Losti on nyt katsottu

Anonyymi-ap

No ni. Losti katsottu loppuun ja kaikki kuoli. Olisko Netflixillä tai Maxilla jotain samassa hengessä feidoa katsottavaa? Elokuvat ei kiinnosta, vain sarjamaratonit ja scifi etusijalla!

10

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rick&morty Maxilta

• Anonyymi

Siis joku piirretty? Älä nyt viitsi, aikuinen mies mitään piirrettyjä katsele. Heh heh... Ne on lastenohjelmia heh!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joku piirretty? Älä nyt viitsi, aikuinen mies mitään piirrettyjä katsele. Heh heh... Ne on lastenohjelmia heh!!!!

Tuo on aikuisten sarja pölhö!!

• No mitä siinä lostissa tapahtu, siitä on paljon puhuttu, mutta ei mulla oo aikaa katsoa. Siis kai siinä ennen tapahtu jotain, ennen kuin kaikki kuoli?

• Anonyymi

Juuri sehän se vitsi oli, vaikka ekakaudella vakuuttivat ,ettei olisi.

• Minä ainakin pidin tästä Starfleet-sarjasta, siinä on 24 jaksoa, eikä tällä sarjalla ole mitään tekemistä Star Trekin kanssa, se on japanilaista tuotantoa 80-luvun alusta. Se on scifi-sarja, mutta ei Lostin kaltainen.

Japanilaiset pitävät isoista sotakoneista (esim. Yamato-sotalaiva), eeppisistä tarinoista, ja prinsessoista. Tässä sarjassa on niitä kaikkia, isoja avaruusaluksia, eeppinen tarina, ja prinsessa. Efektit ovat myös aitoja, pienoismalleja on käytetty, räjähdykset aitoja, tietokoneella tehtyä grafiikkaa ei vielä käytetty 80-luvun alussa juuri missään.

https://m.youtube.com/playlist?list=PLTJErsDjzcEaRLrOeu8iF3UQVTSXK8kc6

• Anonyymi

La Palma on ihan hyvä katastrofisarja ja periaatteessa jopa mahdollinen skenaario siinä. Huonoa on, että puhuvat jotain tanskaa tai ruotsia mitä lie. Yleensä en tykkää muista kuin jenkkisarjoista

• bingin potaska sotki linkin, hae Carnivale HBO ja siitä on tehty näköjään kolmoskausi, lähdenpä etsimään sitä

• Ex-Lukka kirjoitti:

bingin potaska sotki linkin, hae Carnivale HBO ja siitä on tehty näköjään kolmoskausi, lähdenpä etsimään sitä

Pashat, kolmoskausi peruutettu 😣

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe