Kunpa tielleni osuisi mies, joka..

Anonyymi-ap

..omaisi pilkettä silmäkulmassa, tykkäisi tehdä asioita yhdessä ja erikseen, lähtisi kanssani kokemaan niin lavatanssit kuin festaritkin, olisi turvallinen olkapää, pitäisi kädestä kiinni, seisoisi omilla jaloillaan mutta silti yhdessä kanssani, omaisi hyvän huumorintajun, hullaantuisi vihreistä silmistäni, ottaisi minut pellon tai maailman laidalla, osaisi keskustella, pystyisi viettämään vaikka koko päivän pyjamassa leffoja katsellen olematta 24/7 sohvaperuna, kohtelisi ihmisiä hyvin, nauttisi tavallisesta arjesta ja ex tempore - hotelliöistä, olisi luotettava oma itsensä, saisi sukat pyörimään jaloissani ja minut haluamaan itseään pelkällä katseella toiselta puolelta huonetta.

Elämässä pitää uskaltaa haaveilla, niin toiveet voi toteutua.

Nimimerkki: Kuoharia ja hernekeittoa

23

508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sori mutta mä oon jo varattu.

• Anonyymi

Ihankuin minun kirjoitukseni! Kunpa sellainen mies olisi!

• Anonyymi

Itsekin voi avittaa tielle osumista mutkittelemalla.

• Anonyymi

Tarkoittaen...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaen...?

Oikeassa olet. Olisi pitänyt saada sovittua asioita tasa-arvoisesti, -painoisesta, -aikaisesti, -paikkaisesti, -puolisesti, tasan sillä tavalla, ettei tulisi tunnetta et toinen tekisi enemmän haaveiden toteutumisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet. Olisi pitänyt saada sovittua asioita tasa-arvoisesti, -painoisesta, -aikaisesti, -paikkaisesti, -puolisesti, tasan sillä tavalla, ettei tulisi tunnetta et toinen tekisi enemmän haaveiden toteutumisessa.

Äitiä sinä naisena esiintyvä aloittaja taidat etsiä, se joka tekee lämpimäisiä jos on matala mieli

• Anonyymi

...lavatansseille ei, pyjamaa en omista ja kuoharia sitten hillitysti sinne hernesoppaan jos sitä on nyt ihan pakko sinne upottaa

• Anonyymi

Eli vedät naisena esiintyvä aloittaja himmeät linkut heti aamusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vedät naisena esiintyvä aloittaja himmeät linkut heti aamusta

voi pojat taas kerran päättelykyvyn voimaa, nainen=väärin,ap=väärin,aamu=väärin

• Anonyymi

Kunpa polkumme suoristuisi.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Kyllä kuohari ja hernekeitto nautitaan erikseen, niin telttaretkellä kuin kattoterasillakin ;) Minulle menee jalkaan niin piikkarit kuin vaelluskengätkin, uskallan mennä kauppaan ilman meikkiä, mutta tykkään myös laittautua illanviettoon. Hymyä, naurua ja silmäpeliä.

- Vihersilmä

• Anonyymi

:) juuh kuohahteleva hernesoppa ei tosiaankaan ole ehkä se paras yhdistelmä

• Anonyymi

Hauska kirjoitus. Toivottavasti toteutuu tuo haave kohdallasi.

• Anonyymi

Kiitos :)

• Anonyymi

Hiihtoladulle mars! Lavatannsit sikseen, höh.

• Anonyymi

Hoida sinä ne hiihtoladut, niin minä etsiydyn kesälavalle :)

• Anonyymi

Voisin olla mutta lavatanssit, festarit ja ex-tempore hotelliyöt ovat out.

• Anonyymi

Samoin ajattelen minäkin.

• Anonyymi

Toivottavasti löydät jonkun, jolle samat asiat ovat out. Minulle ne on in :)

• Anonyymi

Lavatanssit on ehdoton turn out. Yäk!
      Mitään juntimpaa en tiedä enkä voi sietää juntteja jotka siellä käy hytkymässä. Eli menetit pojosi jo alkumetreillä.

• Anonyymi

''pelkällä katseellaan'' Tämä katseeni on tehoava, vaikka selän takaa ,että nainen kääntyy katsomaan kuka häntä ihailee . Kerrankin Oulussa katsekontaktia yli 5 sekuntia n 5 m päästä. Mutta naisella oli mies vieressä ja nimun nainen kotonaan.

• Anonyymi

Lemmikkikoira tulee naisia absurdilla tavalla esittävä lähes minne sinäkin, onnea niille jotka tätä soopaa lukee

• Anonyymi

Kunpa tielleni osuisi nainen joka ymmärtäisi ilman kehoitusta juosta vuorten taa ja kadota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2369
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      274
      2289
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      118
      1624
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1330
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1267
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1167
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1039
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe