Moni metsästäjä leikkii sotaa

Anonyymi-ap

Jotkut metsästäjät vielä vuosia sitten pyrkivät ostamaan jopa niin sanotun ressukiväärin metsästysaseeksi eli rynnäkkökiväärin mutta toiminnaltaan puoliautomaattiase.
Kuvittelevat olevansa ramboja kun ampuvat puolustuskyvyttömiä luonnoneläimiä.
Onneksi aselakia muutettiin ja nykyisin ei välttämättä saa ko. asetta metsästys perusteella.

16

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko taas metsästyksen vastustajalla paha päivä, kun aktiivitrollaus käynnissä? 😂🤭

• Anonyymi

Tuo oli ihan oikea havainto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli ihan oikea havainto.

Hyvin vastattu itselle☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin vastattu itselle☝️

Harmittaako metsästyksen vastustajaa, kun metsästäjät komppaavat toisiaan? xD
        Projisoit mainiosti omaa toimintaasi, sillä sinähän todistetusti ip-osoite tietojenkin perusteella käyt keskustelua itsesi kanssa. xD
        Melkoisen noloa. xD

• Anonyymi

No, ip-osoitteella sinun yksinpuhelusi ja trollaamisesihan on vallan helppo todentaa. xD
        Ethän ole yhtään minusta esittämääsi valetta ja väärää infoa koskaan tuonut todistetuksi herra metsästyksen vastustaja. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ip-osoitteella sinun yksinpuhelusi ja trollaamisesihan on vallan helppo todentaa. xD
        Ethän ole yhtään minusta esittämääsi valetta ja väärää infoa koskaan tuonut todistetuksi herra metsästyksen vastustaja. xD

Se on sinun puheissa valetta että en omista maata ja se on helppo minun todistaa.mutta todista se väite ettei minulla ole maata tai kenelläkään metsästyksen vastustajalla ,yritä edes kerran löytää faktaa väittellesi

• Anonyymi

Saat ip-osoitteen helposti eikä siihen ulkopuolisia tarvita. Ei muuta kuin otat selaimestasi sen selville. 😂
        Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat ip-osoitteen helposti eikä siihen ulkopuolisia tarvita. Ei muuta kuin otat selaimestasi sen selville. 😂
        Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭

Et taaskaan pysty näyttämään tositteita väitteilesi ,sinähän totesit että minun ip-osoiteesta on helppo todentaa minun yksinpuheita ,kyllä minä tiedän oman ip-osoitteen ,lähetän se minulle voin verrata puhutko totta ja todista myös etten omista maata .☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreillä jotka vastustavat metsästystä on ihan sama lailinen oikeus omistaa maata kuin metsästäjillä jos näin ei ole niin faktaa esiin .👌👌👌

• Anonyymi

alat kuulostaa.no olkoon nyt sanomatta.

• Anonyymi

mikäs meitä harmittaisi päinvastoin. olen jossain nähnyt sellaista tekstiä. että metsästäjien valvontaa tehostetaan. ei harmita se ainakaan minua.

• Anonyymi

Ylläpidolle kiitos, että siirsi nämä trollit metsästyksen vastustajiin joten kommentointini näihin loppuu nyt ja annan rauhan vastustajille valittaa omassa loossissaan metsästäjistä. 👍

• Anonyymi

XD pahalla päällä persut tippunut alle15%kannatuksessa ,nyt tulee loppu ilta kuraa niskaan .🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

• Anonyymi

Säälittävä näky metsätiellä lyllertävä verenpainepotilas rambopyssyineen.

• Anonyymi

Sehän pitäis lopettaa, 🤤🤤🤤

• Anonyymi

Eipä tuosta juuri hyötyä ole, kun lipaskapasiteetti täytyy rajoittaa kahteen patruunaan. Toisaalta kyllä noille rynkyille metsähommissa hiukan naureskellaan, jos niitä joku meinaa metsällä käyttää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2261
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe