Toivon että ex pystyisi päästämään irti sinusta ja suuntaisi toimintansa uuteen elämäänsä.
Fiksu henkilö pystyisi ajattelemaan kuinka saisi kaikkien kannalta toimivaksi elämänsä.
Lapset tietysti etusijalla ja myös heidän Äitinsä että elämä jatkuisi riidattomana.
Tässäkin kohtaa neuvottelu ja sovittelu ovat äärimmäisen tärkeitä.
Nyt viimeistään täytyy siirtää sivuun itsensä ja keskittyä lapsiin .
Aikuisten on näytettävä esimerkkiä omalla elämällään.
Kaikkea hyvää sinulle Helena Koivu.
6
197
Vastaukset
- Anonyymi
Katkeruuden tiellä olevan on vaikea nähdä tilannetta oikealla tavalla? Korkealta tippuvan on vaikea ymmärtää muutosta, jonka joutui lopulta kokemaan. Liian hyvään tottunut alkaa pitää omaa hyvää tilannettaan normaalina, muutos tulee olemaan Helenalle kova paikka?
Tuskin olisi ymmärtänyt hänenlaistaan ollenkaan silloin kymmenen vuotta sitten, kun Mikko vielä kiekkoili? Koska hyvässä asemassa olevat harvemmin funtsii sitä, että omalle kohdalle voisi osua tällainen downgreidaus?
Julkisuuden kiro, kun maine vedetään vessasta alas, monesti vielä itse siihen vaikuttaen, ku ei halua ymmärtää kokemaansa ja sotkee tahtomattaan yilannetta vielä huonommaksi. - Anonyymi
Vain otettu lääke auttaa ja luetun ymmärtäminen. Avioeroa haettaessa lusikat menee jo jakoon ja omat tavarat viedään/haetaan pois. Eihän kukaan tule exän kotiin keräilemään lakanoitaan, kun exällä on jo uusi vaimo. Tai sitten on niin pervo, että haluaa fiilistellä ex-miehensä uutta elämää ja olla osana kammarissa.
- Anonyymi
Tässä todella änäriäijä ja amerikkananny varmaan vuoden kiusaajiksi, jos sellaiset valittaisiin. Änäriäijä voi olla todella törkeä lasten äitiä kohtaan, vaikka todella avioliitossa käyttäytyminen oli jo törkeää. Voisi fanit hemmetti kyllä miettiä. Myös asuinpaikkakunnan virkamiehet ovat dollareilla voideltu. Muusta dynastiasta puhumattakaan.
- Anonyymi
Avioliitosta ei ulkopuolinen tiedä lasten isä yritti parhaansa.Ei osannut kun ei tiennyt miten kaksisuuntaisen kanssa toimitaan.Nyt tietää.Mikko auttaa edelleen hellua.Rahaa ei tuputa mutta ei hellu puutetta koe.Turussa on hyvät viranhaltijat.En ole fani vaan järkevä nainen.Turun virkamiehet ja naiset. Niitä ei voidella.En tiedä dynastiasta onko sitä turussa.Hellu itse me naiset lehdessä kertonut kaksisuuntaisesta.
- Anonyymi
Toivoton haluaa uskoa mahdottomaan omalla kohdalla? Vaikka omien lasten kustannuksella? Se on sitä minä, minä, minä- ajattelua.
- Anonyymi
Kuka ihmeessä jaksaa jauhaa tuota iänkaiken vanhaa ahneen ja yksinkertaisen naisen tarinaa?
Antaisi jo sen olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607