Eli siis oon 10v oon 153cm pitkä ja painan 60kg joten miten voin laihduttaa?

Anonyymi-ap

Tossa otsikossa nyt jo lukeekin kaikki

2

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on kopioitu toiselta viestialustalta mutta hän sanoi sen niin hyvin että laitan nyt tähän:

"Jos tämä on totta, niin on mulla vinkki: älä laihduta.

Laihduttaminen lihottaa, alat jojoilla, aineenvaihdunta menee sekaisin ja kehität ehkä vielä syömishäiriön. Kolmekymppisenä painat 90 kiloa, ja lihot lisää jokaisen laihdutuskuurin jälkeen. Sen sijaan, jos nyt syöt vain normaalisti, etkä vahtaa painoa, pysyt terveenä ja normaalimitoissa eikä painosta tule sulle elämänmittaista ongelmaa.

Toivottavasti tämä oli provo, mutta vaikka olikin, niin tuo on viestini kaikille."
      -Vierailija, 26.11.2024, vauva.fi

Itse vielä lisään tähän että tulet vielä kasvamaan paljon pituutta, joten älä vaan lähe tohon hommaan. Olet upee, oot varmasti tosi fiksu ja erittäin rakastettava ja toivon että opit myös itse rakastaa itseäsi. Jos asia jää vaivaamaan niin harkitse puhumista turvallisen aikuisen kanssa, esim huoltajan tai kouluterkkarin kanssa. Tai sitten voit ottaa yhteyttä myös lasten ja nuorten puhelimeen tai nuortennetti.fi jotka on ilmaisia ja täysin luottamuksellisia.

• Anonyymi

itsekuri syömisen ja juomisensuhteen
      ei limua, ei karkkia, ei pullaa joka päivä
      liikuntaa säännöllisesti ,pelkästään reipas kävely 10 000 askelta päivässä
      itse 70 kymppinen mummu ja kävelen 20 000 askelta viisi kertaa viikossa
      se pitää myös aineenvaihdunnan liikkeellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 501
      7471
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      228
      2608
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1889
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1153
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe