Jenkkikahvat pois.

Anonyymi-ap

Millä keinoin olet saanut jenkkikahvat sulamaan. Mitä safkaa safkaat, mitä treenii treenaat.

35

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Geenit mm jelppii

• Anonyymi

Tulet paneskelemaan tänne Punkalaitumelle. Siinä se hiki tulee kun pidetään suoritussyke siellä 140-150 paikkeilla ja edetään muuten hitaasti, mutta päämäärätietoisesti

• Anonyymi

🤣... Ja Punkalaidun!

xLiner

• Anonyymi

Pyöritän takapuolta suuressa kaaressa joka päivä parikyt kertaa molempiin suuntiin. Vain sitä takapuolta niin että vyötärö pysyy paikoillaan, ei siis koko keskivartalo saa liikkua.
      Syön vain alkuperäisistä raaka-aineista valmistettua ruokaa, en leikkeleitä enkä valmistuotteita.
      Liikun muutenkin. Syön vain nälkääni olkoon se sitten vaikka yöllä. Ja jos ei ole nälkä, en syö.

• Anonyymi

Suhteuttaa ruoan määrän kulutukseen. Ja tietenkin monipuolista treeniä. Aerobista ihan helvetisti, sillä lähtee paino alas. Ja tietenkin pitkäjänteistä lihastreeniä. Satunnainen treeni on parempaa kuin ei treeniä ollenkaan, mutta jos tuloksia haluaa, se edellyttää säännöllisyyttä ja kroppansa haastamista. Salilla käyminen ei riitä, siellä pitää tehdäkin jotain.

• Anonyymi

Niin, tässä lienee kyseessä "jenkkakahvat" jotka ovat miehelle yhtä luonnollinen asia kuin orastavat tissit.
      Ole tyytyväinen itseesi ja jatka kaljan juomista.

• Anonyymi

16:43
        Varastitko tiedon samalla, kun poistit?
        Oletko tyytyväinen itseesi?

• Kyykkyjä, pyöräilyä (sään salliessa, tai kuntopyörällä), hikijumppaa ja juoksua/ reipasta kävelyä. Myös terveellisempi ruokavalio kuntoon.
      On ihme, jos ei jenkkakahvat ala sulamaan.

• Anonyymi

et voi kohdistaa rasvanpolttoa jollekkin alueelle

• En syö valmisruokia, annoskoot tarpeen mukaan, liikuntaa painotreenin muodossa 2-3 kertaa viikossa. Mottona "Kaikkea kohtuudella". Aioin olla lässyttämättä täällä tänään mutta mutta tännepä lipsahdin 🙄

• Voishan sulla olla huonompiakin harrasteita kuin tämä täällä lässytys. 🤪

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Voishan sulla olla huonompiakin harrasteita kuin tämä täällä lässytys. 🤪

Tjaa, ylensyönti olis ehkä mahdollista jos yrittäisi tai sitten jos korkkais tuon 40v lahjaksi saadun vuosikerta smirnoff putelin jos niitä käsillä olevia vaihtoja lähtisi hakemaan.
        Nukkuminen sujuu jo nyt niin huonosti ettei lisää kehtaa lähteä valvomaan, tässä vaihtoehdot 😂

• Ex-Lukka kirjoitti:

Tjaa, ylensyönti olis ehkä mahdollista jos yrittäisi tai sitten jos korkkais tuon 40v lahjaksi saadun vuosikerta smirnoff putelin jos niitä käsillä olevia vaihtoja lähtisi hakemaan.
        Nukkuminen sujuu jo nyt niin huonosti ettei lisää kehtaa lähteä valvomaan, tässä vaihtoehdot 😂

Oih ja voih.. sänkyyn siitä kuin ois jo. Rentoutumisharjoituksia, meditointia ja hengityksen hallintaa..
        Unihygienia kuntoon. Ei ruutuaikaa ennen nukkumaanmenoa.
        Mä olen tässä juur kanssa menossa nukkumaan. Alatko etäunikaveriksi?

Ai, et ala.. ok. Hyvvee yötä sit kun niille maille menet. :)

Oih ja voih.. sänkyyn siitä kuin ois jo. Rentoutumisharjoituksia, meditointia ja hengityksen hallintaa..
        Unihygienia kuntoon. Ei ruutuaikaa ennen nukkumaanmenoa.
        Mä olen tässä juur kanssa menossa nukkumaan. Alatko etäunikaveriksi?

Ai, et ala.. ok. Hyvvee yötä sit kun niille maille menet. :)

Juu en ala vielä seuraavaan seitsemään tuntiin, hyvät yöt

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Korkkaa se viina.
        T viinamies.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Juu en ala vielä seuraavaan seitsemään tuntiin, hyvät yöt

Yötyö?

Yötyö?

eikun unettomuus 🙂, työlästä kyllä kieltämättä

• Ex-Lukka kirjoitti:

eikun unettomuus 🙂, työlästä kyllä kieltämättä

Voi kultaseni.. hae nyt apua tohon .. mun tekee niin pahaa sun puolesta.

Droppia lekurista, tutkimuksiin ja saikkua.

Hyvän ystäväni vaimo patisti hänet kanssa tutkimuksiin. Selvisi että hänellä on asentokohtainen uniapnea. Olisit nähny mikä helpotus se hänelle oli kun syy selvisi.

Minähän vedän mömmöjä nukkumiseen. Pakko, kun unettomuuteni kärjistyi niin, että se vaaransi terveyteni. Enkä ole eläissäni nukkunut niin hyvin kuin nykyään. En edes enää tarvitse kokoaikaisesti lääkkeitä. Mutta kun en saa valvoa, niin on hyvä olla droppeja joka lähtöön.

Mutta ymmärrän epätoivon, mitä unettomuus aiheuttaa. Olen kokenut sen omakohtaisesti.
        Jos sen päästää liian pitkälle, käy niinkuin mulle. Eli huonosti.

Voi kultaseni.. hae nyt apua tohon .. mun tekee niin pahaa sun puolesta.

Droppia lekurista, tutkimuksiin ja saikkua.

Hyvän ystäväni vaimo patisti hänet kanssa tutkimuksiin. Selvisi että hänellä on asentokohtainen uniapnea. Olisit nähny mikä helpotus se hänelle oli kun syy selvisi.

Minähän vedän mömmöjä nukkumiseen. Pakko, kun unettomuuteni kärjistyi niin, että se vaaransi terveyteni. Enkä ole eläissäni nukkunut niin hyvin kuin nykyään. En edes enää tarvitse kokoaikaisesti lääkkeitä. Mutta kun en saa valvoa, niin on hyvä olla droppeja joka lähtöön.

Mutta ymmärrän epätoivon, mitä unettomuus aiheuttaa. Olen kokenut sen omakohtaisesti.
        Jos sen päästää liian pitkälle, käy niinkuin mulle. Eli huonosti.

Ei syytä murheeseen, mulla on aina asiat hallinnassa...joko hyvin tai huonosti, mutta hallinnassa kuitenkin 😁.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Ei syytä murheeseen, mulla on aina asiat hallinnassa...joko hyvin tai huonosti, mutta hallinnassa kuitenkin 😁.

En usko. Sori vaan, mutta en usko. Unettomuus ei voi olla hallinnassa.. siitä joko kärsii tai ei.
        Jos siitä kärsii, se ei todellakaan ole hallinnassa.

Taidat vain olla jäärä...

En usko. Sori vaan, mutta en usko. Unettomuus ei voi olla hallinnassa.. siitä joko kärsii tai ei.
        Jos siitä kärsii, se ei todellakaan ole hallinnassa.

Taidat vain olla jäärä...

On se huonosti hallinnassa, usko pois 😂. Toki kärsinkin siitä jonkun verran se on selvä. Jääräpäisyyttäkin saattaa olla matkassa mutta ei vielä haitallisessa määrin 🙂

• Ex-Lukka kirjoitti:

On se huonosti hallinnassa, usko pois 😂. Toki kärsinkin siitä jonkun verran se on selvä. Jääräpäisyyttäkin saattaa olla matkassa mutta ei vielä haitallisessa määrin 🙂

Noh.. olen tuostakin eri mieltä kanssasi. Jääräpäisyys ei auta asiaa kun kerran unettomuus vaivaa.
        Sulla on ongelma ja et halua jääräpäisyyttäsi sitä myöntää.

Ongelmasi on suht helppo hoitoinen. Mutta ei tuu hoidettua kun olet jääräpäinen.

Ole nyt itsellesi kuiteskin rehellinen. Elämän laatu kärsii kokonaisvaltaisesti unen puutteesta. Niin mieli kuin keho.

Mut mä en ole sun kanaemosi. Otat iitteäsi nyt niskasta kiinni ja selkiytä asioita. Ja lopeta kyllä mä pärjään -hokema. Ku et oikeasti pärjää. Siis ton nukkumisen kanssa.

Ei ole vahvuutta pärjätä omillaan jos suoritus on puolivillainen. Vahvuutta on todeta, milloin suoritus on sellainen, että parempikin olla voisi. Sä olet just tuossa tilanteessa. Jokin periaate tai muu tyhmä syy estää sua hakemasta apua päivänselvään ongelmaan.

Noh.. olen tuostakin eri mieltä kanssasi. Jääräpäisyys ei auta asiaa kun kerran unettomuus vaivaa.
        Sulla on ongelma ja et halua jääräpäisyyttäsi sitä myöntää.

Ongelmasi on suht helppo hoitoinen. Mutta ei tuu hoidettua kun olet jääräpäinen.

Ole nyt itsellesi kuiteskin rehellinen. Elämän laatu kärsii kokonaisvaltaisesti unen puutteesta. Niin mieli kuin keho.

Mut mä en ole sun kanaemosi. Otat iitteäsi nyt niskasta kiinni ja selkiytä asioita. Ja lopeta kyllä mä pärjään -hokema. Ku et oikeasti pärjää. Siis ton nukkumisen kanssa.

Ei ole vahvuutta pärjätä omillaan jos suoritus on puolivillainen. Vahvuutta on todeta, milloin suoritus on sellainen, että parempikin olla voisi. Sä olet just tuossa tilanteessa. Jokin periaate tai muu tyhmä syy estää sua hakemasta apua päivänselvään ongelmaan.

Ettäs kehtaat 🙂.
        Vanha vihollinen on kyseessä, tuttu juttu koko elämän ajalta. Tulee ja menee. Tiedostan ongelmaksi varsin hyvin enkä ole huolissani vielä, saatan olla jääräpää mutta en ole sitä tyhmyyteen asti. Homma hanskassa eikä se hanska ole vielä hukassa 😁.

Käsittelen tapahtunutta toistaiseksi aikavääristymänä 😄

• Ex-Lukka kirjoitti:

Ettäs kehtaat 🙂.
        Vanha vihollinen on kyseessä, tuttu juttu koko elämän ajalta. Tulee ja menee. Tiedostan ongelmaksi varsin hyvin enkä ole huolissani vielä, saatan olla jääräpää mutta en ole sitä tyhmyyteen asti. Homma hanskassa eikä se hanska ole vielä hukassa 😁.

Käsittelen tapahtunutta toistaiseksi aikavääristymänä 😄

Kehtaan hyvinkin. :)
        Minä kun olen sellainen kot,kot,kot.

Nooh.. ite kärsit, niin kai ite tiedät parhaiten.

Mä olen tyytyväinen kun sain apua unettomuuteen. On meinaan pirullinen vaiva.

Kuis muutoin on vuosi lähtenyt käyntiin? Odotukset korkealla kuluvan vuoden suhteen?

Kehtaan hyvinkin. :)
        Minä kun olen sellainen kot,kot,kot.

Nooh.. ite kärsit, niin kai ite tiedät parhaiten.

Mä olen tyytyväinen kun sain apua unettomuuteen. On meinaan pirullinen vaiva.

Kuis muutoin on vuosi lähtenyt käyntiin? Odotukset korkealla kuluvan vuoden suhteen?

Ei mitään odotuksia, luotan toistaiseksi vain todennäköisyyksiin...lähinnä siihen että joskus tuo lumikin sulaa 🙂. Vahvalla pohjalla siis mennään, ei siis haahuiluja minnekään päin.
        Niin jalat maassa kuin ikinä, suorastaan rähmällään maata syleillen 😁. Pää ei käy vahingossakaan missään pilvien suunnalla.
        Osoitin kyllä vahingossa lievää optimismia ostamalla uuden takanakin pyörään jo nyt, annan itseni toisinaan jopa haaveilla sen asentamisesta paikalleen. Näitä luonteen heikkouksia nääs, täysin haaveilusta luopuminen taitaa olla mahdotonta 🤔.
        Kuinkas siellä? 🙂

• Ex-Lukka kirjoitti:

Ei mitään odotuksia, luotan toistaiseksi vain todennäköisyyksiin...lähinnä siihen että joskus tuo lumikin sulaa 🙂. Vahvalla pohjalla siis mennään, ei siis haahuiluja minnekään päin.
        Niin jalat maassa kuin ikinä, suorastaan rähmällään maata syleillen 😁. Pää ei käy vahingossakaan missään pilvien suunnalla.
        Osoitin kyllä vahingossa lievää optimismia ostamalla uuden takanakin pyörään jo nyt, annan itseni toisinaan jopa haaveilla sen asentamisesta paikalleen. Näitä luonteen heikkouksia nääs, täysin haaveilusta luopuminen taitaa olla mahdotonta 🤔.
        Kuinkas siellä? 🙂

"ostamalla uuden takanakin pyörään" ??

