..omaisi pilkettä silmäkulmassa, tykkäisi tehdä asioita yhdessä ja erikseen, lähtisi kanssani kokemaan niin lavatanssit kuin festaritkin, olisi turvallinen olkapää, pitäisi kädestä kiinni, seisoisi omilla jaloillaan mutta silti yhdessä kanssani, omaisi hyvän huumorintajun, hullaantuisi vihreistä silmistäni, ottaisi minut pellon tai maailman laidalla, osaisi keskustella, pystyisi viettämään vaikka koko päivän pyjamassa leffoja katsellen olematta 24/7 sohvaperuna, kohtelisi ihmisiä hyvin, nauttisi tavallisesta arjesta ja ex tempore - hotelliöistä, olisi luotettava oma itsensä, saisi sukat pyörimään jaloissani ja minut haluamaan itseään pelkällä katseella toiselta puolelta huonetta.
Elämässä pitää uskaltaa haaveilla, niin toiveet voi toteutua.
Nimimerkki: Kuoharia ja hernekeittoa
Kunpa tielleni osuisi mies, joka..
23
508
Vastaukset
- Anonyymi
Sori mutta mä oon jo varattu.
- Anonyymi
Ihankuin minun kirjoitukseni! Kunpa sellainen mies olisi!
- Anonyymi
Itsekin voi avittaa tielle osumista mutkittelemalla.
- Anonyymi
Tarkoittaen...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaen...?
Oikeassa olet. Olisi pitänyt saada sovittua asioita tasa-arvoisesti, -painoisesta, -aikaisesti, -paikkaisesti, -puolisesti, tasan sillä tavalla, ettei tulisi tunnetta et toinen tekisi enemmän haaveiden toteutumisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet. Olisi pitänyt saada sovittua asioita tasa-arvoisesti, -painoisesta, -aikaisesti, -paikkaisesti, -puolisesti, tasan sillä tavalla, ettei tulisi tunnetta et toinen tekisi enemmän haaveiden toteutumisessa.
Äitiä sinä naisena esiintyvä aloittaja taidat etsiä, se joka tekee lämpimäisiä jos on matala mieli
- Anonyymi
...lavatansseille ei, pyjamaa en omista ja kuoharia sitten hillitysti sinne hernesoppaan jos sitä on nyt ihan pakko sinne upottaa
- Anonyymi
Eli vedät naisena esiintyvä aloittaja himmeät linkut heti aamusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vedät naisena esiintyvä aloittaja himmeät linkut heti aamusta
voi pojat taas kerran päättelykyvyn voimaa, nainen=väärin,ap=väärin,aamu=väärin
- Anonyymi
Kunpa polkumme suoristuisi.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Kyllä kuohari ja hernekeitto nautitaan erikseen, niin telttaretkellä kuin kattoterasillakin ;) Minulle menee jalkaan niin piikkarit kuin vaelluskengätkin, uskallan mennä kauppaan ilman meikkiä, mutta tykkään myös laittautua illanviettoon. Hymyä, naurua ja silmäpeliä.
- Vihersilmä- Anonyymi
:) juuh kuohahteleva hernesoppa ei tosiaankaan ole ehkä se paras yhdistelmä
- Anonyymi
Hauska kirjoitus. Toivottavasti toteutuu tuo haave kohdallasi.
- Anonyymi
Kiitos :)
- Anonyymi
Hiihtoladulle mars! Lavatannsit sikseen, höh.
- Anonyymi
Hoida sinä ne hiihtoladut, niin minä etsiydyn kesälavalle :)
- Anonyymi
Voisin olla mutta lavatanssit, festarit ja ex-tempore hotelliyöt ovat out.
- Anonyymi
Samoin ajattelen minäkin.
- Anonyymi
Toivottavasti löydät jonkun, jolle samat asiat ovat out. Minulle ne on in :)
- Anonyymi
Lavatanssit on ehdoton turn out. Yäk!
Mitään juntimpaa en tiedä enkä voi sietää juntteja jotka siellä käy hytkymässä. Eli menetit pojosi jo alkumetreillä. - Anonyymi
''pelkällä katseellaan'' Tämä katseeni on tehoava, vaikka selän takaa ,että nainen kääntyy katsomaan kuka häntä ihailee . Kerrankin Oulussa katsekontaktia yli 5 sekuntia n 5 m päästä. Mutta naisella oli mies vieressä ja nimun nainen kotonaan.
- Anonyymi
Lemmikkikoira tulee naisia absurdilla tavalla esittävä lähes minne sinäkin, onnea niille jotka tätä soopaa lukee
- Anonyymi
Kunpa tielleni osuisi nainen joka ymmärtäisi ilman kehoitusta juosta vuorten taa ja kadota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2742289- 1181624
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461330- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271167PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970