Jotkut metsästäjät vielä vuosia sitten pyrkivät ostamaan jopa niin sanotun ressukiväärin metsästysaseeksi eli rynnäkkökiväärin mutta toiminnaltaan puoliautomaattiase.
Kuvittelevat olevansa ramboja kun ampuvat puolustuskyvyttömiä luonnoneläimiä.
Onneksi aselakia muutettiin ja nykyisin ei välttämättä saa ko. asetta metsästys perusteella.
Moni metsästäjä leikkii sotaa
29
765
Vastaukset
- Anonyymi
Onko taas metsästyksen vastustajalla paha päivä, kun aktiivitrollaus käynnissä? 😂🤭
- Anonyymi
Tuo oli ihan oikea havainto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli ihan oikea havainto.
Hyvin vastattu itselle☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vastattu itselle☝️
Harmittaako metsästyksen vastustajaa, kun metsästäjät komppaavat toisiaan? xD
Projisoit mainiosti omaa toimintaasi, sillä sinähän todistetusti ip-osoite tietojenkin perusteella käyt keskustelua itsesi kanssa. xD
Melkoisen noloa. xD - Anonyymi
No, ip-osoitteella sinun yksinpuhelusi ja trollaamisesihan on vallan helppo todentaa. xD
Ethän ole yhtään minusta esittämääsi valetta ja väärää infoa koskaan tuonut todistetuksi herra metsästyksen vastustaja. xD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ip-osoitteella sinun yksinpuhelusi ja trollaamisesihan on vallan helppo todentaa. xD
Ethän ole yhtään minusta esittämääsi valetta ja väärää infoa koskaan tuonut todistetuksi herra metsästyksen vastustaja. xDSe on sinun puheissa valetta että en omista maata ja se on helppo minun todistaa.mutta todista se väite ettei minulla ole maata tai kenelläkään metsästyksen vastustajalla ,yritä edes kerran löytää faktaa väittellesi
- Anonyymi
Saat ip-osoitteen helposti eikä siihen ulkopuolisia tarvita. Ei muuta kuin otat selaimestasi sen selville. 😂
Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat ip-osoitteen helposti eikä siihen ulkopuolisia tarvita. Ei muuta kuin otat selaimestasi sen selville. 😂
Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭Et taaskaan pysty näyttämään tositteita väitteilesi ,sinähän totesit että minun ip-osoiteesta on helppo todentaa minun yksinpuheita ,kyllä minä tiedän oman ip-osoitteen ,lähetän se minulle voin verrata puhutko totta ja todista myös etten omista maata .☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen viherideologisella muiden taskuilla olevilla metsästyksen vastustajilla ei maata ole. Turhaan jankkaat sellaista asiaa mitä et omista ja silläkään yritä kääntää huomiota pois muihin. 🤭Vihreillä jotka vastustavat metsästystä on ihan sama lailinen oikeus omistaa maata kuin metsästäjillä jos näin ei ole niin faktaa esiin .👌👌👌
- Anonyymi
alat kuulostaa.no olkoon nyt sanomatta.
- Anonyymi
mikäs meitä harmittaisi päinvastoin. olen jossain nähnyt sellaista tekstiä. että metsästäjien valvontaa tehostetaan. ei harmita se ainakaan minua.
- Anonyymi
Ylläpidolle kiitos, että siirsi nämä trollit metsästyksen vastustajiin joten kommentointini näihin loppuu nyt ja annan rauhan vastustajille valittaa omassa loossissaan metsästäjistä. 👍
- Anonyymi
XD pahalla päällä persut tippunut alle15%kannatuksessa ,nyt tulee loppu ilta kuraa niskaan .🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi
Säälittävä näky metsätiellä lyllertävä verenpainepotilas rambopyssyineen.
- Anonyymi
Sehän pitäis lopettaa, 🤤🤤🤤
- Anonyymi
Eipä tuosta juuri hyötyä ole, kun lipaskapasiteetti täytyy rajoittaa kahteen patruunaan. Toisaalta kyllä noille rynkyille metsähommissa hiukan naureskellaan, jos niitä joku meinaa metsällä käyttää.
- Anonyymi
Ei olekaan patruunamäärältään hyötyä mutta näille ramboille on se hyöty että saavat hiippaille metsissä rynkky kainalossa ja kuvitella että ovat sodassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan patruunamäärältään hyötyä mutta näille ramboille on se hyöty että saavat hiippaille metsissä rynkky kainalossa ja kuvitella että ovat sodassa.
Ei tarvi kohta kuvitella sotaa,on se tulossa.Voi olla valtavalla määrällä hirvikivääreitä käyttöäkin.Tuossa pilkattin verenpainetautista ylipainoista lyllertäjää,hehän vasta vaarallisia ovatkin passissa,heillä ei ole enään mitään hävittävää.
