Moi. Oon 41v mies joka kävi hammastarkastuksessa. Muuten ei kummempia, mutta hammaslääkäri ihmetteli kieltäni ja suoraansanottuna sairauspelkoisena säikähdin. Syöpää se ei kuulema pitäisi olla.
Minulla on tietääkseni aina ollut uurrekieli, mutta en osaa sanoa että siitäkö edelleen kyse, mutta aika karun näköinen tuo on! Kuiva suu on ja poltan.
Kielen kärkiosa näyttää ihan hyvältä mutta sitten alkaa menemään ihan järkyttävän kuoppaiseksi, ihan sinne saakka mihin sormen uskaltaa työntää oksentamatta. Keskellä menee syvä kiemurteleva "viiva", ja poikittain paljon halkeamia. Näyttää kuin kielen päällä olisi lihamöykkyjä tms, "saarekkeita", näyttää omaan silmään aika rajulta, huh.
Vaikea selittää, mutta tosi syviä uurteita, mikä saa näyttämään niiden väliin jäävän lihan näyttämään kuin joltain kasvaimelta, ja niitä siis kymmeniä. Möykkyinen kieli.
Onko kellään tietoa tai kokemusta asiasta??? Johan tässä googlattu koko päivä ja hulluksi tulee.
Outo möykkyinen kieli
Anonyymi-ap
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Puolisolta taannoin otettiin näytepala kielestä kun hammaslääkäri epäili siinä olevan jotain. No ei siitä löytynyt mitään poikkeavaa, mutta siitä lähtien hänen puheensa on ollut jollain tavalla sammaltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591