Miehet pelkää rumia naisia. Ei kannata kehitellä mitään teorioita että on liian kaunis ettei lähestytä. 🤣 Mies lähestyy aina jos nainen on kiinnostava.
44
Naiset huomio.
12
278
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei lähesty. Tämän ovat miehet itse todistaneet moneen kertaan, kun olen itse lähestynyt. Olen pelottava.
- Anonyymi
Joku taas itseään täynnä. Minä lähestyn miehiä jos haluan. Jos on niin nynny että pelkää niin pelätköön.
- Anonyymi
Aika säälittävää mieheltä. Nauraisin.
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Voi eii. On raukka saanut rukkaset.
- Anonyymi
Omalla kohdalla nainen oli liian täydellinen, ainakin siis päälle päin. Siksi en lähestynyt kuin kerran.
- Anonyymi
Tuo on totta. Oon joskus lähestynyt paria miestä ja huonostihan siinä kävi. 🤣 ei enää ikinä
- Anonyymi
No huh huh! Pahoittelut.
- Anonyymi
Kääk. Naurahdin,sori,
- Anonyymi
Ei lähesty läheskään aina, jos on esteitä. 🤷🏻♀️ Harva luulee olevansa liian kaunis. Päinvastoin. Ei se kaikki ulkoisesta jutusta kiinni ole. Pölö.
- Anonyymi
En oo pölö.
Aloittaja
- Anonyymi
Kasva sinäkin aikuiseksi. Älä puhu rumista naisista, sellaista olekkaan. Olet niin epäkypsä 🥱
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878