Miehet pelkää rumia naisia. Ei kannata kehitellä mitään teorioita että on liian kaunis ettei lähestytä. 🤣 Mies lähestyy aina jos nainen on kiinnostava.
44
Naiset huomio.
12
445
Vastaukset 12
- Anonyymi
Juu ei lähesty. Tämän ovat miehet itse todistaneet moneen kertaan, kun olen itse lähestynyt. Olen pelottava.
- Anonyymi
Joku taas itseään täynnä. Minä lähestyn miehiä jos haluan. Jos on niin nynny että pelkää niin pelätköön.
- Anonyymi
Aika säälittävää mieheltä. Nauraisin.
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Voi eii. On raukka saanut rukkaset.
- Anonyymi
Omalla kohdalla nainen oli liian täydellinen, ainakin siis päälle päin. Siksi en lähestynyt kuin kerran.
- Anonyymi
Tuo on totta. Oon joskus lähestynyt paria miestä ja huonostihan siinä kävi. 🤣 ei enää ikinä
- Anonyymi
No huh huh! Pahoittelut.
- Anonyymi
Kääk. Naurahdin,sori,
- Anonyymi
Ei lähesty läheskään aina, jos on esteitä. 🤷🏻♀️ Harva luulee olevansa liian kaunis. Päinvastoin. Ei se kaikki ulkoisesta jutusta kiinni ole. Pölö.
- Anonyymi
En oo pölö.
Aloittaja
- Anonyymi
Kasva sinäkin aikuiseksi. Älä puhu rumista naisista, sellaista olekkaan. Olet niin epäkypsä 🥱
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251145
- 671035
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93813- 77753
- 45716
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38676- 67624
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37508Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467