Kannattaako enää aloittakaan? 15 vuotta siitä on kuitenkin jo 50-vuotias.
Jos ei ole 35 ikävuoteen mennessä seurustellut
15
300
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai, kannattaa.
On paljon ihmisiä, jotka eivät ole seurustelleen ns. vakavasti. Kun se oikea tulee kohdalle, niin siitä vain. - Anonyymi
Kannattaako maailmassa ylipäänsä tehdä yhtään mitään, jos ajattelee noin. Sitä voi olla ensi vuonna kuollut, vaikka olisi nyt 20.
- Anonyymi
Sulla on selkeä ikä kompleksi. Ei katso ikää, jos löytää itselle hyvän mätchin. Itsellä nyt yksi sellainen mielessä, kaikki on vielä täysin auki, mut oikea asenne synnyttää mielikuvia, jotka mahdollistaa asioita, jotka voi yks kaks yllättäen yllättää itsensäkin?
- Anonyymi
Tässä tapauksessa ilmeisesti psykologinen kompleksi.
- Anonyymi
Tällä palstalla ollaan paljon ystävällisempiä kuin sinkut palstalla.
- Anonyymi
Itse täytän kohta 35.
- Anonyymi
Jos oot mies niin kunhan oot seksiä harrastanu säännöllisesti niin ei hätää. Tuossa iässä jos ei oo ollu naisen kanssa saa vaan haukut ja naurut jos et oo riittävän osaava. Ehkä kookkaalla varustuksella voi saada jotain anteeks
- Anonyymi
En oo harrastanut seksiä koskaan.
- Anonyymi
Olen jo reilusti yli 50 ja ihastunut naapurin ystävälliseen mieheen. Mies on kiva ja aina jutellaan. Mutta ei eletäkään että olisi minusta kiinnostunut. En tiedä, miksi yleensä juttelee kanssani ja on hyvin auttavainen. Soitteleekin, mutta harvoin.
Tuntuu, että haluaa pitää vähän etäisyyttäkin. Käyttäydyn kyllä fiksusti. Harmittaa, mutta ei jos hän ei ole kiinnostunut niin ei voi pakotakaan :) - Anonyymi
Aina kannattaa, jos joku vain huolii.
- Anonyymi
Sinkut palstalla minua haukutaan ätmiksi ja väitetään, että joku vanha Irma on ainoa mahdollisuuteni.
- Anonyymi
Onko 15 vuotta pitkä aika?
- Anonyymi
Oot pärjännyt jo noin pitkään hyvin ilman että olet pilannut elämääsi joten miksi aloittaisit nyt.
- Anonyymi
En nyt, mutta jos hyvä löytyy niin sitten.
- Anonyymi
Mene baariin perjantaina klo 23 jälkeen ja testaa vetovoimasi siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718