- Anonyymi
Kieltäkää ensin venäläisiltä rynnäkkökiväärit ja sen sellaiset,ampuvat viattomia ihmisiä.
- Anonyymi
Eihän me nyt ystäviltä aseita kielletä, ovat sitäpaitsi Rauha aseita. Niillä harjoitetaan niinsanotusti parempaa väkivaltaa. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän me nyt ystäviltä aseita kielletä, ovat sitäpaitsi Rauha aseita. Niillä harjoitetaan niinsanotusti parempaa väkivaltaa. 🤭🤭🤭
Jep. parhaillaan niillä onnellistetaan ukrainalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. parhaillaan niillä onnellistetaan ukrainalaisia.
Kyllä tämä AK47 on maailman onnellisin kivääri, valmistettu yli 100 miljoona asetta. Kyllähän niitä muutama joutaa Suomalaiseen jänisjahtiinkin. Miksihän meidän Vihervasemmiston silmässä on ollut malka vuosikymmeniä. 🐰🐰🐰
- Anonyymi
Mistä tiedät mitä leikkii? Harrastukseenko tuo ase on parempi? Kyseenalainen ase mutta kaikki saavat kokeilla armeijassa. Olisi kiva jos armeija antaisi halukkaille ampumarataa ja aseen vaikka äänenvaimentimella käyttöön kun haluaa.
- Anonyymi
Jos haluat tälläisen aseen, rupeat harrastamaan praktikalia tai sovelletua reseliläis ammuntaa. Ei tarvitse olla intti suoritettu, harvalla nais harrastajalla on. Metsästys on mahdollista jos tarkuus ja tehot riittävät. AR15 ja AR10 ovat rakennetavissa kaikeen Suomessa harjoitetavaan metsästykseen. Haittana on kun rymyää päivän metsässä ja koko ajan on kauhea sondis,haitaa kusemista. 🌚🌚🌚 On se niin seksikäs pyssykkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat tälläisen aseen, rupeat harrastamaan praktikalia tai sovelletua reseliläis ammuntaa. Ei tarvitse olla intti suoritettu, harvalla nais harrastajalla on. Metsästys on mahdollista jos tarkuus ja tehot riittävät. AR15 ja AR10 ovat rakennetavissa kaikeen Suomessa harjoitetavaan metsästykseen. Haittana on kun rymyää päivän metsässä ja koko ajan on kauhea sondis,haitaa kusemista. 🌚🌚🌚 On se niin seksikäs pyssykkä.
Käy ensin peruskoulusi loppuun ja tule kirjoittelemaan tänne sen jälkeen kun oppivelvollisuus on suoritettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy ensin peruskoulusi loppuun ja tule kirjoittelemaan tänne sen jälkeen kun oppivelvollisuus on suoritettu.
Olen käynyt vain kansakoulun ja ammattikoulun, näin vanhanakin olen kuitenkin vielä lapsenmielinen. Jeesuskin kehuu meitä. FN FAL on hyvä hirvi kivääri.🌚🌚🌚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt vain kansakoulun ja ammattikoulun, näin vanhanakin olen kuitenkin vielä lapsenmielinen. Jeesuskin kehuu meitä. FN FAL on hyvä hirvi kivääri.🌚🌚🌚
Raaseporissa eli vanhan Tenholan alueella on ammuttu kapinen susi.SudenYstävä, metsästäjät käyvät sutta vastaan biologista sotaa. Kun loukkuun menee kapinen supi, sitä ei lopeteta, vaan vapautetaan tartutamaan ystäväsi susi. Eikö ole kauhean moraalitonta, mutta näin olet metsästäjien mielen pahoitanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raaseporissa eli vanhan Tenholan alueella on ammuttu kapinen susi.SudenYstävä, metsästäjät käyvät sutta vastaan biologista sotaa. Kun loukkuun menee kapinen supi, sitä ei lopeteta, vaan vapautetaan tartutamaan ystäväsi susi. Eikö ole kauhean moraalitonta, mutta näin olet metsästäjien mielen pahoitanut.
Niin, luonnolla puuttuu ampuma-ase, silloin käytetään hitaampia keinoja sudenkin ylitiheän kannan säätöön.
Onkos elovapinoillakin kapi vai liimaleikitkö posliinit tehnyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, luonnolla puuttuu ampuma-ase, silloin käytetään hitaampia keinoja sudenkin ylitiheän kannan säätöön.
Onkos elovapinoillakin kapi vai liimaleikitkö posliinit tehnyt?Eli luonto käyttää hitaampaa.....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2633949
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1432808Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162292Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3632071Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281964- 571548
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491476Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan791211- 1031197
- 1111170