No ni. Losti katsottu loppuun ja kaikki kuoli. Olisko Netflixillä tai Maxilla jotain samassa hengessä feidoa katsottavaa? Elokuvat ei kiinnosta, vain sarjamaratonit ja scifi etusijalla!
Losti on nyt katsottu
10
197
Vastaukset
- Anonyymi
Rick&morty Maxilta
- Anonyymi
Siis joku piirretty? Älä nyt viitsi, aikuinen mies mitään piirrettyjä katsele. Heh heh... Ne on lastenohjelmia heh!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis joku piirretty? Älä nyt viitsi, aikuinen mies mitään piirrettyjä katsele. Heh heh... Ne on lastenohjelmia heh!!!!
Tuo on aikuisten sarja pölhö!!
No mitä siinä lostissa tapahtu, siitä on paljon puhuttu, mutta ei mulla oo aikaa katsoa. Siis kai siinä ennen tapahtu jotain, ennen kuin kaikki kuoli?
- Anonyymi
Juuri sehän se vitsi oli, vaikka ekakaudella vakuuttivat ,ettei olisi.
Minä ainakin pidin tästä Starfleet-sarjasta, siinä on 24 jaksoa, eikä tällä sarjalla ole mitään tekemistä Star Trekin kanssa, se on japanilaista tuotantoa 80-luvun alusta. Se on scifi-sarja, mutta ei Lostin kaltainen.
Japanilaiset pitävät isoista sotakoneista (esim. Yamato-sotalaiva), eeppisistä tarinoista, ja prinsessoista. Tässä sarjassa on niitä kaikkia, isoja avaruusaluksia, eeppinen tarina, ja prinsessa. Efektit ovat myös aitoja, pienoismalleja on käytetty, räjähdykset aitoja, tietokoneella tehtyä grafiikkaa ei vielä käytetty 80-luvun alussa juuri missään.
https://m.youtube.com/playlist?list=PLTJErsDjzcEaRLrOeu8iF3UQVTSXK8kc6- Anonyymi
La Palma on ihan hyvä katastrofisarja ja periaatteessa jopa mahdollinen skenaario siinä. Huonoa on, että puhuvat jotain tanskaa tai ruotsia mitä lie. Yleensä en tykkää muista kuin jenkkisarjoista
Haluatko laatua? Tällä olisi ollut eväitä vaikka mihin mutta lopetettiin kahteen kauteen.
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=carnivale hbo&mid=0AFFC2460E2E1E4CFBE20AFFC2460E2E1E4CFBE2&ajaxhist=0bingin potaska sotki linkin, hae Carnivale HBO ja siitä on tehty näköjään kolmoskausi, lähdenpä etsimään sitä
Ex-Lukka kirjoitti:
bingin potaska sotki linkin, hae Carnivale HBO ja siitä on tehty näköjään kolmoskausi, lähdenpä etsimään sitä
Pashat, kolmoskausi peruutettu 😣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683