Kaikkea hyvää sinulle Helena Koivu.

Anonyymi-ap

Toivon että ex pystyisi päästämään irti sinusta ja suuntaisi toimintansa uuteen elämäänsä.
Fiksu henkilö pystyisi ajattelemaan kuinka saisi kaikkien kannalta toimivaksi elämänsä.
Lapset tietysti etusijalla ja myös heidän Äitinsä että elämä jatkuisi riidattomana.
Tässäkin kohtaa neuvottelu ja sovittelu ovat äärimmäisen tärkeitä.
Nyt viimeistään täytyy siirtää sivuun itsensä ja keskittyä lapsiin .
Aikuisten on näytettävä esimerkkiä omalla elämällään.

18

1097

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katkeruuden tiellä olevan on vaikea nähdä tilannetta oikealla tavalla? Korkealta tippuvan on vaikea ymmärtää muutosta, jonka joutui lopulta kokemaan. Liian hyvään tottunut alkaa pitää omaa hyvää tilannettaan normaalina, muutos tulee olemaan Helenalle kova paikka?

Tuskin olisi ymmärtänyt hänenlaistaan ollenkaan silloin kymmenen vuotta sitten, kun Mikko vielä kiekkoili? Koska hyvässä asemassa olevat harvemmin funtsii sitä, että omalle kohdalle voisi osua tällainen downgreidaus?

Julkisuuden kiro, kun maine vedetään vessasta alas, monesti vielä itse siihen vaikuttaen, ku ei halua ymmärtää kokemaansa ja sotkee tahtomattaan yilannetta vielä huonommaksi.

• Anonyymi

Vain otettu lääke auttaa ja luetun ymmärtäminen. Avioeroa haettaessa lusikat menee jo jakoon ja omat tavarat viedään/haetaan pois. Eihän kukaan tule exän kotiin keräilemään lakanoitaan, kun exällä on jo uusi vaimo. Tai sitten on niin pervo, että haluaa fiilistellä ex-miehensä uutta elämää ja olla osana kammarissa.

• Anonyymi

Tässä todella änäriäijä ja amerikkananny varmaan vuoden kiusaajiksi, jos sellaiset valittaisiin. Änäriäijä voi olla todella törkeä lasten äitiä kohtaan, vaikka todella avioliitossa käyttäytyminen oli jo törkeää. Voisi fanit hemmetti kyllä miettiä. Myös asuinpaikkakunnan virkamiehet ovat dollareilla voideltu. Muusta dynastiasta puhumattakaan.

• Anonyymi

Avioliitosta ei ulkopuolinen tiedä lasten isä yritti parhaansa.Ei osannut kun ei tiennyt miten kaksisuuntaisen kanssa toimitaan.Nyt tietää.Mikko auttaa edelleen hellua.Rahaa ei tuputa mutta ei hellu puutetta koe.Turussa on hyvät viranhaltijat.En ole fani vaan järkevä nainen.Turun virkamiehet ja naiset. Niitä ei voidella.En tiedä dynastiasta onko sitä turussa.Hellu itse me naiset lehdessä kertonut kaksisuuntaisesta.

• Anonyymi

Toivoton haluaa uskoa mahdottomaan omalla kohdalla? Vaikka omien lasten kustannuksella? Se on sitä minä, minä, minä- ajattelua.

• Anonyymi00012

Miten tiedät tuon varmasti.Totuuden tietävät hellu ja Mikko.

• Anonyymi00014

Miten Mikko kiusaa Hellua.Antaa varmaan likaa rahaa elatusta.Hellu ei voi lehtien palstoilla valittaa kurjuutta.

• Anonyymi00017

Kuinka moni eli Mikon kanssa.Mitä tiedät heidän elämästä.Lasten isä ei kerro heidän äidistä.Tämä isä elättää huoltaa lapsensa.

• Anonyymi

Kuka ihmeessä jaksaa jauhaa tuota iänkaiken vanhaa ahneen ja yksinkertaisen naisen tarinaa?
      Antaisi jo sen olla.

• Anonyymi

aloittaja on pihalla juin lumiukko. Helena on katkera ja tekee itse itsestään tyhmän. Hellena ei tarvitse muuta kuin mielenterveysapua.

• Anonyymi00008

Terapia auttaa.Jos ottaa vastaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Terapia auttaa.Jos ottaa vastaan.

Kolkuttaa koht ovellas.

• Anonyymi00009

Viksu ihminen suuntaa tulevaisuuteen.Siis Mikko Koivu.

• Anonyymi00011

kyllä isäkin on elämässä mukana.Naisen ei kuulu tehdä lapsia jos ei hyväksy isää tai isä äitiä.Nyt on hyvin saatavilla ehkäisyvälineitä.

• Anonyymi00013

mikko on päästänyt Helun vapaaksi.

• Anonyymi00015

Mikko Koivu ole vaan isä se riittää.

• Anonyymi00016

Isätkin kuuluu lasten elämään.Jos nainen ei ymmärrä tätä.Pitäköön jalat ristissä.

• Anonyymi00018

Isätkin kuuluu lastensa elämään.Ei äideille kaikki kunnia.Helena äiti saa lehdistön puolelleen.Onneksi isäMikko rahoittaa lasten tarpeet samoin hellun,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5818
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      244
      4617
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2568
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1511
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1315
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      98
      1208
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1171
    Aihe