Kaiken loppuako? 🤔
No hyvää huomenta ja maanantai päivää. ⚜️👑🌌❄️😊❤️
Vuodet ne vaan vaihtuu....
Loppiainen mitä lie tarkoittaa
126
677
Vastaukset
Joillain elämä koko ajan muuttuu. Itselläni pysyy vaan samanlaisena koko ajan. ⚜️👑
- Anonyymi
Enkä usko että monillakaan muuttuu mitenkään ratkaisevasti koko ajan, aika samaa puurtamista se usein on. Ja sitä perusarkea joka itse asiassa joskus ihan parasta kyllä ilman juhlapyhiä. ☺️ Itse tykkään ihan arjesta melkein nykyään eniten. 💫🩶💫 Huomenna se taas alkaa eikä seuraavia pyhäpäiviä ole tiedossakaan, taitaa olla pääsiäinen joka vasta vähän ennen vappua eli töitä riittää mutta se on hyvä vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Enkä usko että monillakaan muuttuu mitenkään ratkaisevasti koko ajan, aika samaa puurtamista se usein on. Ja sitä perusarkea joka itse asiassa joskus ihan parasta kyllä ilman juhlapyhiä. ☺️ Itse tykkään ihan arjesta melkein nykyään eniten. 💫🩶💫 Huomenna se taas alkaa eikä seuraavia pyhäpäiviä ole tiedossakaan, taitaa olla pääsiäinen joka vasta vähän ennen vappua eli töitä riittää mutta se on hyvä vaan.
Niin se on hyvä jos siitä tykkää, sillä arkeahan tää elämä suurimmaksi osaksi on. Oot kertonut että sulla on kiva työporukka yms. Sehän se just auttaa jaksamaan. Itselläin ei sellaistakaan ole.
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja loppiainen on ihan kirkollinen pyhä eli ei ainakaan tarkoita kaiken loppua. Toivoa uutta enemmänkin varmaan yrittää ihmisiin luoda. 😊🕯️Ootkos nukkunut niin että jaksat töissä tänään, onkos iltaan meno vai? Koita jaksaa ja pitää mieltä edes vähän valoisana kun on ulkonakin vielä jonkun aikaa taas valoisaa ennen kuin hämärä laskeutuu.☺️❄️ Sanotaan että kukonaskeleen verran päivät nyt pitenee, se ei kauhean nopea ole se tahti. :)
- Anonyymi
💫🩶💫 siis unohdan tuon aina josta voi tunnistaa :)
Hyvää huomenta. Tuo sana vaan kuulostaa lopulta. Siis pyhäpäivä on kyllä, mutta jostain tuo sana tulee. Täytyy tarkistaa se, että mistä.
Kyllä mä jotenkin sain unta. Peittoa täytyy nyt alkaa hommaamaan uutta.
Tammikuu on yleensä vähän sellaine pitkäpiimäinen kuukausi, mutta kun tästä päästään, niin tuntuu jo kevät olevan lähempänä. ☺️❄️- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Tuo sana vaan kuulostaa lopulta. Siis pyhäpäivä on kyllä, mutta jostain tuo sana tulee. Täytyy tarkistaa se, että mistä.
Kyllä mä jotenkin sain unta. Peittoa täytyy nyt alkaa hommaamaan uutta.
Tammikuu on yleensä vähän sellaine pitkäpiimäinen kuukausi, mutta kun tästä päästään, niin tuntuu jo kevät olevan lähempänä. ☺️❄️Miten muuten tiedätkö paljoko taksilla ajo maksaa nykyään?Sanotaanko vaikka 50km.
Tekeekö taksit muuten muuttoja?Tarkoitan semmosia missä ei oo huonekaluja ollenkaan vain joku pahvilaatikko ja vaatepusseja.Kuskin ei tarvii kantaa tietenkään. Anonyymi kirjoitti:
Miten muuten tiedätkö paljoko taksilla ajo maksaa nykyään?Sanotaanko vaikka 50km.
Tekeekö taksit muuten muuttoja?Tarkoitan semmosia missä ei oo huonekaluja ollenkaan vain joku pahvilaatikko ja vaatepusseja.Kuskin ei tarvii kantaa tietenkään.Ei kai taksi mikään muuttofirman auto ole, ja takuulla tulee kalliiksi. En ole takseilla suhannut viime aikoina oikein minnekään. Kallista se aina on. 50km maksaa varmaan lähemmäs 100e ellei enemmänkin. Suosittelen kysymään muuttofirmalta apuja. Tai vuokraa pakettiauto.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kai taksi mikään muuttofirman auto ole, ja takuulla tulee kalliiksi. En ole takseilla suhannut viime aikoina oikein minnekään. Kallista se aina on. 50km maksaa varmaan lähemmäs 100e ellei enemmänkin. Suosittelen kysymään muuttofirmalta apuja. Tai vuokraa pakettiauto.
Ok.Vähän tuota uumoilinkin.En oo itsekkään ajellut taksilla, viimeksi kun 2005 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Ok.Vähän tuota uumoilinkin.En oo itsekkään ajellut taksilla, viimeksi kun 2005 🤭
Mä oon viimeksi lähtenyt kotiin taksilla yöllä baarista (joskus kohta 10 vuotta sitten), ja yötaksat on kovemmat kuin päivällä. 20km teki varmaan 60e. On kallista käydä yöelämässä täältä korvesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💫🩶💫 siis unohdan tuon aina josta voi tunnistaa :)
Sivukommentointi ystävällisesti:
Jos haluat, että juuri sinun tekstailut tunnistetaan ominasi, kannattaisi rekkautua. Tää nettimaailma on armoton, kun sille päälle sattuu. Täällä saattaa joku tekeytyä sinuksi, mikä on ilkeää ja sääntöjen vastaistakin. Varsinkin vakiemojien näppäilijöitä helppo juksata. Sori ja harmi. Kirjautuminen olisi OK. Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat, että juuri sinun tekstailut tunnistetaan ominasi, kannattaisi rekkautua. Tää nettimaailma on armoton, kun sille päälle sattuu. Täällä saattaa joku tekeytyä sinuksi, mikä on ilkeää ja sääntöjen vastaistakin. Varsinkin vakiemojien näppäilijöitä helppo juksata. Sori ja harmi. Kirjautuminen olisi OK.Tuo on muuten totta. Siksi itsekin aikoinaan rekkauduin, kun mun prinssi emojia alettiin kopioida ja mun tunnuksella alettiin keksimään ihan ihme juttuja. Toisekseen halusin että mut ikävöinnin kohde tunnistais, kun luulin täällä olevan. No se kyllä lopulta kääntyikin itseäni vastaan kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat, että juuri sinun tekstailut tunnistetaan ominasi, kannattaisi rekkautua. Tää nettimaailma on armoton, kun sille päälle sattuu. Täällä saattaa joku tekeytyä sinuksi, mikä on ilkeää ja sääntöjen vastaistakin. Varsinkin vakiemojien näppäilijöitä helppo juksata. Sori ja harmi. Kirjautuminen olisi OK.Kiitos neuvoista ja joo tämä vaikuttaa olevan aika harmia aiheuttava paikka ehkä joka tapauksessa ja tuntuu että pelkään jo nyt kuinka täällä aletaan kritisoimaan vaikka kuinka hyvää itse tarkoittaisi ja yrittäisi olla mahdollisimman neutraali ja ettei ainakaan provosoisi millään jutuilla. Mutta sehän on varmaa ettei kaikkia ikinä voi miellyttää ja kumma paikka tämä Suomi24 yli päänsä. Luulis että täällä kaikki pitäis yhtä mutta näyttää olevan aika eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat, että juuri sinun tekstailut tunnistetaan ominasi, kannattaisi rekkautua. Tää nettimaailma on armoton, kun sille päälle sattuu. Täällä saattaa joku tekeytyä sinuksi, mikä on ilkeää ja sääntöjen vastaistakin. Varsinkin vakiemojien näppäilijöitä helppo juksata. Sori ja harmi. Kirjautuminen olisi OK.Kiva huomata että ystävällisiäkin ihmisiä täältä löytyy ettei kaikki halua pahaa. Kiitos sulle vielä.😊
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvoista ja joo tämä vaikuttaa olevan aika harmia aiheuttava paikka ehkä joka tapauksessa ja tuntuu että pelkään jo nyt kuinka täällä aletaan kritisoimaan vaikka kuinka hyvää itse tarkoittaisi ja yrittäisi olla mahdollisimman neutraali ja ettei ainakaan provosoisi millään jutuilla. Mutta sehän on varmaa ettei kaikkia ikinä voi miellyttää ja kumma paikka tämä Suomi24 yli päänsä. Luulis että täällä kaikki pitäis yhtä mutta näyttää olevan aika eri tavalla.
Se hämmästyttää ihmisissä yleensäkin nykypäivänä. Kaikenlainen yhteisöllisyys on kadonnu maailmasta. On vaan paljon yksinäisyyttä ja pieniä kuppikuntia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se hämmästyttää ihmisissä yleensäkin nykypäivänä. Kaikenlainen yhteisöllisyys on kadonnu maailmasta. On vaan paljon yksinäisyyttä ja pieniä kuppikuntia.
Sun vaan täytyy niellä tuo tosiasia.Et sinä voi pakottaa toisia sinun mieleiseksesi .Et manipuloimallakaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä oon viimeksi lähtenyt kotiin taksilla yöllä baarista (joskus kohta 10 vuotta sitten), ja yötaksat on kovemmat kuin päivällä. 20km teki varmaan 60e. On kallista käydä yöelämässä täältä korvesta.
Hui,hitto mikä hinta.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvoista ja joo tämä vaikuttaa olevan aika harmia aiheuttava paikka ehkä joka tapauksessa ja tuntuu että pelkään jo nyt kuinka täällä aletaan kritisoimaan vaikka kuinka hyvää itse tarkoittaisi ja yrittäisi olla mahdollisimman neutraali ja ettei ainakaan provosoisi millään jutuilla. Mutta sehän on varmaa ettei kaikkia ikinä voi miellyttää ja kumma paikka tämä Suomi24 yli päänsä. Luulis että täällä kaikki pitäis yhtä mutta näyttää olevan aika eri tavalla.
Toi neuvo on hyvä. Mutta yhdentoista vuoden kokemuksella sanon. Että ei mitään ongelmaa oo ollut täällä. Vaikka mulla on tääkin seksuaalinen kokemattomuus, joka tuolla tosielämässä oli aikoinaan ollu sellanen ilkeiden kommentoinnin aihe. Mutta täällä siihen on suhtauduttu ihan normaalisti.
Anonyymi kirjoitti:
Sun vaan täytyy niellä tuo tosiasia.Et sinä voi pakottaa toisia sinun mieleiseksesi .Et manipuloimallakaan.
Olenko muka väittänyt jotain sellaista?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Toi neuvo on hyvä. Mutta yhdentoista vuoden kokemuksella sanon. Että ei mitään ongelmaa oo ollut täällä. Vaikka mulla on tääkin seksuaalinen kokemattomuus, joka tuolla tosielämässä oli aikoinaan ollu sellanen ilkeiden kommentoinnin aihe. Mutta täällä siihen on suhtauduttu ihan normaalisti.
Kiitos myös sulle ja kiva tavata JeroP 😊. Ja vielä suurempi ohoh siis sulla on 11 vuoden kokemus täällä olosta. No tämähän on sulle kohta kuin toinen koti jo, niin tuttu varmaan. Ja hienoa ettet koe että ois ollu ongelmia vaan plussan puolella hyvinkin siis saldo. Kiva! Mietin vielä sitä rekisteröitymistä jonkun aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva huomata että ystävällisiäkin ihmisiä täältä löytyy ettei kaikki halua pahaa. Kiitos sulle vielä.😊
Toista vuotta kun olen täällä ollut, on tullut huomatuksi ett och annat. Oli kyse mistä tahansa paikasta, niin kaikkialta löytyy näitä hikkyjä, jotka pelkästään oman pahan olon tms. Känkkäränkkäpäivän itseään kohdatessa pnevat vahingon kiertämään ja kasaavat veetumaisen olonsa toisen niskavilloihin. Näkeehän tämän tästä naurettavuuksiin asti menevistä trollikommenteista, joihin itse en ole kertaakaan vastaillut . Ei tämmöisten takia täältä pois lähdetä. En toki joka päivä ole täällä seikkailemassa. Otan osaa keskusteluihin, puolustan tarvittaessa, annan neuvoja jotka itse olen hyviksi kokenut. Susihukan aloitteita nämä ovat ja siis vieraanahan täällä olen. Anonyyminä . Joskus ajattelen, että susi saattaa kirjoitusasusta tehdä päätelmänsä ,kuka mitäkin tekstailee. Sanottakoompa nyt kuiteski sen verran tuntomerkkejä, että jos susi saa kunnollisen lampaanvillapeiton hankituksi ja joskus 80-tuuman Sony komeilee suden päämajassa, niin mahdolliset kiitokset otan vastaan. Olisi paljon muutakin mukavaa sanottavaa, vaan nyt tämä tytteliini syöksyy lämpimään suihkuun. 🚿💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toista vuotta kun olen täällä ollut, on tullut huomatuksi ett och annat. Oli kyse mistä tahansa paikasta, niin kaikkialta löytyy näitä hikkyjä, jotka pelkästään oman pahan olon tms. Känkkäränkkäpäivän itseään kohdatessa pnevat vahingon kiertämään ja kasaavat veetumaisen olonsa toisen niskavilloihin. Näkeehän tämän tästä naurettavuuksiin asti menevistä trollikommenteista, joihin itse en ole kertaakaan vastaillut . Ei tämmöisten takia täältä pois lähdetä. En toki joka päivä ole täällä seikkailemassa. Otan osaa keskusteluihin, puolustan tarvittaessa, annan neuvoja jotka itse olen hyviksi kokenut. Susihukan aloitteita nämä ovat ja siis vieraanahan täällä olen. Anonyyminä . Joskus ajattelen, että susi saattaa kirjoitusasusta tehdä päätelmänsä ,kuka mitäkin tekstailee. Sanottakoompa nyt kuiteski sen verran tuntomerkkejä, että jos susi saa kunnollisen lampaanvillapeiton hankituksi ja joskus 80-tuuman Sony komeilee suden päämajassa, niin mahdolliset kiitokset otan vastaan. Olisi paljon muutakin mukavaa sanottavaa, vaan nyt tämä tytteliini syöksyy lämpimään suihkuun. 🚿💦💦
Ok, kiva kun ihmiset kertoo omista kokemuksistaan täällä ja myös rehdisti miten täällä ollaan ja miten välillä voi tulla lunta tupaan mutta useinhan se on ihmisen oma paha olo just mikä purkautuu muihin tai johon kuhun, se pitää joillakin siten purkaa ja jos se helpottaa niin....mutta olet sinäkin sitten kiitoksesi ansainnut ainakin jossain vaiheessa ja eiköhän se aika vielä tule 🩶 Minä lähden myös jatkamaan pientä puuhastelua nyt täältä. Mukavaa päivää sinne! 😊
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos myös sulle ja kiva tavata JeroP 😊. Ja vielä suurempi ohoh siis sulla on 11 vuoden kokemus täällä olosta. No tämähän on sulle kohta kuin toinen koti jo, niin tuttu varmaan. Ja hienoa ettet koe että ois ollu ongelmia vaan plussan puolella hyvinkin siis saldo. Kiva! Mietin vielä sitä rekisteröitymistä jonkun aikaa.
Kiitos. Vaihtelevalla aktiivisuudella kylläkin. Tää nykyinen nimimerkki ollu vajaat neljä vuotta. Pari muutakin aiemmin ollut, mutta unohtunut. Yleensä kuitenki yksittäisiä oudot kommentit. Yks oli sitkee mutta sinänsä harmiton, kuka väitti että asuisin vielä vanhemmilla ja eläisin siinä siivellä. Oisko jotain puolivuotta jaksoi kirjotella. Hyötyjä sen sijaan paljon, monessa käytännön ongelmassa ja tais mun hengen tai ainakin terveyden pelastaa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Kiitos. Vaihtelevalla aktiivisuudella kylläkin. Tää nykyinen nimimerkki ollu vajaat neljä vuotta. Pari muutakin aiemmin ollut, mutta unohtunut. Yleensä kuitenki yksittäisiä oudot kommentit. Yks oli sitkee mutta sinänsä harmiton, kuka väitti että asuisin vielä vanhemmilla ja eläisin siinä siivellä. Oisko jotain puolivuotta jaksoi kirjotella. Hyötyjä sen sijaan paljon, monessa käytännön ongelmassa ja tais mun hengen tai ainakin terveyden pelastaa.
