Huh,huh.nyt se sit loppu.Maailman paskin parisuhde loppu.Mies oli sovinisti,rasisti,ihmisvihaaja jne.Mitään hyviä luonteenpiirteitä ei koko tyypis ollu,mut kaiken huippu oli se et juuri äsken hän tuli mun luo ja syytti mua pettämisestä,vaik en oo tehny mtään ja en oo ees kiinnostunu miehistä enää.
Se on selvä asia et aloin vihata miehiä ja sille vihalle ei loppua tule,mut en mä naistakaan halua,paitsi jos hän on Shirley Karvinen.Sille naiselle voisin antaa yhen mahdollisuuden.Mut aika kännis mun pitää ol et kosken naiseen,mut en mä kyl miehiin enää koske.
Loppu tuli parisuhteesta
Anonyymi-ap
3
1105
Vastaukset 3
- Anonyymi
Samaa kai se ukko kirjoittaa sinusta.
- Anonyymi
Jaa että limpsa kuitenkin päihtyneenä maistuu.. Vihervassarithan ovat erittäin huumemyönteisiä.
- Anonyymi00004
kaikki loppuu aikanaan…..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627