Nyt on kyse niistä perunoista. Lopetin muuten sen säästämisen, kun ei se kuulemma säästäkkään.
Kuitenkin tässä yksi päivä ostin Rainbow:n ranskanperunia. Puoli tuntia olivat uunissa ja vieläkin vitivalkoisia.
Eines teurasjätepullat uhkasivat jo kovasti muuttua mustiksi ja koviksi palleroiseksi.
Ajattelin käydä mukavuuslaitoksessa virtsaamassa ja ottaa sitten uunista pois kaikesta huolimatta.
Nooh, minuutin reissun jälkeen palasin takaisin ja ranskikset olivat sillävälin muuttuneet lähes palaneiksi!
Siis oikeasti! Onko niiden paistamisaika tehtävä 30 sekunnin tarkkuudella?
Oletteko huomanneet ranskalaisista?
3
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ranskalaiset ovat keksineet hienon keksinnön tämän Pideé -suihkun. Eivät itse siitä innostuneet ihmetellen mikä on tämä köyhien suihku mitä suomalaiset pöntön vieressä roikuttavat.
Se on pesuhuoneen/wc tilojen pesemistä varten. Tai mistä minä tiedän. En ole muutakaan käyttöä keksinyt.
- Anonyymi
Saattas rasva tehdä tuon havaitsemasi uuni-ilmiön. Ja ranskis on kokonaisena vähän hankala kypsentää.
Nim. Perunaa viljellyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464