No aika hyvin on palsta sinua kohdellut jos saat apuja käytännön ongelmiin elämässä ja jopa hengen pelastanut ja terveyttä parantaa. Mahtava kuulla että noinkin hyviä kokemuksia on, sinä olet varmasti sitten mukava ja hyvä ihminen josta suurin osa tykkää...voisi ainakin päätellä niin ja hyvin harmittomalta ja mukavalta vaikutatkin, rennolta tyypiltä jolle ei tarvi miettiä hirveästi miten nyt ilmaisee itseään ettei ymmärrä väärin. Eli voi kirjoittaa ihan rennosti vaan joka parasta. 😊🌟 - Se uusi jolla ei vielä ainakaan nimimerkkiä
Mukavaa loppupäivää sinne jonnekin! ❄️❄️
- Anonyymi
Löytyyköhän ATK:sta selitys tuolle mystiselle sanalle joka kummastuttaa pientä rölliä?
- Anonyymi
Loppiaisena itämaan tietäjät saapuivat Beetlehemiin ja loppiainen nykyään lopettaa joulun pyhien ajan myös. Eli joo pikku loppukin löytyy mutta toisaalta saapuminen. Jonkun uuden alkukin ehkä. Mut tammikuun pitkät viikot niitähän kutsutaankin että hätkäviikot alkaa ja joo joskus ne tuntuu aika pitkiltä. Helmikuu sit jo lyhyempi kk ja alkaa aurinko paistella enemmän. ☀️☀️Äkkiä se aika kuitenkin loppupeleissä menee,,vähän liiankin.
- Anonyymi
härkäviikot siis ei hätkä hahah 😅😅ennakoiva syöttö tekee aina kivoja juttujaan
Joo, se on kyllä ihan totta, että nopeaan se sitten menee lopulta. Ei vuosi enää tunnu niin pitkältä, kuin se lapsena ja nuorena vielä tuntui. Jos on jotain suunnitelmia kesää varten, niin pitää jo nyt valmistautua. ⚜️👑
Anonyymi kirjoitti:
härkäviikot siis ei hätkä hahah 😅😅ennakoiva syöttö tekee aina kivoja juttujaan
Mä mietinkin, että mitkä ne hätkäviikot sitten on?! En ole tosin kuullu mistään härkäviikoistakaan. Vaikka näin vanhaks oon eläny. 😄 En ole ole uskovaisesta perheestä, niin ei ole ollut merkitystä näillä juurikaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä mietinkin, että mitkä ne hätkäviikot sitten on?! En ole tosin kuullu mistään härkäviikoistakaan. Vaikka näin vanhaks oon eläny. 😄 En ole ole uskovaisesta perheestä, niin ei ole ollut merkitystä näillä juurikaan.
Härkäviikot liittyy ihan vaan siihen että on pitkä tammikuu ja monta viikkoa arkista puurtamista ja joo hätkäviikkoja ei oo kyllä olemassa. 😄 Mut se on totta että aikuisena vuodet vierii vähän liiankin nopeasti, välillä toivoisi että kellon voisi pysäyttää hetkeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härkäviikot liittyy ihan vaan siihen että on pitkä tammikuu ja monta viikkoa arkista puurtamista ja joo hätkäviikkoja ei oo kyllä olemassa. 😄 Mut se on totta että aikuisena vuodet vierii vähän liiankin nopeasti, välillä toivoisi että kellon voisi pysäyttää hetkeksi.
Aivan joo, kiitos selvennyksestä, ja siltä tammikuu tosiaan tuntuu. Etenkin jos on saanut levätä laakereillaan joulusta tänne saakka. Sitten menee pitkä aika, ennen seuraavia lomia.
Kesät varsinkin, tuntuu menevän nykyisin ihan yhdessä hetkessä ohi.
Olisi ihanaa, jos ei tarttisi olla töissä kesällä ollenkaan. Oli joskus muinoin mulla sellainen työ, missä jäätiin pois koko kesäksi, ja syksyllä aloitettiin taas hommat tosissaan. Se oli kyllä mukavaa sesonki hommaa. Siitä työpaikassa oli mukava porukka silloin. Anonyymi kirjoitti:
Aivan joo, kiitos selvennyksestä, ja siltä tammikuu tosiaan tuntuu. Etenkin jos on saanut levätä laakereillaan joulusta tänne saakka. Sitten menee pitkä aika, ennen seuraavia lomia.
Olisi ihanaa, jos ei tarttisi olla töissä kesällä ollenkaan. Oli joskus muinoin mulla sellainen työ, missä jäätiin pois koko kesäksi, ja syksyllä aloitettiin taas hommat tosissaan. Se oli kyllä mukavaa sesonki hommaa. Siitä työpaikassa oli mukava porukka silloin.Minkä takia se jätti mun nimimerkin tuosta pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihanaa, jos ei tarttisi olla töissä kesällä ollenkaan. Oli joskus muinoin mulla sellainen työ, missä jäätiin pois koko kesäksi, ja syksyllä aloitettiin taas hommat tosissaan. Se oli kyllä mukavaa sesonki hommaa. Siitä työpaikassa oli mukava porukka silloin.Niin tää on siis sun suden joo ei näy merkkiä jostain syystä mutta juu opettajat ja jotkut muut myös saaneet olla pitkän loman tässä välissä mutta itse oon ollut kaikki välipäivät töissä ja uuden vuoden jälkeen alkoi ihan kunnon arki jo niin sanotusti. Mutta tokihan nämä muutamat pyhäpäivät otetaan aina kiitollisena vastaan, hyvää nekin tekee.
Minäkin oon tehnyt tosi nuorena (opiskeluiden ohessa sellaista työtä ettei kesällä ollut töitä vaan sit syksyllä alkoi taas mutta nyt jo pitkään kesät töissä paitsi se oma kk sitten lomaa kun on sopivaa aikaa pitää. Mut kiva kuulla että sullakin on kokemusta hyvästä työporukasta ja se on kyllä tärkeä asia. Jaksaa paljon paremmin sitä hektistä arkea ja on ihmisiä joiden kanssa jakaa sitä. Mitähän töitä oot tehnyt heti miettii 😀😀mutta ei toki tänne tarvi eikä kannatakaan kertoa. Anonyymi kirjoitti:
Niin tää on siis sun suden joo ei näy merkkiä jostain syystä mutta juu opettajat ja jotkut muut myös saaneet olla pitkän loman tässä välissä mutta itse oon ollut kaikki välipäivät töissä ja uuden vuoden jälkeen alkoi ihan kunnon arki jo niin sanotusti. Mutta tokihan nämä muutamat pyhäpäivät otetaan aina kiitollisena vastaan, hyvää nekin tekee.
Minäkin oon tehnyt tosi nuorena (opiskeluiden ohessa sellaista työtä ettei kesällä ollut töitä vaan sit syksyllä alkoi taas mutta nyt jo pitkään kesät töissä paitsi se oma kk sitten lomaa kun on sopivaa aikaa pitää. Mut kiva kuulla että sullakin on kokemusta hyvästä työporukasta ja se on kyllä tärkeä asia. Jaksaa paljon paremmin sitä hektistä arkea ja on ihmisiä joiden kanssa jakaa sitä. Mitähän töitä oot tehnyt heti miettii 😀😀mutta ei toki tänne tarvi eikä kannatakaan kertoa.Joo, aloin muistella sitä vanhaa aikaa 2000 luvun alussa, kun kaikki oli vielä mallillaan. Oli perhe ja lapset pieniä ja tuo työ ihan eri, mitä nyt oon tehny. Jouduin jättämään sen, kun sairastuin vakavasti ja olin pitkään poissa, niin mut korvattiin. Sitten kun sain terveyden takaisin, piti äkkiä keksiä taas uutta työtä... Ei enää samanlaista paikkaa tietenkään löytänyt. koko ajan vaan huonompaan suuntaa menny kaikki omassa elämässä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, aloin muistella sitä vanhaa aikaa 2000 luvun alussa, kun kaikki oli vielä mallillaan. Oli perhe ja lapset pieniä ja tuo työ ihan eri, mitä nyt oon tehny. Jouduin jättämään sen, kun sairastuin vakavasti ja olin pitkään poissa, niin mut korvattiin. Sitten kun sain terveyden takaisin, piti äkkiä keksiä taas uutta työtä... Ei enää samanlaista paikkaa tietenkään löytänyt. koko ajan vaan huonompaan suuntaa menny kaikki omassa elämässä.
Eli sulla on ollut kaikki tosi hyvinkin elämässä välillä kun oli perhe ja lapset pieniä. Monille se on kuulemma ihan parasta aikaa elämässä se kun lapset pieniä. Ja sait sitten olla kesät heidän kanssaan lomalla niin ollut heillekin varmasti mieluista. Jospa vielä joskus löytyisi jotain samankaltaista työtä mitä oot ennenkin tehnyt eli osaat ja hyvä kun paranit! 🙏🏻😊
Anonyymi kirjoitti:
Eli sulla on ollut kaikki tosi hyvinkin elämässä välillä kun oli perhe ja lapset pieniä. Monille se on kuulemma ihan parasta aikaa elämässä se kun lapset pieniä. Ja sait sitten olla kesät heidän kanssaan lomalla niin ollut heillekin varmasti mieluista. Jospa vielä joskus löytyisi jotain samankaltaista työtä mitä oot ennenkin tehnyt eli osaat ja hyvä kun paranit! 🙏🏻😊
No en mä nyt ole mitään muuta työtä enää etsiny. Tuossa on ollu niin helppo olla kuitenki. Se uuden etsiminen on epävarmaa, eikä ole mitään takuita paremmasta. Juu, sinne se elämä jäi kauas menneisyyteen. Sitten onkin ollut tällaista yksin selviytymistä koko loppu aika. Toiset on luotuja kulkemaan yksin. 🐺
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä, minkä ikäinen olet? Mä oon jo päälle 50. Ja oletko mies vaiko nainen? 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No en mä nyt ole mitään muuta työtä enää etsiny. Tuossa on ollu niin helppo olla kuitenki. Se uuden etsiminen on epävarmaa, eikä ole mitään takuita paremmasta. Juu, sinne se elämä jäi kauas menneisyyteen. Sitten onkin ollut tällaista yksin selviytymistä koko loppu aika. Toiset on luotuja kulkemaan yksin. 🐺
No työn puolesta tiedän että tällä hetkellä työmarkkinoilla ei ole helppoa löytää uusia hommia tai vaihtaa paikkoja joten kannattaa pitää sit kiinni siitä missä nyt on jos kuitenkin ihan ok hommaa ja sitä kestää. Ja niin lapset kasvaa ja elämä muuttuu ja eroja tulee. Välillä miettii miksi ne erot onkin nykyään niin yleisiä vaikka toiset taas on yhdessä läpi elämän kuten tarkoitettu jos naimisiin mennään. Erilaiset kohtalot ja päivät meillä vaan kaikilla on, kaikille ei vaan oo suotu tai annettu samaa matkaa.
Tänne muuten melkein jännittää kirjoittaa mitään kun tuntuu että varmasti joku hyökkää kimppuun jostain että ei osaa kirjoittaa just kaikkien mielen mukaan juurikin tuo että tietäjät tuli Beetlehemiin tietenkin Jeesus vauvan luokse mutta kun jäi laittamatta se niin jonkun mielestä se oli tahallinen ja joku huono teko. Ei vitsit nää on hankalia paikkoja tietyllä tavalla. 🤔🙈 Anonyymi kirjoitti:
No työn puolesta tiedän että tällä hetkellä työmarkkinoilla ei ole helppoa löytää uusia hommia tai vaihtaa paikkoja joten kannattaa pitää sit kiinni siitä missä nyt on jos kuitenkin ihan ok hommaa ja sitä kestää. Ja niin lapset kasvaa ja elämä muuttuu ja eroja tulee. Välillä miettii miksi ne erot onkin nykyään niin yleisiä vaikka toiset taas on yhdessä läpi elämän kuten tarkoitettu jos naimisiin mennään. Erilaiset kohtalot ja päivät meillä vaan kaikilla on, kaikille ei vaan oo suotu tai annettu samaa matkaa.
Tänne muuten melkein jännittää kirjoittaa mitään kun tuntuu että varmasti joku hyökkää kimppuun jostain että ei osaa kirjoittaa just kaikkien mielen mukaan juurikin tuo että tietäjät tuli Beetlehemiin tietenkin Jeesus vauvan luokse mutta kun jäi laittamatta se niin jonkun mielestä se oli tahallinen ja joku huono teko. Ei vitsit nää on hankalia paikkoja tietyllä tavalla. 🤔🙈Mieti, kun mä oon täällä ollut haukuttavana jo 21 vuodesta asti... On monenlaista saanu kestää. Paksun nahan täällä saa kyllä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Saanko kysyä, minkä ikäinen olet? Mä oon jo päälle 50. Ja oletko mies vaiko nainen? 😊
Saa kysyä 😊 Nainen olen kuten ehkä jostain tyylistä huomattu ja 30-40 puolessa välissä noin suunnilleen sanottuna. Tarkkaan en täällä halua kertoa ettei vaan joku vielä tunnista. En sitä halua näin julkisesti. Niin hyvää ja mukavaa työpäivää sulle kuin mahdollista on toivotan!
Astianpesukone hurisee ja pikku jumpan voisi tehdä ennen kuin pääsee tyhjentämään koneen. Rauhallinen ulkoilupäivä ja työhommia pitää jo vähän katsoa että millainen viikko se on tuloillaan niin huominen on helpompi kun tietää jo päässään mitä edessä on. :) - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mieti, kun mä oon täällä ollut haukuttavana jo 21 vuodesta asti... On monenlaista saanu kestää. Paksun nahan täällä saa kyllä.
Ohhoh kauan olet täällä jo viihtynyt kyllä 😯 ja edelleen jaksat vaan. Onkohan täällä paljon sellaisia pitkän linjan palstailijoita...vai vaihtuuko porukka enemmän...en tiiä yhtään.
Anonyymi kirjoitti:
Saa kysyä 😊 Nainen olen kuten ehkä jostain tyylistä huomattu ja 30-40 puolessa välissä noin suunnilleen sanottuna. Tarkkaan en täällä halua kertoa ettei vaan joku vielä tunnista. En sitä halua näin julkisesti. Niin hyvää ja mukavaa työpäivää sulle kuin mahdollista on toivotan!
Astianpesukone hurisee ja pikku jumpan voisi tehdä ennen kuin pääsee tyhjentämään koneen. Rauhallinen ulkoilupäivä ja työhommia pitää jo vähän katsoa että millainen viikko se on tuloillaan niin huominen on helpompi kun tietää jo päässään mitä edessä on. :)Joo se on parempi ettei kaikki tunnista. Siitä ei ole välttämättä mitään hyötyä ollenkaan. Tiedän sen, koska minut on tunnistettu. On tehny mieli painua maan alle kokonaan.
Mutta joo. Kiitos ja Oikein mukavaa päivää sinnekin. 😊Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh kauan olet täällä jo viihtynyt kyllä 😯 ja edelleen jaksat vaan. Onkohan täällä paljon sellaisia pitkän linjan palstailijoita...vai vaihtuuko porukka enemmän...en tiiä yhtään.
Kyllä ainakin sinkut puolella on paljon sellaisia, minuakin kauemmin olleita. Anonyymeistä en osaa sanoa yhtään. Välillä tuntuu että jengi vaihtuu ja selväähän se on, kun moni osaa mennä elämässään eteenpäin. Ovat kaivanneet aikansa jotakin, ja tajunneet ettei sitä saa ja sitten varmaan löytäneet uuden.
En mä oikein tiedä miksi mä tänne jäin? (joskus meinannu lähteä ja aina on joku saanut pysymään täällä). On täällä ollu hauskaakin ja joitain mukavia ihmisiä, joita en kuitenkaan oikeasti tunne.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, aloin muistella sitä vanhaa aikaa 2000 luvun alussa, kun kaikki oli vielä mallillaan. Oli perhe ja lapset pieniä ja tuo työ ihan eri, mitä nyt oon tehny. Jouduin jättämään sen, kun sairastuin vakavasti ja olin pitkään poissa, niin mut korvattiin. Sitten kun sain terveyden takaisin, piti äkkiä keksiä taas uutta työtä... Ei enää samanlaista paikkaa tietenkään löytänyt. koko ajan vaan huonompaan suuntaa menny kaikki omassa elämässä.
Minä muistan tuon ajan kyllä painajaisena jatkuvana huolena itsestä ja lapsista.
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan tuon ajan kyllä painajaisena jatkuvana huolena itsestä ja lapsista.
No voi sen sellaisenakin nähdä jos tahtoo keskittyä vain niihin asioihin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä ainakin sinkut puolella on paljon sellaisia, minuakin kauemmin olleita. Anonyymeistä en osaa sanoa yhtään. Välillä tuntuu että jengi vaihtuu ja selväähän se on, kun moni osaa mennä elämässään eteenpäin. Ovat kaivanneet aikansa jotakin, ja tajunneet ettei sitä saa ja sitten varmaan löytäneet uuden.
