Tossa otsikossa nyt jo lukeekin kaikki
Eli siis oon 10v oon 153cm pitkä ja painan 60kg joten miten voin laihduttaa?
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kopioitu toiselta viestialustalta mutta hän sanoi sen niin hyvin että laitan nyt tähän:
"Jos tämä on totta, niin on mulla vinkki: älä laihduta.
Laihduttaminen lihottaa, alat jojoilla, aineenvaihdunta menee sekaisin ja kehität ehkä vielä syömishäiriön. Kolmekymppisenä painat 90 kiloa, ja lihot lisää jokaisen laihdutuskuurin jälkeen. Sen sijaan, jos nyt syöt vain normaalisti, etkä vahtaa painoa, pysyt terveenä ja normaalimitoissa eikä painosta tule sulle elämänmittaista ongelmaa.
Toivottavasti tämä oli provo, mutta vaikka olikin, niin tuo on viestini kaikille."
-Vierailija, 26.11.2024, vauva.fi
Itse vielä lisään tähän että tulet vielä kasvamaan paljon pituutta, joten älä vaan lähe tohon hommaan. Olet upee, oot varmasti tosi fiksu ja erittäin rakastettava ja toivon että opit myös itse rakastaa itseäsi. Jos asia jää vaivaamaan niin harkitse puhumista turvallisen aikuisen kanssa, esim huoltajan tai kouluterkkarin kanssa. Tai sitten voit ottaa yhteyttä myös lasten ja nuorten puhelimeen tai nuortennetti.fi jotka on ilmaisia ja täysin luottamuksellisia. - Anonyymi
itsekuri syömisen ja juomisensuhteen
ei limua, ei karkkia, ei pullaa joka päivä
liikuntaa säännöllisesti ,pelkästään reipas kävely 10 000 askelta päivässä
itse 70 kymppinen mummu ja kävelen 20 000 askelta viisi kertaa viikossa
se pitää myös aineenvaihdunnan liikkeellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653822Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38870
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60849Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847- 65831