Moni metsästäjä leikkii sotaa

Anonyymi-ap

Jotkut metsästäjät vielä vuosia sitten pyrkivät ostamaan jopa niin sanotun ressukiväärin metsästysaseeksi eli rynnäkkökiväärin mutta toiminnaltaan puoliautomaattiase.
Kuvittelevat olevansa ramboja kun ampuvat puolustuskyvyttömiä luonnoneläimiä.
Onneksi aselakia muutettiin ja nykyisin ei välttämättä saa ko. asetta metsästys perusteella.

18

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko taas metsästyksen vastustajalla paha päivä, kun aktiivitrollaus käynnissä? 😂🤭

• Anonyymi

Tuo oli ihan oikea havainto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli ihan oikea havainto.

Hyvin vastattu itselle☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin vastattu itselle☝️

Harmittaako metsästyksen vastustajaa, kun metsästäjät komppaavat toisiaan? xD
        Projisoit mainiosti omaa toimintaasi, sillä sinähän todistetusti ip-osoite tietojenkin perusteella käyt keskustelua itsesi kanssa. xD
        Melkoisen noloa. xD

• Anonyymi

No, ip-osoitteella sinun yksinpuhelusi ja trollaamisesihan on vallan helppo todentaa. xD
        Ethän ole yhtään minusta esittämääsi valetta ja väärää infoa koskaan tuonut todistetuksi herra metsästyksen vastustaja. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ip-osoitteella sinun yksinpuhelusi ja trollaamisesihan on vallan helppo todentaa. xD
        Ethän ole yhtään minusta esittämääsi valetta ja väärää infoa koskaan tuonut todistetuksi herra metsästyksen vastustaja. xD

Se on sinun puheissa valetta että en omista maata ja se on helppo minun todistaa.mutta todista se väite ettei minulla ole maata tai kenelläkään metsästyksen vastustajalla ,yritä edes kerran löytää faktaa väittellesi

• Anonyymi

Saat ip-osoitteen helposti eikä siihen ulkopuolisia tarvita. Ei muuta kuin otat selaimestasi sen selville. 😂
        Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat ip-osoitteen helposti eikä siihen ulkopuolisia tarvita. Ei muuta kuin otat selaimestasi sen selville. 😂
        Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭

Et taaskaan pysty näyttämään tositteita väitteilesi ,sinähän totesit että minun ip-osoiteesta on helppo todentaa minun yksinpuheita ,kyllä minä tiedän oman ip-osoitteen ,lähetän se minulle voin verrata puhutko totta ja todista myös etten omista maata .☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreillä jotka vastustavat metsästystä on ihan sama lailinen oikeus omistaa maata kuin metsästäjillä jos näin ei ole niin faktaa esiin .👌👌👌

• Anonyymi

alat kuulostaa.no olkoon nyt sanomatta.

• Anonyymi

mikäs meitä harmittaisi päinvastoin. olen jossain nähnyt sellaista tekstiä. että metsästäjien valvontaa tehostetaan. ei harmita se ainakaan minua.

• Anonyymi

Ylläpidolle kiitos, että siirsi nämä trollit metsästyksen vastustajiin joten kommentointini näihin loppuu nyt ja annan rauhan vastustajille valittaa omassa loossissaan metsästäjistä. 👍

• Anonyymi

XD pahalla päällä persut tippunut alle15%kannatuksessa ,nyt tulee loppu ilta kuraa niskaan .🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

• Anonyymi

Säälittävä näky metsätiellä lyllertävä verenpainepotilas rambopyssyineen.

• Anonyymi

Sehän pitäis lopettaa, 🤤🤤🤤

• Anonyymi

Eipä tuosta juuri hyötyä ole, kun lipaskapasiteetti täytyy rajoittaa kahteen patruunaan. Toisaalta kyllä noille rynkyille metsähommissa hiukan naureskellaan, jos niitä joku meinaa metsällä käyttää.

• Anonyymi

Ei olekaan patruunamäärältään hyötyä mutta näille ramboille on se hyöty että saavat hiippaille metsissä rynkky kainalossa ja kuvitella että ovat sodassa.

• Anonyymi

Kieltäkää ensin venäläisiltä rynnäkkökiväärit ja sen sellaiset,ampuvat viattomia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2233
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1984
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1538
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1088
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      999
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      63
      954
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe