Losti on nyt katsottu

Anonyymi-ap

No ni. Losti katsottu loppuun ja kaikki kuoli. Olisko Netflixillä tai Maxilla jotain samassa hengessä feidoa katsottavaa? Elokuvat ei kiinnosta, vain sarjamaratonit ja scifi etusijalla!

10

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rick&morty Maxilta

• Anonyymi

Siis joku piirretty? Älä nyt viitsi, aikuinen mies mitään piirrettyjä katsele. Heh heh... Ne on lastenohjelmia heh!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joku piirretty? Älä nyt viitsi, aikuinen mies mitään piirrettyjä katsele. Heh heh... Ne on lastenohjelmia heh!!!!

Tuo on aikuisten sarja pölhö!!

• No mitä siinä lostissa tapahtu, siitä on paljon puhuttu, mutta ei mulla oo aikaa katsoa. Siis kai siinä ennen tapahtu jotain, ennen kuin kaikki kuoli?

• Anonyymi

Juuri sehän se vitsi oli, vaikka ekakaudella vakuuttivat ,ettei olisi.

• Minä ainakin pidin tästä Starfleet-sarjasta, siinä on 24 jaksoa, eikä tällä sarjalla ole mitään tekemistä Star Trekin kanssa, se on japanilaista tuotantoa 80-luvun alusta. Se on scifi-sarja, mutta ei Lostin kaltainen.

Japanilaiset pitävät isoista sotakoneista (esim. Yamato-sotalaiva), eeppisistä tarinoista, ja prinsessoista. Tässä sarjassa on niitä kaikkia, isoja avaruusaluksia, eeppinen tarina, ja prinsessa. Efektit ovat myös aitoja, pienoismalleja on käytetty, räjähdykset aitoja, tietokoneella tehtyä grafiikkaa ei vielä käytetty 80-luvun alussa juuri missään.

https://m.youtube.com/playlist?list=PLTJErsDjzcEaRLrOeu8iF3UQVTSXK8kc6

• Anonyymi

La Palma on ihan hyvä katastrofisarja ja periaatteessa jopa mahdollinen skenaario siinä. Huonoa on, että puhuvat jotain tanskaa tai ruotsia mitä lie. Yleensä en tykkää muista kuin jenkkisarjoista

• bingin potaska sotki linkin, hae Carnivale HBO ja siitä on tehty näköjään kolmoskausi, lähdenpä etsimään sitä

• Ex-Lukka kirjoitti:

bingin potaska sotki linkin, hae Carnivale HBO ja siitä on tehty näköjään kolmoskausi, lähdenpä etsimään sitä

Pashat, kolmoskausi peruutettu 😣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe