Tykkään rakastella vanhojen miesten kanssa

Anonyymi-ap

olen nuori nainen , tykkään antaa vanhoille miehille ovat niin innostuneita ja kilttejä kun saavat rakastella . Huomioi jälkeenpäinkin pitää hyvänä ja ostelee koruja ym. Ovat kivoja miehiä .

90

4460

Vastaukset 90

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on juurikin noin. Me vanhemmat miehet pidämme teitä naisia kuin kukkaa kämmenellä.

Mika 💋💋

• Anonyymi

Minä jo ihmettelinkin että minne Mika hävisit. Mutta täällähän sinä.
        Ymmärrän.

Serena.

• Anonyymi

Minä tykkään rakastella nuoria naisia.Nuori,kiimainen nuori nainen saa kaluni aina kovettumaan.

Nuoren naisen hiukan ujosteleva ,mutta samalla utelias katse,kun hän on edessäni nelinkontin alastomana ja kääntyy katsomaan taakseen.ja
      huomaa kuinka innokkaasti kaluni jo sojottaa ,malttamattomana ,hänkin kiihottuu entisestäään
      .
      Hyväilen nuorta kiinteää persettä,puristelen ja kourin pakaroita ,levitän niitä ,tunnustelen sormellani jo kostunutta vakoa,pitkitän nautintoa .

Tietoisuus,että kohta saan työntyä tuohon kuumaan tiukkaan pilluun, se hetki on sanoinkuvaamattoman ihana!

Ja haluan vielö monta kertaa kokea sen,

Kurt56

• Hämeessä?

• Anonyymi

Icestick

• Anonyymi

Nuori nainen olisi minunkin mieleen.
      M 64v Pohjois-savo

• Anonyymi

Parta-reiska ekaa kertaa naisten itsetyydytys palstalla. Otetaan sille, kippis!

• Anonyymi

Muutaman yli kuusikymppisen ukon kanssa olen ollut...osaavat tyydyttää naisen...ehkä parhaan nautinnon olen saanut ukolta jolla seisokki laski mut jatkoi kielellä ja sormillaan...heh.. TJ74vm

• Anonyymi

Minä vanhempi mies tahtoisin nuolla pimppi ja tisuja pitkään, ihanaa. Moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vanhempi mies tahtoisin nuolla pimppi ja tisuja pitkään, ihanaa. Moi

Se tuntuisi nyt hyvältä...siitä jo aikaa kulunut kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä...TJ74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tuntuisi nyt hyvältä...siitä jo aikaa kulunut kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä...TJ74vm

Kuinkahan yhteys, missähän oot, ihanaa kun vastasit,, minä vanhempi mies. Moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkahan yhteys, missähän oot, ihanaa kun vastasit,, minä vanhempi mies. Moi

Minkä ikäinen olet...TJ74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet...TJ74vm

Minä vanhempi mies olen 68 v ja pohjois uusimaa ja todella ois haluja toteuttaa kaikki mitä haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vanhempi mies olen 68 v ja pohjois uusimaa ja todella ois haluja toteuttaa kaikki mitä haluat.

Harmi kun niin kaukana olet...mitäs kaikkea tahtoisin tehdä...ilman kumia ei onnistu...heh..TJ74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun niin kaukana olet...mitäs kaikkea tahtoisin tehdä...ilman kumia ei onnistu...heh..TJ74vm

Kohta kevät ja liikun itä ja keskisuomen alueella. Tissien ja pimpin nuolenta imeminen olis minusta ihanaa, vaikka kuin kauan vaan haluisit, kaikesta muusta sit sovittavia. Olen siis kuten edellä vanhempi mies.moi

• Anonyymi

Kyllä se näin on,kun vanhempi mies saa nuorempaa niin kyllä sitä mielellään hivenen naiselle hyvittää..!!!t.61ukm

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Täälläkin olisi kokenutta tarjolla....54v.m Päijät-Häme

• Olispa kiihottavaa olla mukana katselemassa, kun vanhempi mies nai nuorta naista.
      Voisin vaikka avustaa ja nuollakin lopuksi...

• Anonyymi

Tällä Tampereella yksi yli 60

• Anonyymi

Hyvä että teitä nuorempia naisia on muutamia jotka haluavat vanhempia miehiä. Itsekkin tykkään nuoremmista naisista ja ostelen niille kaikkea kivaa.

• Anonyymi

Onhan se aika kivaa, kun paikallisen lukion tytöt tulee kaupassakin jutteleen "setämiehen" kanssa ja flirttailevat, Ois varmaan ihan valmiita myös sänkyyn, vaikka olenkin yksinäinen eikä ois mitään rikollista touhuu yli 16v kanssa mut pieni kylä ja asun keskustassa,mut toimin yrittäjänä kylällä , nii vois olla et asiakkaat kaikkois kun huomaisivat et pidän nuorista naisista.

• Anonyymi

Eihän siinä mitään pahaa jos tyttö yli 16v.
        Voihan sitä viedä nuoren hotelliin naitavaksi, hehän haluu sulta munaa.

• Anonyymi

Olisit ny suoraan laittanu toimivas huorana vanhemmille varakkaille miehille ni täältäkin olis varmaan löytyny jonoksi asti tarjokkaita

• Anonyymi

Nice!

• Anonyymi

Haluusin nähdä juuri sut... tekemässä taikoja😍

• Anonyymi

Minä tykkään rakastella nuorten naisten kanssa.
      On kiihottavaa kun nuori nainen hiukan ujostellen antautuu minulla.

On ihanaa saada olla ensimmäinen j, oka työntyy häneen takaapäin.

Tytön katse ,kun hän kääntää päätään taaksepäin tuntiessaan kaluni tunkeutuvan pilluun eri suunnasta,kuin siitä mihin hän on tottunut poikakaverinsa kanssa, se on todella innostavaa
      ,kiihottavaa.

Ja sitten. kun tyttö huomaa kuinka hyvältä se tuntuu,kuulla kiihtyvå huohotus voihkinta,tuntea tiukkan pillun lypsävän innokkaasti kyrpääni,mikään ei voita tuota tunnetta.

Puhumattakaan nuoren naisen kiinteästä vartalosta,joustava ja niin ihana nussia!

Ahh, nuoret naiset, kuinka paljon teitä himoankaan..

Karl von Kuk

• Anonyymi

Niin ovat. Ja anteliaita. Ja huomioivat hyvin. Jopa videopuheluissa työmatkallaan, soittavat ja pyytävät että näyttäisikö tissit ja minä näytän ja hyväilen niitä ja mies tyydyttää itseään autossa ja sanon että ihana mies olet ja hän kertoo menevänsä ostamaan minulle jotakin kivaa. Ja saan valita sitten mitä haluan kun hän soittaa kultasepältä seuraavan kerran ja jotakin muutakin kivaa. Ja haluaa nähdä ne päälläni sitten kun nähdään.
      Tottakai. Kuka ei tällaisia miehiä haluaisi.
      Mielelläni annan.
      🏵️

• Anonyymi

Yksi vähän nuorempi mies soitti ja sanoi että hän on tulossa sormuksen kanssa luokseni. Sipsejä ja kovaa patukkaa.
      Voi että kun olen onnellinen. Saan taas antaa.
      🏵️

• Anonyymi00046

Minäkin tykkään vanhempien miesten seurasta, aina pitävät hyvänä nauttivat ja antavat nauttia hyväilystä.
      Likka Vuosaaresta

• Anonyymi00049

Kiva,oletko vaalea ja muodokas n.19v nainen?
        Haluan imeä upeita tissejäsi kauan ja sitten laittaa sinut selällesi sängylle alastomana.
        Nosta sääresi ylös,levitän niin että kostea posliinpillu näkyy.
        Sitten kumarrun ja alan lipoa kielellä pillua.

M67hki

• Anonyymi00047

Oletko mistä päin,olen 65 vuotias mies Oulusta.
      Harrastaisin mielelläni kanssasi seksiä

• Anonyymi00048

Muutkin halukkaat naiset voi vastata

• Anonyymi00050

Miltähän mahtaisi tuntua,te nuoret naiset, jos tällainen pappa, jonka ensi panosta on jo puoli vuosisataa, työntäisi kullinsa teidän nuoreen piluunne?
      Olisin varmasti hellä ja huomaavainen ja ihastelisin nuoren naisen vartalonne joka kohtaa!
      Suukottelisin pilluanne ja työnyisin sisään nauttien ja hellästi.
      Voi kunpa kerran vielä pääsisin rakastelemaan nuorta pilluanne!

• Anonyymi00051
      • Anonyymi00057

Tuota Sonjaa olisi kiva päästä panemaan.

• Anonyymi00052

Niin kun pääsiskin. 68v.Mies.Varsinaissuomi.

• Anonyymi00053

Vanhemman herran iso kyrpä nauttii nuoren naisen pillusta ja paksu kyrpä hankaa kunnolla, että saat orkut ja sitten setäkin ruiskuttelee vahvat,runsaat spermat kohdun suulle ja sisään etsimään munasoluasi.

• Anonyymi00054

täällä 60 sedän iso jättikulli himoaa nuorta neitiä. ukko60

• Anonyymi00055

Kuopion seudulla olis vanhempi mies joka haluais helliä nuorta naista.
      Luotettava olen ja kokemusta myös nuorista naisista!
      180/ 87kg

• Anonyymi00076

Miten suhun saa yhteyden?
        Kyselee N 32

• Anonyymi00088
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Kyselee N 32

N32 haluutko 55 miehen hyväilyä ja kieltä? Sitten otan ison ja paksun kullin esiin ja sitten mentiin. M55

• Anonyymi00093
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Kyselee N 32

Meilillä saa helpoiten Kameli ät meiliboxi piste fi paiskaa meiliä sinne.

• Anonyymi00056

Minulle käi niin, 2 viikkoa sitten muutin helsinkiin vuokra yksiöön kun opiskelut alkoi täällä. Toin kamat mutsin autolla yksin kun en apuja kotoa saanut. Asunto on 1 kerroksessa yhdet raput ylös ei hissiä ja oli hikinen urakka sänky ja kalusteet saada sinne vaikka ne purettu olikin. Pihalla tuli vanhempi mies kysymään oisko kantoapu tarpeeseen?
      Annoin mielelläni siihen luvan😅
      Kävi ilmi että oli minun naapuri samasta rapusta eronnu eläkeläinen. Kamat saatiin sisään ja auttoi myös sängyn ja keittiön pöydän kasaamisessa, lupasin kahvit myöhemmin tarjota minun piti lähtee mutsin autoa viemään pois eikä ollut aikaa jäädä mitään isompia keskusteluja käymään mutta mies sanoi lähtiessään että vinkkaa hänelle jos tarviit jotsin apua tai vaikka vain hyväilijää itsellesi olet ihana nainen..se tuli niin puskista että menin ihan hiljaiseksi, vastasin sitten että tarviin minä kyllä sitäkin ja varmaan katsekontakti kertoi kaiken. En sitten mitenkään pitänyt hänen sanomistaan lähentelynä enkä epämukavana, olin jo huomannut hänen katseensa minun kropassa ja mietinkin että oisko pitäny pukeutua toisenlaiseen paitaan. No aika näyttää mitä tulee mutta olen alkanut ajatuksella jo masturboimaankin, ikäeroa meillä täytyy olla yli 40v. Vähän jopa pelottaa olen helvetin kokematon ja että voiko tulla jotain riippuvuusongelmaa hänestä jos päästän ns. Pöksyyni? Mutta hyväilyä kyllä kaipaan.
      Yx Muikkeli

• Anonyymi00059

Itseä harmittaa kun joudun ns työni puolesta olemaan tosi varovainen kaikessa sanomisessa, jopa tuollaisessa ihan pienessä, mutta ihana avaus.

Kyllä aikuinen mies osaa pitää ihan eri lailla hyvänä ja tulet olemaan todennäköisesti aika otettu. Lisäksi, kyllä sedät on paaaaaljon pervompia usein kuin nuoret kollit. Tulet löytämään kokonaan uuden mailman. Ja se mies tulee tekemään Eteesi mitä vaan.

Itse olen viiskymppinen yrittäjä ja hyvin omillaan toimeentuleva ja nykyään asustelen yksin. Haaveilen itselleni kaveriksi reilusti nuorempaa naista, niin vinkuleluksi, hyväiltäväksi kuin matkoille mukaan. Silti yhteiskunta ei tuollaista oikein hyväksy vaikka mitä pahaa siinä olisi jos kaksi ihmistä nauttii toisistaan.

• Anonyymi00062

Olisitpa naapurissa muikkeli.Kyllä minä sinua voisin hyväillä ja vaikka imeä rintojasikin:)
        HkiM66

• Anonyymi00077
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Itseä harmittaa kun joudun ns työni puolesta olemaan tosi varovainen kaikessa sanomisessa, jopa tuollaisessa ihan pienessä, mutta ihana avaus.

Kyllä aikuinen mies osaa pitää ihan eri lailla hyvänä ja tulet olemaan todennäköisesti aika otettu. Lisäksi, kyllä sedät on paaaaaljon pervompia usein kuin nuoret kollit. Tulet löytämään kokonaan uuden mailman. Ja se mies tulee tekemään Eteesi mitä vaan.

Itse olen viiskymppinen yrittäjä ja hyvin omillaan toimeentuleva ja nykyään asustelen yksin. Haaveilen itselleni kaveriksi reilusti nuorempaa naista, niin vinkuleluksi, hyväiltäväksi kuin matkoille mukaan. Silti yhteiskunta ei tuollaista oikein hyväksy vaikka mitä pahaa siinä olisi jos kaksi ihmistä nauttii toisistaan.

Kuulostaa ihanalta ! ☺️
        T. N32

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta ! ☺️
        T. N32

Kiva että nuoresta naisesta kuullostaa tuo ihanalta 😘 ei siis tarvi menettää toivoa asian suhteen. Kolmekymppinen nainen olisi mitä parata seuraa. Aikuinen jo mutta paljon edessä. Nautittaisiin yhdessä kaikesta kivasta. Toinen mitä tietenkin vanhempi mies haluaa, on opettaa kaikki kivatai olkoon vaikka tuhma, nuorelle naiselle, mitä on oppinut vuosien saatossa.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Kiva että nuoresta naisesta kuullostaa tuo ihanalta 😘 ei siis tarvi menettää toivoa asian suhteen. Kolmekymppinen nainen olisi mitä parata seuraa. Aikuinen jo mutta paljon edessä. Nautittaisiin yhdessä kaikesta kivasta. Toinen mitä tietenkin vanhempi mies haluaa, on opettaa kaikki kivatai olkoon vaikka tuhma, nuorelle naiselle, mitä on oppinut vuosien saatossa.

Uu! 😏 Miten suhun saa privana yhteyden?
        N32

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

N32

No kik tai sähköposti, kumpi toimii paremmin?

• Anonyymi00086
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Miten suhun saa privana yhteyden? ☺️
        N32

• Anonyymi00089
        Anonyymi00083 kirjoitti:

N32

N32 onko sulla kik? -isokulli 55

• Anonyymi00097
        Anonyymi00084 kirjoitti:

No kik tai sähköposti, kumpi toimii paremmin?

Kikki toimii paremmin ☺️✌️

• Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Kikki toimii paremmin ☺️✌️

Jos Kik niin Einarikayhiainen löytyy ja on se, jota luulen sinun kysyneen tuossa.... Iso kulli tuli väliin tarjoamaan... No 😅

• Anonyymi00058

Tulee siitä riippuvuusongelma sulle, osaa käyttää ja jaksaa pitkään, tuut saamaan sellaista nautintoa mitä et nuorten kanssa saa. Et kannattaa varautua olemaan eläkeläiselle kunnon narttu lopulta 😂🙈😘

• Anonyymi00060

Ainakin se hetki ja sanominen tuli niin oikeaan aikaan minulle että ns. Polvet notkahti?! Kerrankin niin, herjoja ja kommentteja olen saanu teinistä alkaen.
        Nyt olen 19v
        Yx Muikkeli

• Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Ainakin se hetki ja sanominen tuli niin oikeaan aikaan minulle että ns. Polvet notkahti?! Kerrankin niin, herjoja ja kommentteja olen saanu teinistä alkaen.
        Nyt olen 19v
        Yx Muikkeli

Ihanaa olis päästä nauttimaan nuoren ihanuuden kans tästä elämästä!
        Mies +50v

• Anonyymi00080

N32

• Anonyymi00085
        Anonyymi00080 kirjoitti:

N32

Kumpi, sposti vai Kik?

• Anonyymi00098
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Kumpi, sposti vai Kik?

Kikki :-)

• Anonyymi00061

Nuoret naiset on kyllä kuumia ja näin vanhemmalla iällä voi antaa kaiken ajan esileikille.

• Anonyymi00064

Täällä 50 vuotias mies ja kanssa tykkää nuoremmista naisista.
      Saa antaa hellyyttä ennen ja jälkeen seksin, aivan parasta.
      Ka nuoren naisen pylly, on kyllä niin herkku pakkaus.

• Anonyymi00067

Hyväily on niin harvinaista herkkua toisen toimesta, oishan se mieltä ylentävää🤭
        Mutta aina voi haaveilla ja hyväillä itse😉
        YxMuikkeli

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Hyväily on niin harvinaista herkkua toisen toimesta, oishan se mieltä ylentävää🤭
        YxMuikkeli

Muikkelille pitkät esileikit ja isoa kyrpää tarjolla

• Anonyymi00067 kirjoitti:

YxMuikkeli

Tottakai naista pitää hyväillä ja hoitaa. Kun hoitaa lämmittelyn ja hyväilym ja pusuttelun arjessa ja huomioimisen... Huomaa että oikeastaan se on pieni hinta siitä mitä hyväilty ja hyvänä pidetty nainen on valmist tekemään

• Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

YxMuikkeli

Yxmuikkeli, uskoisin että me kyllä sitten tultaisiin hyvin yhteen.
        Hyväilyt ja suukottelut on supervoima. Pitkät hitaat aamut toisen iholla, tuntea kuinka toinen kuumenee 🔥
        Jep, tämä daddy lämpenee ajatukselle.

• Anonyymi00070
        kameli kirjoitti:

Tottakai naista pitää hyväillä ja hoitaa. Kun hoitaa lämmittelyn ja hyväilym ja pusuttelun arjessa ja huomioimisen... Huomaa että oikeastaan se on pieni hinta siitä mitä hyväilty ja hyvänä pidetty nainen on valmist tekemään

Ihan varmasti se juurikin noin!
        Yx Muikkeli

• Anonyymi00070 kirjoitti:

Ihan varmasti se juurikin noin!
        Yx Muikkeli

Mihin kaikkeen sinut saa lämpenemään hyvällä hoidolla?

Itselle nämä vkl aamut on juuri niitä jolloin olisi aikaa kaikkeen tuollaiseen kivan.

• Anonyymi00072
        kameli kirjoitti:

Mihin kaikkeen sinut saa lämpenemään hyvällä hoidolla?

Itselle nämä vkl aamut on juuri niitä jolloin olisi aikaa kaikkeen tuollaiseen kivan.

Minusta ei tiedä mihin? Mutta ainakin tykkään aamuloikoiluista ja itseni hyväilyistä, menee usein viikonloppuisin iltapäivään asti ja loppupäivä raukeena eikä jaksa mitään hommia alottaa, olla vaan aivot narikassa😵‍💫
        Yx Muikkeli

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Minusta ei tiedä mihin? Mutta ainakin tykkään aamuloikoiluista ja itseni hyväilyistä, menee usein viikonloppuisin iltapäivään asti ja loppupäivä raukeena eikä jaksa mitään hommia alottaa, olla vaan aivot narikassa😵‍💫
        Yx Muikkeli

Oi että, ihan kyllä parasta! Tekisi mieli nuolla sua takaapäin niin että sun peppu olisi ihan pystyssä mulle.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Oi että, ihan kyllä parasta! Tekisi mieli nuolla sua takaapäin niin että sun peppu olisi ihan pystyssä mulle.

Pintaa hyväiltäväksi on jos ei nyt valtavasti niin ainakin kiitettävästi🍑
        Yx Muikkeli

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Pintaa hyväiltäväksi on jos ei nyt valtavasti niin ainakin kiitettävästi🍑
        Yx Muikkeli

Hyvä, tärkeintä että susta tuntuu hyvälle ja naiselliselle.
        Saat pitää ääntä, sillä varmasti tuntuisi hyvälle.

• Anonyymi00072 kirjoitti:

Yx Muikkeli

Uih, tuo on kova, kyllähän siihen tarvisi miehen sitten välillä jeesaamaan omalla kalullaan. Tuskin noin kiimaiselle tytölle yhdestä miehestä paljon riittää mutta voin olla mukana ja autella parhaani mukaan. Tykkään sormetella ja työnnellä reikiin vaikka televisiota katsellessa. Voisit olla siinä sylissä hoidettavana... Ja tunnustella kun kalu lähtee kovenemaan uudelleen.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Hyvä, tärkeintä että susta tuntuu hyvälle ja naiselliselle.
        Saat pitää ääntä, sillä varmasti tuntuisi hyvälle.

