Nyt on kyse niistä perunoista. Lopetin muuten sen säästämisen, kun ei se kuulemma säästäkkään.
Kuitenkin tässä yksi päivä ostin Rainbow:n ranskanperunia. Puoli tuntia olivat uunissa ja vieläkin vitivalkoisia.
Eines teurasjätepullat uhkasivat jo kovasti muuttua mustiksi ja koviksi palleroiseksi.
Ajattelin käydä mukavuuslaitoksessa virtsaamassa ja ottaa sitten uunista pois kaikesta huolimatta.
Nooh, minuutin reissun jälkeen palasin takaisin ja ranskikset olivat sillävälin muuttuneet lähes palaneiksi!
Siis oikeasti! Onko niiden paistamisaika tehtävä 30 sekunnin tarkkuudella?
Oletteko huomanneet ranskalaisista?
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ranskalaiset ovat keksineet hienon keksinnön tämän Pideé -suihkun. Eivät itse siitä innostuneet ihmetellen mikä on tämä köyhien suihku mitä suomalaiset pöntön vieressä roikuttavat.
Se on pesuhuoneen/wc tilojen pesemistä varten. Tai mistä minä tiedän. En ole muutakaan käyttöä keksinyt.
- Anonyymi
Saattas rasva tehdä tuon havaitsemasi uuni-ilmiön. Ja ranskis on kokonaisena vähän hankala kypsentää.
Nim. Perunaa viljellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35515470- 2616082
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113528- 1912586
- 1372199
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142192Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101620Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481409Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891180