Mikä on pyörän takanakki?

Noh mä en mitään jaksa haahuilla itekään. Ihan normiarkea. Työt vie suurimman jaksamiseni ja sillä arki meneekin vähän niinkuin palautuessa.

Tekisi mieleni aloittaa joku harrastus taas pitkästä aikaa, mutta taidan olla liian laiska.
        Itsestäni ja kodistani lähteminen .. sellainen reipastuminen .. sitä odotan. Jotakin mikä sytyttäisi, innostaisi ja saisi silmäni säihkymään. Nykyään vain möllötän ja odotan sitä intoutumista. Omaa tyhmyyttäni ihmettelen tässä elämässä ja varsinkin saamattomuuttani. Oma kotini on niin ihana paikka, etten pääse oikein irti siitä nykyään.

Aikaisemmin kävin suht aktiivisesti sauvakävelylenkeillä ja uimahallilla. Nyt en noitakaan enää harrasta. Olen lösähtänyt kotiini ja siihen ajattelin muutosta tänä vuonna. Ei se mikään uudenvuodenlupaus ole, mut haluan siihen muutoksen.

Sulle on muuten helppoa turista niitä näitä. Liian helppoa. Miksiköhän?

"ostamalla uuden takanakin pyörään" ??

Mikä on pyörän takanakki?

Noh mä en mitään jaksa haahuilla itekään. Ihan normiarkea. Työt vie suurimman jaksamiseni ja sillä arki meneekin vähän niinkuin palautuessa.

Tekisi mieleni aloittaa joku harrastus taas pitkästä aikaa, mutta taidan olla liian laiska.
        Itsestäni ja kodistani lähteminen .. sellainen reipastuminen .. sitä odotan. Jotakin mikä sytyttäisi, innostaisi ja saisi silmäni säihkymään. Nykyään vain möllötän ja odotan sitä intoutumista. Omaa tyhmyyttäni ihmettelen tässä elämässä ja varsinkin saamattomuuttani. Oma kotini on niin ihana paikka, etten pääse oikein irti siitä nykyään.

Aikaisemmin kävin suht aktiivisesti sauvakävelylenkeillä ja uimahallilla. Nyt en noitakaan enää harrasta. Olen lösähtänyt kotiini ja siihen ajattelin muutosta tänä vuonna. Ei se mikään uudenvuodenlupaus ole, mut haluan siihen muutoksen.

Sulle on muuten helppoa turista niitä näitä. Liian helppoa. Miksiköhän?

Jaaha, aika laajentaa pirpiksen tietoisuutta ihan käytännön tasolla 🙂.
        Kyse on ihan simppelisti moottoripyörän takarenkaasta, kulutustavaraa siis.

Mulle on kodista tullut vähän linnamainen paikka. ei se nyt toki pahemmin rajoita mutta kuitenkin...johtuu pääosin jo liiankin tutuista maisemista ja tästä talvesta. Jotenkin nyrjähdin viime talvena talvisiin juttuihin, ei enää maistu.

Älä päästä lössähtämään, siinä samalla lössähtävät ne mielialatkin. eläminen muuttuu pelkäksi olemiseksi. Itsella pitää liikkuminen kuosissa sen verran ettei ihan uppeluksiin mennä. Tosin täälläkin on vähän käynyt kuin siellä että energiat tietyissä jutuissa on nollilla lähestulkoon, tosiaankin tulee lähinnä oltua vaan ei elettyä.

Pidän myös näistä turinoista, saavat pysymään täällä palstalla. jatka pois vaan 🙂. Persoonat kai käyvät yksiin kohtuuhyvin, sillälailla luontaisesti, pakottamatta

• Ex-Lukka kirjoitti:

Jaaha, aika laajentaa pirpiksen tietoisuutta ihan käytännön tasolla 🙂.
        Kyse on ihan simppelisti moottoripyörän takarenkaasta, kulutustavaraa siis.

Mulle on kodista tullut vähän linnamainen paikka. ei se nyt toki pahemmin rajoita mutta kuitenkin...johtuu pääosin jo liiankin tutuista maisemista ja tästä talvesta. Jotenkin nyrjähdin viime talvena talvisiin juttuihin, ei enää maistu.

Älä päästä lössähtämään, siinä samalla lössähtävät ne mielialatkin. eläminen muuttuu pelkäksi olemiseksi. Itsella pitää liikkuminen kuosissa sen verran ettei ihan uppeluksiin mennä. Tosin täälläkin on vähän käynyt kuin siellä että energiat tietyissä jutuissa on nollilla lähestulkoon, tosiaankin tulee lähinnä oltua vaan ei elettyä.

Pidän myös näistä turinoista, saavat pysymään täällä palstalla. jatka pois vaan 🙂. Persoonat kai käyvät yksiin kohtuuhyvin, sillälailla luontaisesti, pakottamatta

Kiitos valistuksesta. Nyt tiedän mikä on pyörän takanakki.. ai että.. kyllä mä nyt viisastuin. :)

Juu, mä luulen kanssa, että jotakin samaa aaltopituutta tai jotakin on. Ihan sama. Kivaa se on turista.

Mulla kun on tuo ms-tauti, nii yhtenä oireena on uupumus. Olen yleensä hyvin väsynyt ja tarvitsen paljon enemmän lepoa kuin normit.
        Aivot saavat palautua levon aikana.

Ms on ollut hyvällä mallillaan vuosia, mutta tämä ainainen väsymys huolehtii että lepään riittävästi. Vaikka kuvailinkin itseäni laiskaksi, ei se oikeasti ole sitä. En vain saa rasittaa itseäni ja jos rasitan, on levättävä kunnolla.
        Työ vie nykyjään kaikki mehut. Ja kun tuo ikäkin painaa ja seli,seli, seli...
        Mutta on totta että sairauttani vastaan ei kannata taistella ja pinnistellä.

Just sain kotityöt tehtyä ja viimeisteltyä villasukan jonka olen neulonut pujikselle. Nyt avaan töllöttimen ja katson jonkun hyvän dokkarin. Hyvää illanjatkoa.

• Anonyymi

Ostetaan jenkkiauto, otetaan kahvat ja sulatetaan. Ei kai oikein muuta voi.

• Painon saa pidettyä alhaisena syömällä vähän ja liikkumalla jonkin verran, mutta myös elimistön mikrobikuorma vaikuttaa painoon. Itse asiassa tähän ei ole olemassa jotain tiettyä ratkaisua, joka toimisi kaikille, esim. VHH-ruokavalio voi toimia joillekin painonpudotukseen, mutta toisille taas ei.

Jotain tiettyä ravintolisää, joka toimisi kaikille painonpudotukseen, ei taida myöskään olla olemassa. Vaikutukset näillä ovat yleensä vaatimattomia.
      https://ods.od.nih.gov/factsheets/WeightLoss-HealthProfessional/

• Anonyymi

Ihan oikeasti kannattaa lukea nuo läpi. Jos sen jälkeen ei pysty tai osaa, kannattaa palkata oikea ammattilainen joksikin aikaa opastamaan. Taitaa terveyskeskuksista saada apua oikeaan syömiseen ihan ilmaiseksikin. Ryhmäliikuntatunneilla saa opastuksen kaupan päälle.

xLiner

• Anonyymi

Vuodenkin syö vain ja ainoastaan nutriett ruokaa niin laihtuu ja viikon jälkeen ei sen jälkeen muuta syökkään ei ihminen tarvi muuta kuin nutriett ruokaa siinä on suolaiset makeat siinä on kaikki ateriat

• Anonyymi

Niistäkin voi jättää osan pois tai puolet pois on raskasta ruokaa ja jotkut liian makoisia suklaan makuiset jättää pois niin huomaa ettei koskaan enään tee mieli makeaa

• Anonyymi

Puhutaanko nyt tisseistä? Sellaisista pyöreistä missä on nuppi keskellä?
      Esim. K-raudasta saa tavallisia Suomi-kahvoja ja nuo jenkkimalliset saa pois ihan ruuvarilla ja pihtien avulla

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe