Moi
Olen hieman yli 50v mies ja vaikka se kuulostaa uskomattomalta niin olen 20 vuotta vetänyt koneella omat hiukset mutta nyt kyllästynyt siihen.Haluisin ehkä kasvattaa hiuksia mutta ongelma on kun menen parturiin jossa olen ollut nyt kolmisen kertaa kuukauden välein niin en mä oikeen osaa sanoa miten pitäisi leikata.Nää on ollut sellaisia ulkomaisia partureita siis syntyperältään ja hyvin ovat leikanneet ei siinä mitään.Olisiko joku ihan suomalainen
parturi hesassa jolle voisi sanoa hei mä olen 20vuotta itse leikannut en mä osaa sanoa mikä mulle sopii.
Tyylimuutos
Anonyymi-ap
2
182
Vastaukset
- Anonyymi
Tatuointi on pysyvää ei enään huolenhäivää.
- Anonyymi
Älä luota parturien kykyyn arvioida näitä. Etsi kuvastoista tai elokuvista mistä tahansa itsesi näköinen ukko (samanmuotoiset kasvot ts. posket/poskiluut, leuka/leukaluu, otsa/otsaluu jne.) ja katso, mikä sille sopii. Älä anna viiksien ym. epäkohtien hämätä. Se jolla on saman muotoinen pää, on ns. samannäköinen.
Ota sopiva kuva mukaan parturiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765