Tossa otsikossa nyt jo lukeekin kaikki
Eli siis oon 10v oon 153cm pitkä ja painan 60kg joten miten voin laihduttaa?
2
212
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kopioitu toiselta viestialustalta mutta hän sanoi sen niin hyvin että laitan nyt tähän:
"Jos tämä on totta, niin on mulla vinkki: älä laihduta.
Laihduttaminen lihottaa, alat jojoilla, aineenvaihdunta menee sekaisin ja kehität ehkä vielä syömishäiriön. Kolmekymppisenä painat 90 kiloa, ja lihot lisää jokaisen laihdutuskuurin jälkeen. Sen sijaan, jos nyt syöt vain normaalisti, etkä vahtaa painoa, pysyt terveenä ja normaalimitoissa eikä painosta tule sulle elämänmittaista ongelmaa.
Toivottavasti tämä oli provo, mutta vaikka olikin, niin tuo on viestini kaikille."
-Vierailija, 26.11.2024, vauva.fi
Itse vielä lisään tähän että tulet vielä kasvamaan paljon pituutta, joten älä vaan lähe tohon hommaan. Olet upee, oot varmasti tosi fiksu ja erittäin rakastettava ja toivon että opit myös itse rakastaa itseäsi. Jos asia jää vaivaamaan niin harkitse puhumista turvallisen aikuisen kanssa, esim huoltajan tai kouluterkkarin kanssa. Tai sitten voit ottaa yhteyttä myös lasten ja nuorten puhelimeen tai nuortennetti.fi jotka on ilmaisia ja täysin luottamuksellisia. - Anonyymi
itsekuri syömisen ja juomisensuhteen
ei limua, ei karkkia, ei pullaa joka päivä
liikuntaa säännöllisesti ,pelkästään reipas kävely 10 000 askelta päivässä
itse 70 kymppinen mummu ja kävelen 20 000 askelta viisi kertaa viikossa
se pitää myös aineenvaihdunnan liikkeellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3021822IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471589Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541291Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141- 1431128
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.791071Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73973Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48932Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta155899