Kun itse hyväilee ei jännitä! Naisellinen olo voi olla joskus, joskus se karisee suorastaan romahtaa peilin edessä.
        Pienet kannustimet kuten tuossa alussa miehen sanomana antaa kummasti virtaa☺️ Ostin jopa uudet rintsikat kohottamaan niitä ja mieltä😂
        Yx Muikkeli

• Anonyymi00090
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Kun itse hyväilee ei jännitä! Naisellinen olo voi olla joskus, joskus se karisee suorastaan romahtaa peilin edessä.
        Pienet kannustimet kuten tuossa alussa miehen sanomana antaa kummasti virtaa☺️ Ostin jopa uudet rintsikat kohottamaan niitä ja mieltä😂
        Yx Muikkeli

Oi!!! Ottaisin kyllä rinnat esille liiveistä aika nopeasti, laittaisin liivien kupit rintojen alle ja nännit mun suuhun kuule 😛

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Oi!!! Ottaisin kyllä rinnat esille liiveistä aika nopeasti, laittaisin liivien kupit rintojen alle ja nännit mun suuhun kuule 😛

80C ihan perus, mutta enemmän niihin miesten katseet kääntyy kun silmiini🧐
        En pahoita siitä mieltäni jos niitä tuijotetaan ehkä hieman provosoin avoimella puserolla ja nännit kutiaa siinä missä muutkin paikat, ei kuitenkaan itselle mikään kiihoke se löytyy alakerrasta!😅
        Sateenraikas koulupäivä tänään☔
        Yx Muikkeli

• Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

En pahoita siitä mieltäni jos niitä tuijotetaan ehkä hieman provosoin avoimella puserolla ja nännit kutiaa siinä missä muutkin paikat, ei kuitenkaan itselle mikään kiihoke se löytyy alakerrasta!😅
        Yx Muikkeli

No en ihmettele että katse kääntyy niihin. Sellaisia on mukava hyväillä. Toinen käsi voi kyllä hoitaa sitä alakertaakin... Isot tissit on muuten ihanat kun ne heiluu nenän edessä naisen ratsastaessa ❤️.

Ihanaa kosteaa koulupäivää sinne myös. Toivottavasti sunnuntain omahoito ohjelma helpotti viikon alkua

• Anonyymi00094
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Yx Muikkeli

Aika kiva!
        Nuo ovat juuri oikean kokoiset, tai itse ainakin tykkään juuri tuon kokoisista.

Pitäisikö meidän jotenkin ottaa enemmänkin yhteyttä...

• Anonyymi00065

Olen päälle 50v kantasuomalainen ja tapaillessani naisia vien aina pienen lahjan mukanani se luo luottamusta ja välittämisen tunnetta toisesta!

• Anonyymi00066

Saako sua nuolla myös?

• Anonyymi00071

Nuorempaa neitiä olisi ihana rakastella.
      Kaksin tai vaikka kimpassakin
      M44 Satakunta

• Anonyymi00082

Aloittaja olisi hieno komentaa nelin kontin ja käskeä pyllistämään kunnolla ja vetää housut alas, perse paljaaksi ja sitten antaa piiskaa ja remmiä. Perse punaiseksi ja sitten nussia takaapäin.

• Anonyymi00095
      • Anonyymi00096

Täällä olis n18 jos kiinnostaa. Saa tehdä mitä vaan osallistun mielelläni kaikkeen mitä mies haluaa. Voin olla seksinukkena tai seksiorjana ja minua SAA kiduttaa ja kiusata niin paljon kuin haluaa.

Yhteydenotot vain Snapchat tai Instagram
        N18
        Kutsukaa minua munanlutkuttajaksi tai munaimuriksi.

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Täällä olis n18 jos kiinnostaa. Saa tehdä mitä vaan osallistun mielelläni kaikkeen mitä mies haluaa. Voin olla seksinukkena tai seksiorjana ja minua SAA kiduttaa ja kiusata niin paljon kuin haluaa.

N18

Mistäpäin kullinlutkuttaja on?
        Olis ihana käyttää sua kaksin ja kimpoissa.

• Anonyymi00102
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

N18

Mistä munanlutkuttaja on? laita kik ripa98765

• Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Mistäpäin kullinlutkuttaja on?
        Olis ihana käyttää sua kaksin ja kimpoissa.

Satakunta

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Mistä munanlutkuttaja on? laita kik ripa98765

Ei oo kik

• Anonyymi00101
      UUSI

Hei tahtoisitko rakastella 35 v miehen kans ottaa suihin tapailla salaa kahdestaan ota yhteyttä whatsapin kautta Puh 0505847559 . Olen pohjoiskarjalasta Lieksasta tosi tuhma mies .

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe