Miehet pelkää rumia naisia. Ei kannata kehitellä mitään teorioita että on liian kaunis ettei lähestytä. 🤣 Mies lähestyy aina jos nainen on kiinnostava.
44
Naiset huomio.
12
444
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei lähesty. Tämän ovat miehet itse todistaneet moneen kertaan, kun olen itse lähestynyt. Olen pelottava.
- Anonyymi
Joku taas itseään täynnä. Minä lähestyn miehiä jos haluan. Jos on niin nynny että pelkää niin pelätköön.
- Anonyymi
Aika säälittävää mieheltä. Nauraisin.
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Voi eii. On raukka saanut rukkaset.
- Anonyymi
Omalla kohdalla nainen oli liian täydellinen, ainakin siis päälle päin. Siksi en lähestynyt kuin kerran.
- Anonyymi
Tuo on totta. Oon joskus lähestynyt paria miestä ja huonostihan siinä kävi. 🤣 ei enää ikinä
- Anonyymi
No huh huh! Pahoittelut.
- Anonyymi
Kääk. Naurahdin,sori,
- Anonyymi
Ei lähesty läheskään aina, jos on esteitä. 🤷🏻♀️ Harva luulee olevansa liian kaunis. Päinvastoin. Ei se kaikki ulkoisesta jutusta kiinni ole. Pölö.
- Anonyymi
En oo pölö.
Aloittaja
- Anonyymi
Kasva sinäkin aikuiseksi. Älä puhu rumista naisista, sellaista olekkaan. Olet niin epäkypsä 🥱
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594