Tykkään rakastella vanhojen miesten kanssa

Anonyymi-ap

olen nuori nainen , tykkään antaa vanhoille miehille ovat niin innostuneita ja kilttejä kun saavat rakastella . Huomioi jälkeenpäinkin pitää hyvänä ja ostelee koruja ym. Ovat kivoja miehiä .

34

1577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on juurikin noin. Me vanhemmat miehet pidämme teitä naisia kuin kukkaa kämmenellä.

Mika 💋💋

• Anonyymi

Mitäs et ole jo kuohinut ittees pelle.

• Anonyymi

Minä jo ihmettelinkin että minne Mika hävisit. Mutta täällähän sinä.
        Ymmärrän.

Serena.

• Anonyymi

Minä tykkään rakastella nuoria naisia.Nuori,kiimainen nuori nainen saa kaluni aina kovettumaan.

Nuoren naisen hiukan ujosteleva ,mutta samalla utelias katse,kun hän on edessäni nelinkontin alastomana ja kääntyy katsomaan taakseen.ja
      huomaa kuinka innokkaasti kaluni jo sojottaa ,malttamattomana ,hänkin kiihottuu entisestäään
      .
      Hyväilen nuorta kiinteää persettä,puristelen ja kourin pakaroita ,levitän niitä ,tunnustelen sormellani jo kostunutta vakoa,pitkitän nautintoa .

Tietoisuus,että kohta saan työntyä tuohon kuumaan tiukkaan pilluun, se hetki on sanoinkuvaamattoman ihana!

Ja haluan vielö monta kertaa kokea sen,

Kurt56

• Hämeessä?

• Anonyymi

Vatipää edelleen olet oikeessa paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatipää edelleen olet oikeessa paikassa.

Icestick

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Icestick

Mitäs olet.

• Kik kisuille

• Anonyymi

Nuori nainen olisi minunkin mieleen.
      M 64v Pohjois-savo

• Anonyymi

Parta-reiska ekaa kertaa naisten itsetyydytys palstalla. Otetaan sille, kippis!

• Anonyymi

Nimen omaan reiska eihä susta muuhun ollutkaan enää vuosiin. Jatkan kupittelua.

• Anonyymi

Muutaman yli kuusikymppisen ukon kanssa olen ollut...osaavat tyydyttää naisen...ehkä parhaan nautinnon olen saanut ukolta jolla seisokki laski mut jatkoi kielellä ja sormillaan...heh.. TJ74vm

• Anonyymi

Minä vanhempi mies tahtoisin nuolla pimppi ja tisuja pitkään, ihanaa. Moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vanhempi mies tahtoisin nuolla pimppi ja tisuja pitkään, ihanaa. Moi

Se tuntuisi nyt hyvältä...siitä jo aikaa kulunut kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä...TJ74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tuntuisi nyt hyvältä...siitä jo aikaa kulunut kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä...TJ74vm

Kuinkahan yhteys, missähän oot, ihanaa kun vastasit,, minä vanhempi mies. Moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkahan yhteys, missähän oot, ihanaa kun vastasit,, minä vanhempi mies. Moi

Minkä ikäinen olet...TJ74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet...TJ74vm

Minä vanhempi mies olen 68 v ja pohjois uusimaa ja todella ois haluja toteuttaa kaikki mitä haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vanhempi mies olen 68 v ja pohjois uusimaa ja todella ois haluja toteuttaa kaikki mitä haluat.

Harmi kun niin kaukana olet...mitäs kaikkea tahtoisin tehdä...ilman kumia ei onnistu...heh..TJ74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun niin kaukana olet...mitäs kaikkea tahtoisin tehdä...ilman kumia ei onnistu...heh..TJ74vm

Kohta kevät ja liikun itä ja keskisuomen alueella. Tissien ja pimpin nuolenta imeminen olis minusta ihanaa, vaikka kuin kauan vaan haluisit, kaikesta muusta sit sovittavia. Olen siis kuten edellä vanhempi mies.moi

• Anonyymi

Olen 178 72 15 69v, kik jussi17882 kirjoitatko haluun rakastella🤩

• Anonyymi

Kyllä se näin on,kun vanhempi mies saa nuorempaa niin kyllä sitä mielellään hivenen naiselle hyvittää..!!!t.61ukm

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Täälläkin olisi kokenutta tarjolla....54v.m Päijät-Häme

• Olispa kiihottavaa olla mukana katselemassa, kun vanhempi mies nai nuorta naista.
      Voisin vaikka avustaa ja nuollakin lopuksi...

• Anonyymi

Tällä Tampereella yksi yli 60

• Anonyymi

Hyvä että teitä nuorempia naisia on muutamia jotka haluavat vanhempia miehiä. Itsekkin tykkään nuoremmista naisista ja ostelen niille kaikkea kivaa.

• Anonyymi

Onhan se aika kivaa, kun paikallisen lukion tytöt tulee kaupassakin jutteleen "setämiehen" kanssa ja flirttailevat, Ois varmaan ihan valmiita myös sänkyyn, vaikka olenkin yksinäinen eikä ois mitään rikollista touhuu yli 16v kanssa mut pieni kylä ja asun keskustassa,mut toimin yrittäjänä kylällä , nii vois olla et asiakkaat kaikkois kun huomaisivat et pidän nuorista naisista.

• Anonyymi

Eihän siinä mitään pahaa jos tyttö yli 16v.
        Voihan sitä viedä nuoren hotelliin naitavaksi, hehän haluu sulta munaa.

• Anonyymi

Olisit ny suoraan laittanu toimivas huorana vanhemmille varakkaille miehille ni täältäkin olis varmaan löytyny jonoksi asti tarjokkaita

• Anonyymi

Nice!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7806
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3761
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2487
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      27
      1912
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe