Kaipa mun pitäisi olla iloinen, kun sain näin viiskymppisenä kokea elämäni rakkauden. Se vei jalat alta täysin. Suhde kuitenkin päättyi, ei rakkauden loppumiseen, vaan ulkoisiin paineisiin ja lopulta huonoon ajoitukseen. Olen ottanut eron todella raskaasti, ensimmäiset kuukaudet olin täysin jumissa ja hirvittävissä tuskissa, tajusin olla hetken poissa töistä siinä vaiheessa, kun en enää nukkunut kuin pari tuntia yössä ja senkin pätkissä. Olen laihtunut rajusti, yli kymmenen kiloa. Nyt menee tietyllä tavalla paremmin, mutta autopilotilla. En usko, että vastaavaa tulen enää koskaan tuntemaan. Kaipa tämä vielä muuttuu kiitollisuudeksi joku päivä.
Kun vaan ei pääse yli
Anonyymi-ap
3
337
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon huolissaan susta reham😥😥😥😭💔🤮
- Anonyymi
Who's reham? Joku uusiokinkku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Who's reham? Joku uusiokinkku?
Se on joku ludemin kaipaajan uus hahmo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2932519Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä472481- 1221686
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1181350
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301215PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741059
- 661027
- 701000