En mä oikein tiedä miksi mä tänne jäin? (joskus meinannu lähteä ja aina on joku saanut pysymään täällä). On täällä ollu hauskaakin ja joitain mukavia ihmisiä, joita en kuitenkaan oikeasti tunne.Ymmärrän että tänne voi jumittua helposti mutta niin oppiiko täällä ketään tuntemaan oikeasti niin eipä se varmaan mahdollista ole. Jää sellaiseksi no kaikki tietää mutta se on kai tämän paikan tarkoitus vaikka kuulin joltain että on täältä löydetty ihan kavereita sit tosielämäänkin kun vaihdettu jotenkin yhteystietoja. Mutta jos tämä antaa enemmän kuin ottaa silloinhan on hyvä juttu ja lisä elämään. Nyt jatkan hommia etten itse jumitu tänne heh. 😄😀
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo se on parempi ettei kaikki tunnista. Siitä ei ole välttämättä mitään hyötyä ollenkaan. Tiedän sen, koska minut on tunnistettu. On tehny mieli painua maan alle kokonaan.
Mutta joo. Kiitos ja Oikein mukavaa päivää sinnekin. 😊Itse en tosiaan täällä työnkään vuoksi halua tunnistetuksi tulla enkä nyt muutenkaan. Ai sinut on bongattu jotenkin täältä ja yhdistetty irl elämän puolelle, joo se ei ehkä kovin kiva juttu. Kiitos vaan, nyt reippaasti hommiin ja siellä myös töissä jo ollaankin. :)
- Anonyymi
Itämaan tietäjät:Caspar, Melchior ja Balthasar.🌟
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sivusta: Tätä kysymystä jo odottelinkin. Oikein mukavan olet saanut palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astianpesukone hurisee ja pikku jumpan voisi tehdä ennen kuin pääsee tyhjentämään koneen. Rauhallinen ulkoilupäivä ja työhommia pitää jo vähän katsoa että millainen viikko se on tuloillaan niin huominen on helpompi kun tietää jo päässään mitä edessä on. :)Parhaassa iässä. Kumpa nyt Amor kuiskuttelisi mukavia Susden korvaan. 💓💞💘
Anonyymi kirjoitti:
Parhaassa iässä. Kumpa nyt Amor kuiskuttelisi mukavia Susden korvaan. 💓💞💘
Tuota mieltä kuitenkaan kovin moni nuorista on...
Anonyymi kirjoitti:
Itse en tosiaan täällä työnkään vuoksi halua tunnistetuksi tulla enkä nyt muutenkaan. Ai sinut on bongattu jotenkin täältä ja yhdistetty irl elämän puolelle, joo se ei ehkä kovin kiva juttu. Kiitos vaan, nyt reippaasti hommiin ja siellä myös töissä jo ollaankin. :)
Ihan omaa syytä se on ollut ja hyväuskoisuutta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siis mistä nyt puhutaan mun iästä vai mistä? Ja mistä nuorista ja amoreista, ihan pihalla nyt jo täällä taas...😯 Siis onko tänne jotkut ikärajat vai mitä.
Anonyymi kirjoitti:
Siis mistä nyt puhutaan mun iästä vai mistä? Ja mistä nuorista ja amoreista, ihan pihalla nyt jo täällä taas...😯 Siis onko tänne jotkut ikärajat vai mitä.
Ei ole ikärajoja ei . 😅 Älä huolestu. Täällä ollut mulla aika värikäs historia. 🐺❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole ikärajoja ei . 😅 Älä huolestu. Täällä ollut mulla aika värikäs historia. 🐺❄️
Mut siis pidetään liian vanhana vai ohoh mua on aina luultu nuoremmaksi etten kyllä kovin vanhan oloinen ole enkä näköinen mutta jos tää on joku parikymppisten palsta niin ehkä ihan mielellään jään pois koska aika lapselliset jutut vielä sen ikäisillä kun ollaan melkein lapsia. 😅 Muistaa itsekin miten teini sitä olikaan ja kuinka pikkutytöltä näyttikin. 🙈😂
Anonyymi kirjoitti:
Mut siis pidetään liian vanhana vai ohoh mua on aina luultu nuoremmaksi etten kyllä kovin vanhan oloinen ole enkä näköinen mutta jos tää on joku parikymppisten palsta niin ehkä ihan mielellään jään pois koska aika lapselliset jutut vielä sen ikäisillä kun ollaan melkein lapsia. 😅 Muistaa itsekin miten teini sitä olikaan ja kuinka pikkutytöltä näyttikin. 🙈😂
Täällä on varmasti suurin osa kirjoittajista 30-50 vuotiaita. Muutama nuorikin ehkä. Ei ole mitään ikärajaa oikeasti. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika ikävästi sanottu että nuoret tuskin pitää vähän yli 30v.enää minään tavallaan. Oon ollut nuorten kanssa tekemisissä ja tykätty on ja hyvin tulen toimeen ja niin en nyt vaan ymmärrä jotenkin koko hommaa mistä tämä tuli ja miksi ihmisten ikää arvostellaan. Ei kovin kivaa kuitenkaan. Aika nuori koen kyllä vielä olevani ja paljon edessä josko terveenä saa pysyä eikä mikään paha sairaus yllätä, sitähän varmaan kaikki toivoo. Mutta en ymmärrä yli päänsä näitä juttuja, ehkä selviää joskus tai ei...
Ja miettinyt tuota jotain Susi ja mikä Kirsikka ihmistä jotka tuntuvat vaan keskenään lyhyesti viestivän ja kovasti emojeja sydämiä etenkin laittavat, siis ovatko joku pariskunta joka sit täällä palstalla moikkailee toisiaan vielä muun yhteyden lisäksi ja kirsikka ei viesti kellekään muille yhtään mitään ja hyvin vähäsanainen on.
Jotenkin ihan hämärää mulle nyt ja että täällä ollaan vaan vieraana ja pitää antaa heille rauha. Pahoittelut mihin ihmeeseen olenkaan tullut, en nyt tiedä yhtään. No kirsikka on varmaan sit se nuori 18v ilmeisesti. 😊😊 Josko joku palstailija voisi jossain muussa ketjussa tai täällä vaikka valaista mua vähän mistä on oikein kyse ja miks täällä on ihme kyräilevä tunnelma. Paitsi se JeroP oli juurikin tosi rento ja mukavan, aidon oloinen. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävästi sanottu että nuoret tuskin pitää vähän yli 30v.enää minään tavallaan. Oon ollut nuorten kanssa tekemisissä ja tykätty on ja hyvin tulen toimeen ja niin en nyt vaan ymmärrä jotenkin koko hommaa mistä tämä tuli ja miksi ihmisten ikää arvostellaan. Ei kovin kivaa kuitenkaan. Aika nuori koen kyllä vielä olevani ja paljon edessä josko terveenä saa pysyä eikä mikään paha sairaus yllätä, sitähän varmaan kaikki toivoo. Mutta en ymmärrä yli päänsä näitä juttuja, ehkä selviää joskus tai ei...
Ja miettinyt tuota jotain Susi ja mikä Kirsikka ihmistä jotka tuntuvat vaan keskenään lyhyesti viestivän ja kovasti emojeja sydämiä etenkin laittavat, siis ovatko joku pariskunta joka sit täällä palstalla moikkailee toisiaan vielä muun yhteyden lisäksi ja kirsikka ei viesti kellekään muille yhtään mitään ja hyvin vähäsanainen on.
Jotenkin ihan hämärää mulle nyt ja että täällä ollaan vaan vieraana ja pitää antaa heille rauha. Pahoittelut mihin ihmeeseen olenkaan tullut, en nyt tiedä yhtään. No kirsikka on varmaan sit se nuori 18v ilmeisesti. 😊😊 Josko joku palstailija voisi jossain muussa ketjussa tai täällä vaikka valaista mua vähän mistä on oikein kyse ja miks täällä on ihme kyräilevä tunnelma. Paitsi se JeroP oli juurikin tosi rento ja mukavan, aidon oloinen. :)JeroP kirjoittaa enemmän Sinkut palstalla. Siellä onkin kaikki fiksut. Täällä on aina ikävämpi tunnelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JeroP kirjoittaa enemmän Sinkut palstalla. Siellä onkin kaikki fiksut. Täällä on aina ikävämpi tunnelma.
Eli tänne oli huono idea tulla, olen pahoillani tosiaan en tiennyt että vain parikymppisten paikka ja joku vaatimus oli tänne tai ettei tänne toivota uusia ihmisiä. No en varmaan mitään pahaa kenellekään tehnyt enkä kyllä mielestäni muuta kuin hyvää olen kaikille vastaillut ja toivonut. Mutta joku ihme tunnelma täällä on ja tunne ettei ole oikeasti tervetullut eikä tykätä ja piilokyräillään. Toki muutama on oikeasti ollut hyvin ystävällinen ja mukava mutta eivät varmaan ole kovin paljoa täällä. Anteeksi vielä että tulin sotkemaan kuvionne, vaikken mielestäni mitään sotkenut. Lähdenpäs ulos luontoon ja jatkan iltaani ihan muissa merkeissä. Kaikkea hyvää kaikille ja tsemppiä arjen alkamiseen taas huomenna ihmiset!🤎
Anonyymi kirjoitti:
Eli tänne oli huono idea tulla, olen pahoillani tosiaan en tiennyt että vain parikymppisten paikka ja joku vaatimus oli tänne tai ettei tänne toivota uusia ihmisiä. No en varmaan mitään pahaa kenellekään tehnyt enkä kyllä mielestäni muuta kuin hyvää olen kaikille vastaillut ja toivonut. Mutta joku ihme tunnelma täällä on ja tunne ettei ole oikeasti tervetullut eikä tykätä ja piilokyräillään. Toki muutama on oikeasti ollut hyvin ystävällinen ja mukava mutta eivät varmaan ole kovin paljoa täällä. Anteeksi vielä että tulin sotkemaan kuvionne, vaikken mielestäni mitään sotkenut. Lähdenpäs ulos luontoon ja jatkan iltaani ihan muissa merkeissä. Kaikkea hyvää kaikille ja tsemppiä arjen alkamiseen taas huomenna ihmiset!🤎
Kyllä on ihmiset herkkiä tänä päivänä.
Ei ole kukaan ollut ajamassa sua pois täältä.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tämä oli sudelta jälleen kerran hänelle tyypillinen sananpaukaus Pohjanmaalta. Paas kirjoittaen selitystä, johon oot mestari.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli sudelta jälleen kerran hänelle tyypillinen sananpaukaus Pohjanmaalta. Paas kirjoittaen selitystä, johon oot mestari.
Täällä on helppoa tulla väärinymmärretyksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä on ihmiset herkkiä tänä päivänä.
Ei ole kukaan ollut ajamassa sua pois täältä.Herkkä olen mutta en tässä mielessä, kestän ja olen tottunut tiettyihin juttuihin ja töissä pitää olla henkisesti vahva tietyissä tilanteissa mutta ikinä en ole kohdannut mitään ikärasismia vielä tässä iässä ja kun aina kuulen kuinka nuorelta vaikutan/näytän niin se vaan tuntui jostain syystä kummalta ja mietin mitä merkitystä sillä edes täällä on minkä ikäinen kukin on. Ja miksi siitä tehtiin joku numero.
Minulle ainakin ihan sama kun juttelen joillekin ihmisille ikä, kaikki muu on tärkeämpää. Ja siis koko palstan homma vaikuttaa vähän epämääräistä olevan ketkä täällä on toivottuja ja suosikkeja ja kuka on ehkä ylimääräistä porukkaa jne. Jotain kateutta ja kilpailuhenkisyyttä täällä aistii olevan ja piiloilkeilyä. Mutta ihan nauratti tuolla ulkona että melkein kolmekymppinen on nykyään jo vanha. 😂😂 No kaikki saa olla omaa mieltään. Ei haittaa mua. Ja makuasioista ei voi kiistellä eikä pidäkään.
Ulkona oli niiiiin kauniit maisemat ja aivan mahtava ilma ja pysähtelin katsomaan järvelle ja hengittelin syvään ja tulipa hyvä olo. Teki kaikella tavalla tosi hyvää. Käykää ihmiset ulkona vaikka hetkenkin ja katsokaa luontoa jos on huono mieli tai yksinäinen yms niin se edes hetkeksi helpottaa ja luonto ei ikinä tee huonoa kellekään, korkeintaan voi parantaa mieltä ja oloa. 😊❄️❄️✨Ja hei kiva kun et ole ollut tänään yksinäinen töissä vaan oli mukavaa juttuseuraa, hieno juttu. Jospa se alkaisi toistumaan useamminkin. Kyllä se siitä voi paremmaksi muuttua. Yksikin ihminen alkuun on jo hyvä. 🙏🏻👍🏻 Jaksamista tämän työpäivän loppuun. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on päässyt syntymään väärinkäsitys. Mikäli palstan puskaradio paikkansa pitää, tämä emoji-kirsikkakin on 32 ainakin viime vuoden mukaan. Mitä suden ja hänen väliseen kirjeenvaihtoon tulee, en ota kantaa diplomaattisiin syihin vedoten. Elämä on valintoja. Joko saat tai maksat. Kukin taaplaa tyylillään.
Ei hätää. Olet mukavan puhelias ja reipas. Sinulla näyttää olevan vakityö jolle hatun nosto. Jos palstailu kiinnostaa, rekkaudu. Pääset muillekin palstoille tutustumaan ja ajatuksia vaihtamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä tosiaan vaikuttaa että tietyille ihmisille täällä sanotaan mitä sylki tuo suuhun eikä yhtään mietitä että se ihminen lukee sen itse ja toisille ei varmasti ikinä sanota edes mitään pienintäkään huonoa pelkkää makeilua ehkä vaan. Ja totta kai saa makeilla jos pariskunnasta ja rakastuneista kyse mutta mikähän ikävä tai kaipuu heillä on jos toisensa ovat jo löytäneet. Ja ei kai silti muille tarvi olla epäkohtelias. Ei kai ole heiltä pois. En ihan ymmärrä tuota kuviota mutta ehkei mun tarvikaan olenhan niin vanha jo heh. 😂 Mut kivaa iltaa sulle kuka ikinä kirjoitit ja ymmärsit ehkä miltä tuntui lukea tuollaista uutena ihmisenä täällä heti. ✨✨
Anonyymi kirjoitti:
Herkkä olen mutta en tässä mielessä, kestän ja olen tottunut tiettyihin juttuihin ja töissä pitää olla henkisesti vahva tietyissä tilanteissa mutta ikinä en ole kohdannut mitään ikärasismia vielä tässä iässä ja kun aina kuulen kuinka nuorelta vaikutan/näytän niin se vaan tuntui jostain syystä kummalta ja mietin mitä merkitystä sillä edes täällä on minkä ikäinen kukin on. Ja miksi siitä tehtiin joku numero.
Minulle ainakin ihan sama kun juttelen joillekin ihmisille ikä, kaikki muu on tärkeämpää. Ja siis koko palstan homma vaikuttaa vähän epämääräistä olevan ketkä täällä on toivottuja ja suosikkeja ja kuka on ehkä ylimääräistä porukkaa jne. Jotain kateutta ja kilpailuhenkisyyttä täällä aistii olevan ja piiloilkeilyä. Mutta ihan nauratti tuolla ulkona että melkein kolmekymppinen on nykyään jo vanha. 😂😂 No kaikki saa olla omaa mieltään. Ei haittaa mua. Ja makuasioista ei voi kiistellä eikä pidäkään.
Ulkona oli niiiiin kauniit maisemat ja aivan mahtava ilma ja pysähtelin katsomaan järvelle ja hengittelin syvään ja tulipa hyvä olo. Teki kaikella tavalla tosi hyvää. Käykää ihmiset ulkona vaikka hetkenkin ja katsokaa luontoa jos on huono mieli tai yksinäinen yms niin se edes hetkeksi helpottaa ja luonto ei ikinä tee huonoa kellekään, korkeintaan voi parantaa mieltä ja oloa. 😊❄️❄️✨Ja hei kiva kun et ole ollut tänään yksinäinen töissä vaan oli mukavaa juttuseuraa, hieno juttu. Jospa se alkaisi toistumaan useamminkin. Kyllä se siitä voi paremmaksi muuttua. Yksikin ihminen alkuun on jo hyvä. 🙏🏻👍🏻 Jaksamista tämän työpäivän loppuun. :)Kiitos paljon. Hyvä kun selvensit asiaa. Niin ja täällä tosiaan välillä voi olla aika myrkyllinen ilmapiiri. Sille ei vaan saa antaa valtaa.
Luonto on ihan parasta terapiaa. ❄️🌌✨ Kyllä kannattaa ulkoilla aina kun voi 😊
Hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä sinnekin. 😊⚜️- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mut miten tuota voi kukaan ymmärtää väärin? Niin selkeästi se oli ilmaistu. Mutta tsemppiä uudelle, älä ota itseesi liikaa ainakaan. Täällä on vähän tällaista meininkiä. 🫣
Anonyymi kirjoitti:
Mut miten tuota voi kukaan ymmärtää väärin? Niin selkeästi se oli ilmaistu. Mutta tsemppiä uudelle, älä ota itseesi liikaa ainakaan. Täällä on vähän tällaista meininkiä. 🫣
Kysyy joltain parikymppisiltä että onko 50v paras ikä. Veikkaan että vastaus on jotain ihan muuta. Sitä tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on päässyt syntymään väärinkäsitys. Mikäli palstan puskaradio paikkansa pitää, tämä emoji-kirsikkakin on 32 ainakin viime vuoden mukaan. Mitä suden ja hänen väliseen kirjeenvaihtoon tulee, en ota kantaa diplomaattisiin syihin vedoten. Elämä on valintoja. Joko saat tai maksat. Kukin taaplaa tyylillään.
Ei hätää. Olet mukavan puhelias ja reipas. Sinulla näyttää olevan vakityö jolle hatun nosto. Jos palstailu kiinnostaa, rekkaudu. Pääset muillekin palstoille tutustumaan ja ajatuksia vaihtamaan.Kiitos paljon sulle mitä kirjoitit ja kaikkea hyvää iltaan ja tulevaan yöhön, kauniita unia! ✨✨Itse katson pari työjuttua ja sit jotain kevyempää vielä kun ei se uni tule vielä tuntiin pariin kuitenkaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ihan hämärää mulle nyt ja että täällä ollaan vaan vieraana ja pitää antaa heille rauha. Pahoittelut mihin ihmeeseen olenkaan tullut, en nyt tiedä yhtään. No kirsikka on varmaan sit se nuori 18v ilmeisesti. 😊😊 Josko joku palstailija voisi jossain muussa ketjussa tai täällä vaikka valaista mua vähän mistä on oikein kyse ja miks täällä on ihme kyräilevä tunnelma. Paitsi se JeroP oli juurikin tosi rento ja mukavan, aidon oloinen. :)Varmastikaan ei oölut iästäsi kysymys. Luulempa että oli kevyttää vihjausta suden suuntaan, joka aina valittaa yksinäisyyttään. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sulle olis parasta päästä vakiintumaan ja saada toimelias nainen rinnalles.
Anonyymi kirjoitti:
Sulle olis parasta päästä vakiintumaan ja saada toimelias nainen rinnalles.
No mistä sellaisen saa? Pitäisi rakastua ja pitäisi sen toisenkin rakastua minuun.
Anonyymi kirjoitti:
Varmastikaan ei oölut iästäsi kysymys. Luulempa että oli kevyttää vihjausta suden suuntaan, joka aina valittaa yksinäisyyttään. 😊
Juuri niin. Ei missään kohtaa ollut hänen iästä kyse, vaan minun.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juuri niin. Ei missään kohtaa ollut hänen iästä kyse, vaan minun.
Aa okei no sitten ymmärsin väärin että minun iästä puhuttiin josko siinä kerran puhuttiin sinun iästäsi, sitten pyydän anteeksi että luin jotenkin niin väärin sen. Mut kaikki iät on ihan hyviä sovitaan nyt jo niin 😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmastikaan ei oölut iästäsi kysymys. Luulempa että oli kevyttää vihjausta suden suuntaan, joka aina valittaa yksinäisyyttään. 😊
Ja kiitos taas jollekin ystävälliselle ihmiselle täällä. 🙏🏻😊🤎
Anonyymi kirjoitti:
Aa okei no sitten ymmärsin väärin että minun iästä puhuttiin josko siinä kerran puhuttiin sinun iästäsi, sitten pyydän anteeksi että luin jotenkin niin väärin sen. Mut kaikki iät on ihan hyviä sovitaan nyt jo niin 😊😊
Sovitaa näin. Kiitos kun ymmärsit 😊🌌❄️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ihan hämärää mulle nyt ja että täällä ollaan vaan vieraana ja pitää antaa heille rauha. Pahoittelut mihin ihmeeseen olenkaan tullut, en nyt tiedä yhtään. No kirsikka on varmaan sit se nuori 18v ilmeisesti. 😊😊 Josko joku palstailija voisi jossain muussa ketjussa tai täällä vaikka valaista mua vähän mistä on oikein kyse ja miks täällä on ihme kyräilevä tunnelma. Paitsi se JeroP oli juurikin tosi rento ja mukavan, aidon oloinen. :)Iästäsi ei tuntematon sanonut mitään epälohtelista päinvastoin. Tuo susihukan töksäytys olisi saanut jäädä hyllylle mitä sillä lienee tarkoittanutkin. Eihän hänen iästä.ollut kysymys kun mielesi pahoitit syyttä suotta. Sudella om pinttyneitä vanhanpojan vinkeitä, mikä tarkoittaa kahta asiaa; Naisen alituinen kaipuu mutta naista ei osaa kohdella niikuin pitäisi. Tarkoitan suusanallista viestintää. Ei ole kauan kun joku nainen kysyi täällä häneltä siihen suuntaan, josko hän saisi lähettää punaisen sydämen hukalle. Ja tämä adonis:"Jos nyt vällttämättä haluat." 🙄 Että näinkin. Hyviä öitä ja iloa huomisen uuteen päivään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kysyy joltain parikymppisiltä että onko 50v paras ikä. Veikkaan että vastaus on jotain ihan muuta. Sitä tarkoitin.
Ei ollut puhe sinun iästä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mistä sellaisen saa? Pitäisi rakastua ja pitäisi sen toisenkin rakastua minuun.
Lueppas illan kommentointeja. Saattaa hyvinkin osua katse naisen arvostamiseen ja omaan käyttäytymiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iästäsi ei tuntematon sanonut mitään epälohtelista päinvastoin. Tuo susihukan töksäytys olisi saanut jäädä hyllylle mitä sillä lienee tarkoittanutkin. Eihän hänen iästä.ollut kysymys kun mielesi pahoitit syyttä suotta. Sudella om pinttyneitä vanhanpojan vinkeitä, mikä tarkoittaa kahta asiaa; Naisen alituinen kaipuu mutta naista ei osaa kohdella niikuin pitäisi. Tarkoitan suusanallista viestintää. Ei ole kauan kun joku nainen kysyi täällä häneltä siihen suuntaan, josko hän saisi lähettää punaisen sydämen hukalle. Ja tämä adonis:"Jos nyt vällttämättä haluat." 🙄 Että näinkin. Hyviä öitä ja iloa huomisen uuteen päivään.
Kirjoitusvirheitä tuli, mutta laitetaan uni- jukan laskuun ☺️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iästäsi ei tuntematon sanonut mitään epälohtelista päinvastoin. Tuo susihukan töksäytys olisi saanut jäädä hyllylle mitä sillä lienee tarkoittanutkin. Eihän hänen iästä.ollut kysymys kun mielesi pahoitit syyttä suotta. Sudella om pinttyneitä vanhanpojan vinkeitä, mikä tarkoittaa kahta asiaa; Naisen alituinen kaipuu mutta naista ei osaa kohdella niikuin pitäisi. Tarkoitan suusanallista viestintää. Ei ole kauan kun joku nainen kysyi täällä häneltä siihen suuntaan, josko hän saisi lähettää punaisen sydämen hukalle. Ja tämä adonis:"Jos nyt vällttämättä haluat." 🙄 Että näinkin. Hyviä öitä ja iloa huomisen uuteen päivään.
Täällä on jossain taustalla piilossa tosi ihania ja hyviä ihmisiä kuin pieniä enkeleitä joiden kommenteista tulee hyvä mieli. Minäkin mietin vielä enkö muka enää osaa lukea mutta ihan sama en jaksa sitä miettiä. Oon kuiten aika vaativassa työssä että mun luetun ymmärtäminen pitäis olla ihan ok. 😅 Mut unohdan sen koska tiedän itse oman arvoni yli päänsä kokonaisuudessaan ihmisenä. Olen ihan ok ainakin. Kiitos samoin sinne iloa arjen alkamiseen ja reipasta mieltä ja yöhön rauhaisia unia! 🤎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut puhe sinun iästä.
Niin se tais mennä että puhuttiin uuden iästä ainakin sen viestin sisältö käsitteli kokonaan sitä uuden ikää ja jotain muuta puhetta oli myös vaikkei kai huonolla alun perin ainakaan. Mutta se uusi varmaan halusi vaan jättää asian ja ettei tule mitään ikävää nyt enempää.
Anonyymi kirjoitti:
Lueppas illan kommentointeja. Saattaa hyvinkin osua katse naisen arvostamiseen ja omaan käyttäytymiseen.
Tässä se taas nähtiin, että en osaa normaalien ihmisten kanssa jutella. Oon vaan tyhmä vanha äijä.
mustasusi kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin, että en osaa normaalien ihmisten kanssa jutella. Oon vaan tyhmä vanha äijä.
Onneksi täällä on minua paljon fiksumpia miehiä, kuten JeroP ja moni muu. Eivät he lue väärin mitä on kirjoitettu ja vastaa huolimattomasti, niin että joku vetää hernettä nenään siitä. Parempi ku minua ei enää ole ollenkaan olemassakaan.
- Anonyymi
Loppiainen (myös teofania tai epifania, kreik. Θεοφάνια) on kristillinen juhlapäivä, joka päättää joulun pyhäpäivät. Sitä nimitetään myös Jumalan ilmestymisen juhlaksi, ja se on todennäköisesti joulua vanhempi kristillinen juhla.[1] Loppiaista vietetään 6. tammikuuta ja se on yleinen vapaapäivä Suomessa. Suomessa loppiainen oli vuosina 1973–1991 työmarkkinajärjestöjen toivomuksesta aina lauantaina, aikaisintaan 6. ja viimeistään 12. tammikuuta.[2] Joissakin maissa loppiaista on vietetty 1970-luvulta alkaen tammikuun ensimmäistä päivää seuraavana sunnuntaina. Juhlan merkitys vaihtelee eri kirkkokunnissa.
- Anonyymi
Hyvää loppiaista🥱😊♥️❄️🍒
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta ja hyvää loppiaista 😊♥️❄️☕
Mitenkäs siellä menee?😊Kiitos hyvin entä siellä🥱😊♥️❄️👩
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvin entä siellä🥱😊♥️❄️👩
Kiitos ihan hyvin kai täälläkin. 😊♥️❄️
Nukuitkos hyvin? Milloin heräilit? 😊♥️❄️
Mä en nukkunut ihan parhaita unia... Heräsin montusta keskeltä patjoja 😄❄️☕Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin yöllä Raappanan viimeisintä levyä. Se on hyvä 😊♥️❄️☕
Säkin varmaan tykkäät siitä?Anonyymi kirjoitti:
Mihin se kirsikka katosi? Menikö nukkumaan? 😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuuntelin yöllä Raappanan viimeisintä levyä. Se on hyvä 😊♥️❄️☕
Säkin varmaan tykkäät siitä?Ok😊 en ole kuunnellut heräsin joskus aamusta seiskan aikoihin kai🍒♥️❄️👩
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊 en ole kuunnellut heräsin joskus aamusta seiskan aikoihin kai🍒♥️❄️👩
Kannattaa kuunnella 😊♥️❄️ Ootpa ollu aikaisin ylhäällä. 😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kannattaa kuunnella 😊♥️❄️ Ootpa ollu aikaisin ylhäällä. 😊♥️❄️
Nukuin sen jälkeen vielä 😊🍒♥️❄️🥱jotain flunssaa varmaankin
Anonyymi kirjoitti:
Nukuin sen jälkeen vielä 😊🍒♥️❄️🥱jotain flunssaa varmaankin
Joo, no ei ihme. Harmi jos jotain flunssaa taas. Nyt vaan lämmintä juomaa ja lepoa 😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, no ei ihme. Harmi jos jotain flunssaa taas. Nyt vaan lämmintä juomaa ja lepoa 😊♥️❄️
Niimpä😊pitää syödä nyt👩🍒♥️❄️kivaa päivää
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä😊pitää syödä nyt👩🍒♥️❄️kivaa päivää
Kiitos ja oikein mukavaa päivää sinulle. Lähden kohta duuniin. 😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ja oikein mukavaa päivää sinulle. Lähden kohta duuniin. 😊♥️❄️
Ok hyvää työpäivää sitten😊👩🍒♥️❄️☕️
Anonyymi kirjoitti:
Ok hyvää työpäivää sitten😊👩🍒♥️❄️☕️
Kiitos ihanalle ja edelleen mitä mukavinta päivää 😄😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ihanalle ja edelleen mitä mukavinta päivää 😄😊♥️❄️
Kiitosta☕️❄️♥️🍒👩😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🤗 Ole hyvä vain 😊♥️❄️
😊🤗❄️♥️🍒👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei kivaa iltaa 😊❄️❤️🌌👑
Hyvää iltaa😊♥️❄️👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Kuinkas on mennyt? 😊❄️❤️🌌👑⚜️
Ilta mennyt ihan hyvin nyt😊♥️❄️👩☕️
Anonyymi kirjoitti:
Ilta mennyt ihan hyvin nyt😊♥️❄️👩☕️
Ei enää flunssaa? Nyt teetä ja sympatiaa. 😊❤️❄️🌌👑⚜️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei enää flunssaa? Nyt teetä ja sympatiaa. 😊❤️❄️🌌👑⚜️
Juu sitä nyt😊pakkanenkin lahtunut♥️❄️👩🍒
Anonyymi kirjoitti:
Juu sitä nyt😊pakkanenkin lahtunut♥️❄️👩🍒
Niin on hyvä 😊 ja hyvä että vähän lauhtui myös. ⚜️👑🌌❄️😊❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin on hyvä 😊 ja hyvä että vähän lauhtui myös. ⚜️👑🌌❄️😊❤️
Mitäpä olet tänään puuhaillut😊♥️❄️👩🍒
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä olet tänään puuhaillut😊♥️❄️👩🍒
Töissä minä vain olen ollut. Tänään oli vähän aikaa seurana sellainen puhelias mies, niin meni äkkiä aika sen kanssa tähän asti. 😄⚜️👑🌌❄️😊❤️
Mitäs sinä olet puuhaillut? 😊❄️🌌❤️- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Töissä minä vain olen ollut. Tänään oli vähän aikaa seurana sellainen puhelias mies, niin meni äkkiä aika sen kanssa tähän asti. 😄⚜️👑🌌❄️😊❤️
Mitäs sinä olet puuhaillut? 😊❄️🌌❤️Kotihommia😊 ruoanlaittoa ja kävin ulkona ottamassa pari valokuvaa luonnosta❄️👩🍒😊
Anonyymi kirjoitti:
Kotihommia😊 ruoanlaittoa ja kävin ulkona ottamassa pari valokuvaa luonnosta❄️👩🍒😊
Hyvä sinä 😊 valokuvaaminen on kyllä mukavaa. Oli varmaan nättiä ulkona. 😊❄️🌌❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä sinä 😊 valokuvaaminen on kyllä mukavaa. Oli varmaan nättiä ulkona. 😊❄️🌌❤️
Juu sain pari kuvaa otettua❄️👩🍒😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Otitko auringonlaskusta? 😊❤️🌌❄️
En siitä muista kohteista🥱❄️🍒✨️huomenna onkin pientä työkeikkaa tiedossa, hyvää yötä vielä💤🌌♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
En siitä muista kohteista🥱❄️🍒✨️huomenna onkin pientä työkeikkaa tiedossa, hyvää yötä vielä💤🌌♥️👩
Kiva kuulla että vähän hommia välillä. 😊✨⚜️ Oikein hyvää yötä. Nuku hyvin ❤️🤗❄️🌌🌙
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva kuulla että vähän hommia välillä. 😊✨⚜️ Oikein hyvää yötä. Nuku hyvin ❤️🤗❄️🌌🌙
Kiitos samoin 🥱❄️🍒✨️💤🌌♥️👩
- Anonyymi
Itämaan tietäjät tulivat kumartamaan Jeesuslasta. Sen muistoksi Lopppiainen.
Se on tuo nimi Jeesus ,jota varotaan sanomasta nykysellään. Taitaa olla vaarallinen mies kaikenkaikkiaan.Jeesus oli oman aikansa edelläkävijä. Hyviä oppeja sillä oli ihmisille. Päätyisi ristille varmasti tänäpäivänäkin. Ei ihminen koskaan tunnu oppivan mitään. Maailma on aikamoisen kaaoksen partaalla koko ajan.
- Anonyymi
En tarkoituksella todellakaan jättänyt mainitsematta en. Siellä Beetlehemissähän se Jeesus vauva oli ja tietäjät tulivat. Ja se mies ei todellakaan ole kenellekään ikinä vaaraksi ollut eikä mitään pahaa tehnyt ihan päin vastoin. Ainut joka ei koskaan pahaa ole tehnyt. Mihin ei muut tavalliset ihmiset kykene.
Mutta nämä palstat ei ehkä sovellu politiikan eikä uskon eikä muiden yleensä suuria tunteita herättävien asioiden levittämiseen ja keskusteluun. Vähän luulen niin, jokainen saa uskoa mihin haluaa eikä ketään voi kuitenkaan pakottaa mihinkään. Mutta itselle Jeesus on hyvinkin tuttu elämässä ollut ja en sitä häpeile millään tavalla. Mutta täällä on eripuraa jo liiaksikin etten usko että kannattaa lisätä sitä ainakaan. Toki niillekin keskusteluille voi olla jossain osiossa aikansa ja paikkansa.
- Anonyymi
Hyvää loppiaista Susi ♥️
🐈 - Anonyymi
Hyvää loppiaista🐰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261603- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381214Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131067- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_188916Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 48827
- 25818