Tossa otsikossa nyt jo lukeekin kaikki
Eli siis oon 10v oon 153cm pitkä ja painan 60kg joten miten voin laihduttaa?
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kopioitu toiselta viestialustalta mutta hän sanoi sen niin hyvin että laitan nyt tähän:
"Jos tämä on totta, niin on mulla vinkki: älä laihduta.
Laihduttaminen lihottaa, alat jojoilla, aineenvaihdunta menee sekaisin ja kehität ehkä vielä syömishäiriön. Kolmekymppisenä painat 90 kiloa, ja lihot lisää jokaisen laihdutuskuurin jälkeen. Sen sijaan, jos nyt syöt vain normaalisti, etkä vahtaa painoa, pysyt terveenä ja normaalimitoissa eikä painosta tule sulle elämänmittaista ongelmaa.
Toivottavasti tämä oli provo, mutta vaikka olikin, niin tuo on viestini kaikille."
-Vierailija, 26.11.2024, vauva.fi
Itse vielä lisään tähän että tulet vielä kasvamaan paljon pituutta, joten älä vaan lähe tohon hommaan. Olet upee, oot varmasti tosi fiksu ja erittäin rakastettava ja toivon että opit myös itse rakastaa itseäsi. Jos asia jää vaivaamaan niin harkitse puhumista turvallisen aikuisen kanssa, esim huoltajan tai kouluterkkarin kanssa. Tai sitten voit ottaa yhteyttä myös lasten ja nuorten puhelimeen tai nuortennetti.fi jotka on ilmaisia ja täysin luottamuksellisia. - Anonyymi
itsekuri syömisen ja juomisensuhteen
ei limua, ei karkkia, ei pullaa joka päivä
liikuntaa säännöllisesti ,pelkästään reipas kävely 10 000 askelta päivässä
itse 70 kymppinen mummu ja kävelen 20 000 askelta viisi kertaa viikossa
se pitää myös aineenvaihdunnan liikkeellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503974
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342891Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262508- 452057
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51879- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91268