Hyväksy tämä asia muuten et onnistu,ruokapäiväkirjan seurantaa

Anonyymi-ap

Edes painonhallinta ei ole mitenkään mahdollista jos ei hyväksy ensin muutamia tosiasioita.

1 Jos kalorinkulutus on pieni saa syödä KORKEINTAAN 1900 kaloria päivässä☹️,eli jos haluat syödä enemmän on harrastettava liikuntaa ja olla muutenkin aktiivinen päivittäin.
Itsekkin olen ollut nyt vähillä kaloreilla jo melkein 2 viikkoa kun nilkka murtui,näyttää siltä vielä menee vähintään toiset 2 viikkoa että sillä pystyy vähänkään liikkumaan.
Tässä tilanteessa ei voi muuta tehdä kuin syödä vähän ja olla ilman herkkuja,muuten käy huonosti 🫤 eli lihon takaisin.Ainakin toistaiseksi painoni on pysynyt samassa.KOSKA olen syönyt juuri ja juuri sen verran kuin on kulutus.
Hyvänä apuna minulla on ollut tässä seurannassa HUAVEIN AKTIIVISUUSRANNEKE 😲 josta on ollut erittäin paljon hyötyä.
Siitä näkee esim tilastot edellisiltä kuukausilta yms,siinä on erittäin hyvä ja selkeä ruokapäiväkirja jossa aikaisemmin syönyt ruokaaineet tallentuu ylimmäksi muistiin,ja siitä on sitten niitä helppo lisätä sitä mukaa kun on syönyt.
Olen tehnyt ne nyt niin kun olen saanut muokattua ne sopivaksi että lisään kaikki kerralla jo heti aamulla ja teen illalla tai seuraavan aamuna niihin korjauksia jos tarvitsee.

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laihtuminen on aihe, josta puhutaan paljon, mutta ei tarpeeksi. Itse asiassa voisin väittää, että koko maailman ongelmat juontuvat ylipainosta. Ajattele vaikka ilmastonmuutosta: jos kaikki maailman ihmiset laihtuisivat edes kolme kiloa, lentokoneet kuluttaisivat vähemmän polttoainetta, sillä kevyemmät matkustajat tarkoittavat kevyempiä lentokoneita. Tämä puolestaan vähentäisi kasvihuonekaasupäästöjä. Tämä ajatus on niin yksinkertainen ja nerokas, että on hämmästyttävää, ettei kukaan ole ehdottanut sitä aiemmin.

Toinen esimerkki: liikenneonnettomuudet. Jos kaikki autoilijat olisivat hoikempia, turvavyöt istuisivat paremmin, ja onnettomuuksien seuraukset olisivat lievempiä. Tämä johtaisi siihen, että sairaalat säästäisivät rahaa ja voisivat käyttää enemmän resursseja vaikka uusien kahvikoneiden hankintaan henkilökunnan taukotiloihin.

Laihtuminen ratkaisee myös koulukiusaamisen. Kukaan ei kiusaa hoikkia ihmisiä, koska hoikkuus on ihailtavaa ja tavoiteltavaa. Jos kaikki maailman koululaiset olisivat saman painoisia, ei olisi enää syytä vertailla toisten ulkonäköä. Tämä johtaisi lopulta maailmanrauhaan, sillä jokainen nykyisistä konflikteista on todennäköisesti saanut alkunsa jonkun huonosta itsetunnosta.

Entäpä taloudellinen näkökulma? Jos kaikki laihtuisivat, vaatekaupat säästäisivät rahaa, koska ei tarvitsisi valmistaa niin monia eri vaatekokoja. Kaikille voisi myydä samaa kokoa olevia vaatteita, mikä tekisi shoppailusta tehokkaampaa. Lisäksi jääkaapit voisivat olla pienempiä, koska hoikat ihmiset syövät vähemmän. Tämä säästäisi energiaa, ja sähkönkulutus laskisi globaalisti. Maailman energiapula ratkeaisi yksinkertaisesti sillä, että ihmiset syövät vähemmän.

Lopuksi haluaisin esittää kysymyksen: miksi laihtuminen ei ole jo pakollista? Yhtenäistä ja lakisääteistä laihdutusohjelmaa voisi valvoa vaikka YK. Jokaiselle annettaisiin henkilökohtainen kalorikortti, jota pitäisi leimata aina ruokaa ostaessa. Tämä kortti ei kuitenkaan toimisi, jos painosi ylittäisi ennalta määritetyn rajan. Näin kaikki pysyisivät hyvässä kunnossa, ja maailma pelastuisi.

Kaiken tämän perusteella on selvää, että laihtuminen on avain kaikkeen. Jos siis haluat edistää maailmanrauhaa, vähentää liikenneonnettomuuksia ja säästää maapalloa, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin aloittaa tiukka dieetti jo tänään. Muuten, jos et ala laihtua nyt, olet osa ongelmaa. Mieti sitä.

• Anonyymi

Murtunut nilkka on vain tekosyy porsastella ja laiskotella. Kyllä sillä pystyy juoksemaan maratonin, minkäkin juoksin vaikka oli molemmat jalat paketissa ja lisäksi tippapullo toisessa kädessä kun olin vielä toipumassa leikkauksesta mutta olinhan jo tuotu vuodeosastolle teholta niin se oli merkki siitä että nyt juoksu kulkee ja laihtuu. Hyvin jaksoi ja kaikki laitoin huaveihin. Juoksin maratonin aikaan 2.01.39. Nyt minulla on kädet murtuneet, toinen olkapäästä ja toinen ranteesta ja olen juuri lähdössä kiipeämään Mount Everestille. Vain nössöt vetoaa laiskuuttaan murtuneisiin luihin! Pitää vaan syödä proteenia 30 g päivässä ei enempää koska alkaa heti lihota!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 501
      7471
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      228
      2608
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1889
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1153
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe