Moi. Oon 41v mies joka kävi hammastarkastuksessa. Muuten ei kummempia, mutta hammaslääkäri ihmetteli kieltäni ja suoraansanottuna sairauspelkoisena säikähdin. Syöpää se ei kuulema pitäisi olla.
Minulla on tietääkseni aina ollut uurrekieli, mutta en osaa sanoa että siitäkö edelleen kyse, mutta aika karun näköinen tuo on! Kuiva suu on ja poltan.
Kielen kärkiosa näyttää ihan hyvältä mutta sitten alkaa menemään ihan järkyttävän kuoppaiseksi, ihan sinne saakka mihin sormen uskaltaa työntää oksentamatta. Keskellä menee syvä kiemurteleva "viiva", ja poikittain paljon halkeamia. Näyttää kuin kielen päällä olisi lihamöykkyjä tms, "saarekkeita", näyttää omaan silmään aika rajulta, huh.
Vaikea selittää, mutta tosi syviä uurteita, mikä saa näyttämään niiden väliin jäävän lihan näyttämään kuin joltain kasvaimelta, ja niitä siis kymmeniä. Möykkyinen kieli.
Onko kellään tietoa tai kokemusta asiasta??? Johan tässä googlattu koko päivä ja hulluksi tulee.
Outo möykkyinen kieli
Anonyymi-ap
1
269
Vastaukset
- Anonyymi
Puolisolta taannoin otettiin näytepala kielestä kun hammaslääkäri epäili siinä olevan jotain. No ei siitä löytynyt mitään poikkeavaa, mutta siitä lähtien hänen puheensa on ollut jollain tavalla sammaltavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2081530Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441154Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617