Jotkut metsästäjät vielä vuosia sitten pyrkivät ostamaan jopa niin sanotun ressukiväärin metsästysaseeksi eli rynnäkkökiväärin mutta toiminnaltaan puoliautomaattiase.
Kuvittelevat olevansa ramboja kun ampuvat puolustuskyvyttömiä luonnoneläimiä.
Onneksi aselakia muutettiin ja nykyisin ei välttämättä saa ko. asetta metsästys perusteella.
Moni metsästäjä leikkii sotaa
16
248
Vastaukset
- Anonyymi
Onko taas metsästyksen vastustajalla paha päivä, kun aktiivitrollaus käynnissä? 😂🤭
- Anonyymi
Tuo oli ihan oikea havainto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli ihan oikea havainto.
Hyvin vastattu itselle☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vastattu itselle☝️
Harmittaako metsästyksen vastustajaa, kun metsästäjät komppaavat toisiaan? xD
Projisoit mainiosti omaa toimintaasi, sillä sinähän todistetusti ip-osoite tietojenkin perusteella käyt keskustelua itsesi kanssa. xD
Melkoisen noloa. xD - Anonyymi
No, ip-osoitteella sinun yksinpuhelusi ja trollaamisesihan on vallan helppo todentaa. xD
Ethän ole yhtään minusta esittämääsi valetta ja väärää infoa koskaan tuonut todistetuksi herra metsästyksen vastustaja. xD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ip-osoitteella sinun yksinpuhelusi ja trollaamisesihan on vallan helppo todentaa. xD
Ethän ole yhtään minusta esittämääsi valetta ja väärää infoa koskaan tuonut todistetuksi herra metsästyksen vastustaja. xDSe on sinun puheissa valetta että en omista maata ja se on helppo minun todistaa.mutta todista se väite ettei minulla ole maata tai kenelläkään metsästyksen vastustajalla ,yritä edes kerran löytää faktaa väittellesi
- Anonyymi
Saat ip-osoitteen helposti eikä siihen ulkopuolisia tarvita. Ei muuta kuin otat selaimestasi sen selville. 😂
Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat ip-osoitteen helposti eikä siihen ulkopuolisia tarvita. Ei muuta kuin otat selaimestasi sen selville. 😂
Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭Et taaskaan pysty näyttämään tositteita väitteilesi ,sinähän totesit että minun ip-osoiteesta on helppo todentaa minun yksinpuheita ,kyllä minä tiedän oman ip-osoitteen ,lähetän se minulle voin verrata puhutko totta ja todista myös etten omista maata .☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭Vihreillä jotka vastustavat metsästystä on ihan sama lailinen oikeus omistaa maata kuin metsästäjillä jos näin ei ole niin faktaa esiin .👌👌👌
- Anonyymi
alat kuulostaa.no olkoon nyt sanomatta.
- Anonyymi
mikäs meitä harmittaisi päinvastoin. olen jossain nähnyt sellaista tekstiä. että metsästäjien valvontaa tehostetaan. ei harmita se ainakaan minua.
- Anonyymi
Ylläpidolle kiitos, että siirsi nämä trollit metsästyksen vastustajiin joten kommentointini näihin loppuu nyt ja annan rauhan vastustajille valittaa omassa loossissaan metsästäjistä. 👍
- Anonyymi
XD pahalla päällä persut tippunut alle15%kannatuksessa ,nyt tulee loppu ilta kuraa niskaan .🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi
Säälittävä näky metsätiellä lyllertävä verenpainepotilas rambopyssyineen.
- Anonyymi
Sehän pitäis lopettaa, 🤤🤤🤤
- Anonyymi
Eipä tuosta juuri hyötyä ole, kun lipaskapasiteetti täytyy rajoittaa kahteen patruunaan. Toisaalta kyllä noille rynkyille metsähommissa hiukan naureskellaan, jos niitä joku meinaa metsällä käyttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707