Anonyymi

Noh, mutta sitten onnea ulostautumiselle :) En ole se musatyyppi, mutta voin antaa sulle hetkeksi aika näkyvyyttä palstalla, jos hän huomaisi.

Trancet on melkein kaikki ok ja hyvää, en vaan saa niitä erottumaan toinen toisistaan hyvistä ja huonoista, paitsi maustettuna jollain toisella. Kuvan liittäminen linkkittämääsi oli jotain sellaista.

Pidän monista näistä Parra For Cuvan

https://youtu.be/NiRdmi9q23E

Ai niin ja minä :) 🐾

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, mutta sitten onnea ulostautumiselle :) En ole se musatyyppi, mutta voin antaa sulle hetkeksi aika näkyvyyttä palstalla, jos hän huomaisi.

Trancet on melkein kaikki ok ja hyvää, en vaan saa niitä erottumaan toinen toisistaan hyvistä ja huonoista, paitsi maustettuna jollain toisella. Kuvan liittäminen linkkittämääsi oli jotain sellaista.

Pidän monista näistä Parra For Cuvan

https://youtu.be/NiRdmi9q23E

Ai niin ja minä :) 🐾

Kiitos ajatustenvaihdoistasi ;). Tuon linkkisi biisi kuulostaa hyvältä musiikilta. Sopii oikein hyvin tähän henkiseen krapulaani. Itkeminen voisi auttaa ja ainahan siitä on hyötyä. Hyvä musiikki on mielestäni sellaista että joko se saa jalat ja kropan heilumaan tai sitten yksittäinen biisi saa kuuntelijan herkistymään. - Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ajatustenvaihdoistasi ;). Tuon linkkisi biisi kuulostaa hyvältä musiikilta. Sopii oikein hyvin tähän henkiseen krapulaani. Itkeminen voisi auttaa ja ainahan siitä on hyötyä. Hyvä musiikki on mielestäni sellaista että joko se saa jalat ja kropan heilumaan tai sitten yksittäinen biisi saa kuuntelijan herkistymään. - Ap.

Heh, onneksi en linkittänyt paspatouta :)

Aivan, ilmankos, ymmärrän. Trance ja ajatustoiminta sopii kehnosti yhteen, jos keho pyrkii liikkumaan vain sen tahtiin. Ja senhän se tekee...

Mites tänään menee? :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, onneksi en linkittänyt paspatouta :)

Aivan, ilmankos, ymmärrän. Trance ja ajatustoiminta sopii kehnosti yhteen, jos keho pyrkii liikkumaan vain sen tahtiin. Ja senhän se tekee...

Mites tänään menee? :)

Henkinen toipuminen on etenemässä viikonlopun jäljiltä. Kolmen päivän rata olisi ollut minulle liikaa. Onneksi olen läträämisen kanssa yleensä maltillisempi kuin mitä viime vkl. Tein hieman ensimmäistä kappalettani tänään eteenpäin. Täytyy kuunnella millainen volyymitaso itselläni on suhteessa random youtube-kappaleisiin. Purityn toimivuuden kanssa oli aiemmin häikkää. Onneksi tänään se on toiminut kuten pitääkin. - Ap.

• Aloittaja sieni, siis kasvin ja eläimen välimuoto on asian ytimessä.

Kuka muka tunkee elossaan eteenpäin itsekkästi? No vtu kaikki! Se nyt vain kuuluu kehitykseen, että heikoimmat häviää ja vahvimmat selviää.

Eli ei ole ytmejä, ätnejä tai heikompaa sukupolvea. On vain selviytyjiä ja ruikuttajia!

• Anonyymi
        UUSI

Peruskouluni opettaja väitti aikoinaan naama pokkana että on olemassa kasvit, eläimet ja ihminen. Sienet jäivät mainitsematta. Ihminen oli hänen mukaansa siis jokin muu kuin eläin. Olin jo silloin eri mieltä asiasta, kuten edelleenkin. Alieneita ehkä olemme, paitsi Darwin olisi tietysti eri mieltä asiasta. Olen miettinyt että elämä on saattanut aikoinaan saapua Maahan asteroidien mukana.

Heikot vs. vahvat on sekin evoluutioteorian mukainen juttu. Sattumalla on oma roolinsa kuten se mihin maahan ja taloudelliseen asemaan ihminen sattuu syntymään. Asteroidit ja muut kataklystiset tapahtumat voidaan sisällyttää sattumien piiriin. Olen suunnitellut että yhden kappaleeni nimeksi voisi tulla Cataclysm. - Ap. Kännykällä kirjoittelen niin silloin jätän copy pasteamatta sienisymbolini. Sienisymboli tulee siitä kun stereotyyppisen ajattelun mukaan tietynlaiset sienet olisivat psykedeelisten piirien (kuten psytrancen) juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe