IHAN PAKKO puhua vielä rokotehaitoista

Anonyymi-ap

Tiedän, että aihe ärsyttää puolta kansaa, mutta kun EI VOI, EI OLE OIKEIN vaieta!

En ole ottanut ensimmäistäkään korona-rokotetta eikä ole puolisonikaan ottanut. Emme ole ratkaisustamme missään vaiheessa toisille toitottaneet. Emme ole edes varoittaneet muita; olemme halunneet antaa jokaiselle vapauden tehdä päätöksensä.

Kun omat vanhempani v. 2021 kertoivat menevänsä rokotettaviksi, en sanonut sanaakaan. - Hiljaisessa mielessäni mietin, että mikä minä olisinkaan mitään sanomaan, ehkä rokote oikeasti suojaisi heitä.
Isäni kuoli muutama viikko jälkeen toisen (tai kolmannen?) rokotuksen. Äkilliseen sydänpysähdykseen.
En väitä mitään, kerron vain, mitä tapahtui ja mitä tuli vielä tapahtumaan.

Äitini ja sisarukseni menivät yhdessä jälleen rokotettaviksi muistaakseni viime loka-marraskuun vaihteessa. Kumpikin otti samaan aikaan sekä neljännen (vai viidennen?) korona-piikkinsä että kausi-influenssarokotteen.
Siitä päivästä lähtien heillä molemmilla on JATKUVA KUUME, jolle ei loppua näy!!! He luonnollisesti palelevat lähes kaiken aikaa, milloin eivät satunnaisesti hikoile. Väsymystä lukuunottamatta he eivät muutoin tunne itseänsä kipeiksi, kuume vain ei hellitä! Tosin siskoani ajoittain ”ottaa sydämestä”, näin hän on itse tulkinnut, ja äidilläni on, voi jo sanoa, kroonistunutta migreenipäänsärkyä.

Marraskuuta taidettiin elää, kun äidilleni, joka oli sisareni kanssa palaamassa ostosreissulta kotiin, yhtäkkiä iski jokin outo, ohimenevä tuntemus päähän. Pienen pysähdyksen jälkeen he jatkoivat kävelyä, mutta yhtäkkiä sisareni näki kauhukseen, että äidin ohimo oli mennyt ”mustaksi”!!

Noin viikko sitten varhain aamulla taas itse puhuin äitini kanssa puhelimessa. Kaikki oli ”normaalisti” ja äiti suunnitteli lähtevänsä jälleen kauppoja kiertelemään (vaikka siis on koko ajan kuumeessa). Kohta puhelun jälkeen hän soitti uudestaan kertoen, ettei voikaan lähteä: toiseen jalkaan oli iskenyt äkillinen kova kipu ja kävely ei onnistunut! (Kipu on päivä päivältä hellittänyt eikä kipukohdassa näy mitään epätavallista. Apteekin terveydenhoitaja oli sanonut, että jokin tukos on tullut.)

Mahdollisista todetuista rokotehaitoista olin sittemmin äidilleni hiukan puhunut mutta myös todennut, että kukapa näistä totuutta tietäisi. En edelleenkään halunnut johdattaa toisia suuntaan tai toiseen. En katso sitä oikeudekseni, koska minulla ei ole varmaa tietoa.
Äitini on suunnitellut menevänsä yksityislääkärille oudosta oireilustaan puhumaan, ja siinä minä olen häntä yrittänyt vahvistaa, joskaan toistaiseksi hän ei ole aiettaan toteuttanut.

Onko muita, joilla samankaltaisia kokemuksia - ennen tai jälkeen pandemian?

Heli.

6

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokotevastaisuus on yksi ajan ilmiöistä, jotka tuntuvat leviävän kuin kulkutaudit. Joku aivopöpö niitä kai kevittää. Kyseinen pöpö ei ole kuitenkaan virus eikä bakteeri vaan ihan abstrakti juttu, kuvitelma. Korona lähti liikkeelle Kiinasta, rokotevastaisuus Amerikasta, mistä on lähtenyt liikenteeseen muitakin villityksiä ja hullutuksia.

Pidän itseäni kykenevänä objektiiviseen ja loogiseen ajatteluun. Minuun eivät pysty propaganda, kuvitelmat eikä joukkohysteriat. Pyrin aina arvioimaan saamani tiedon luotettavuutta. Omat kokemukseni koronasta ja rokotteista viittaavat siihen, että niistä oli suojaa eikä minkäänlaisia haittoja. Koronan alussa noudatin suosituksia, Otin kolme rokotetta heti kun niitä oli tarjolla - ei haittoja eikä koronaa, olin varsin terve, flunssat olivat minulle tyypillisiä lieviä ja kuumeettomia. Kun en kuitenkaan ollut mikään rokoteintoilijakaan enkä tautihysteerikko niin lopetin rokotukset niihin kolmeen. Vuonna 2022 syksyllä iski sitten karmea räkätauti, joka kesti pitkään. Aivan poikkeuksellista minulle. Kuume nousi ja laski, mutta ei noussut missään vaiheessa huolestuttavan korkeaksi, ei edes 38:aan. Ajattelin tietenkin, että olisiko sittenkin kannattanut jatkaa rokotuksia. Olo oli inhottava, mutta kestin sen kun välillä näytti aina helpottavan. Ohihan se lopulta meni jälkiä jättämättä. Kuitenkin mieleen tuli, että olisiko sittenkin kannattanut jatkaa rokotuksia - olisi säästynyt moiselta kurjuudelta. Nyt sitten vähän ennen joulua iski samanlainen karmea räkätauti, joka jatkuu vieläkin. Uutiset kertovat, että koronaa on liikkeellä joten sitä ittiäänhan tämäkin räkätauti voi olla. Luotan kuitenkin taas siihen, että on sitä kesympää tyyppiä, joka kyllä ohi menee.

• Anonyymi

Kaikkein harvinaisin ihminen lienee aivopesty, joka tajuaa olevansa aivopesty. Kun herää, eli alkaa nähdä propagandan, ja ryhtyy hakemaan faktatietoa, ei enää ole aivopesun alla.

Sinuun on uponnut kaikki propaganda, mutta mitään faktoja et ole uskaltanut edes pohtia. Kyse oli kenraaliharjoituksesta. Tuloksena sinun kohdallasi oli, että uskot kaiken ja teet kaiken, mitä käsketään, aivan kuin suuri enemmistö. Tämän vuoden suurtapahtuma aloiteltiin jo muutama viikko sitten. Toimitko tälläkin kertaa 'virallisten ohjeiden' mukaan? Oletko kuullut Deagelin väestönmääräarvioista tälle vuodelle maittain? Britannian ja Irlannin väkiluvun 'arvioidaan' vähenevän kolmella neljänneksellä, USA:n kahdella kolmanneksella, ja Suomenkin lähes viidellä prosentilla. Mitä tiedät tuosta Deagelista? Oliko se sama taho, joka pystytti Georgia Guidestonet ja myöhemmin tuhosi ne? Miksi sinua ei edes kiinnosta?

• Anonyymi

Sairastuin korona rokotteesta ja myöhemmin sairastuin koronaan ,joten olen sairastunut

• Anonyymi

Monet ovat sairastuneet koronaan rokottautumisesta huolimatta. Meidänkin suvussa muutama jopa useaan kertaan! (Itse olen siis rokottamaton, mutta en ole ollut koko pandemia-aikana tai nyt pandemian jälkeenkään kertaakaan edes flunssassa. Ei myöskään puolisoni.)

Olen omassa suvussa ja tuttavapiirissä pannut merkille, että rokottautumisella tai rokottamattomuudella ei näyttäisi juuri olevan vaikutusta siihen, sairastuuko vai ei, ja jos, niin kuinka kevyesti tai vaikeasti. Jollekin covid vain tulee, lievänä tai rajumpana, toiseen ei lainkaan. Melkeinpä surkuhupaisa koko rokotekampanja.

Heli.

• Anonyymi

Olen aloittaja ja unohdin mainita vielä yhden tapahtuman, ihan muutaman päivän takaa: äitini kertomansa mukaan oli KAATUA JYSÄHTÄNYT SELÄLLEEN LATTIAAN kuulemma sen takia, että häntä oli äkisti alkanut pyörryttää niin paljon! Oli kuulemma siitä heti toennut, mutta sitten vatsa oli tullut kipeäksi ja on nyt ollut joka päivä kipeä - ihmisellä, jolla aina on ollut mitä tervein vatsa…

Taustatiedoksi on kerrottava, että äidilläni on (ainakin ennen näitä rokotuksia ollut) hyvät veriarvot, ei koskaan esim. kolesteroliongelmia.
      KAIKKI TÄMÄ OUTO SAIRASTELU ON ALKANUT VÄLITTÖMÄSTI NOIDEN KAHDEN ROKOTUKSEN JÄLKEEN.
      Äitini on kaiken aikaa valitellut, että tuli niistä tosi huonoon kuntoon ja tuntuu kuin ei paranisi ikinä. (Täytyy kysyä häneltä vielä, oliko tuo korona-rokote hänelle järjestyksessä neljäs. Luulen näin, koska muistan, että hän aiemmin jätti yhden, sen jonka olisi pitänyt olla se neljäs, väliin juuri sen takia, että oli kolmesta ensimmäisestä tullut joka kerta niin väsyneeksi usean kuukauden ajaksi.)

Tyttärensä, mitä jaksamiseen tulee, on jopa huonommassa kunnossa: siskoni ei jaksa tehdä juuri mitään, mutta äitini, alkuviikkojenkin kuumeesta ja yleisflunssaisesta olosta huolimatta, on jaksanut puskea lumitöitä, ja lunta hänen asuinalueellaan on kuulemma tullut todella paljon. (Pakko toki on sanellut ehdot, itse asun kaukana enkä pääse auttamaan.)

Olen miettinyt, että mahtoiko näille omaisilleni olla liikaa saada nuo MOLEMMAT ROKOTUKSET SAMANAIKAISESTI ja että onko heille mahdollisesti aiheutunut LONG COVID. (Äiti kai on nyt tiistaina vihdoin menossa terveyskeskukseen.)

Heli.

• Anonyymi

Väliaikatiedotus: sekä kehon lämpötila että kipeytyneen jalan tila on äidilläni alkanut normalisoitua, jalan turvotuskin kokonaan poissa.

Heli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      258
      6319
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      56
      2804
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      50
      2754
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1455
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1434
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      25
      1361
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1311
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1017
    Aihe