johon ei olisi ensin antanut lupaa itselleen.
No excuses väkivalta, no excuses pettäminen, no excuses laiskottelu, no excuses liika syöminen jne.
Virheen toistaminen on vain osoitus siitä, että ihminen hyväksyy käytöksensä jonkun syyn varjolla.
Esim. 1. minulla on oikeus haukkua kaupan myyjä, koska kauppaan syntyy jonoa ja hän työskentelee selkeästi kuin hidastetussa filmissä.
Esim. 2. Minulla on oikeus haukkua kaikki ihmiset palstalla, koska minulla sattuu olemaan huono päivä ja minua ärsyttää kaikki asiat.
Esim. 3. Minulla on oikeus haukkua naisia, koska kukaan naisista ei ole osoittanut kiinnostusta minua kohtaan ja komeammat miehet saavat aina kaiken huomion jne.
Minä väitän, että jos ihminen kävisi mielessään läpi todella loppuun asti, ettei hänellä ole huonoon käytökseensä mitään lupaa, hän ei tekisi sitä.
Siispä anteeksi pyytämisessä ei välttämättä tykätä selittelystä. Tehty, mikä tehty. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö anteeksi pyytäminen olisi paikallaan jos on tehnyt jotain ikävää ja pahoittanut jonkun mielen.
Ihminen ei tee mitään sellaista,
Anonyymi-ap
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261603- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381214Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131067- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_188916Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 48827
- 25818