Miksi tervehtiminen on joillekin niin vaikeata?

Anonyymi-ap

Tervehtiminen on ihmisten välinen teko, jossa ilmaistaan ystävyyttä tai sosiaalista statusta. Tervehtimiseen voi kuulua jokin ele kuten käden puristaminen, käden heilautus, kumarrus, halaus tai suudelma, tai tietyt sanat.
Ei tervehditä tai se on väkinäistä tai katsotaan puhelimeen tai vain tuijotetaan alas. sivulle tai muualle. Tosi tapaus: Eräs työntekijä teki hyvän työn ja työnantaja sitten kysyi, mitä olen velkaa. Mies vastasi. "Toivon että tervehtisit minua kun tulet vastaan". Vastaus oli tyrmistyttävä: "Tervehdin vain ketä haluan!"
Tästä teemasta oli 28 henkilön kommentti ja mielenkiintoista luettavaa: asenne j hyvät tavat!

8

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs Seinäjoelle muuttanut yrittäjänä itseään pitävä nainen tervehti vain vaalien alla. Muutoin kulki nokka pystyssä ohitse.

• Anonyymi

Kyllä vain. Väkinäinen hymyn irvistys ei vakuutanut, ääni meni toiselle [naiselle].

• Anonyymi

No jos pitää ilmaista ystävyyttä tai sosiaalista statusta tervehtimällä, niin kaikkia ei sitten todellakaan ole syytä tervehtiä. Vimpelissä on henkilöitä, joiden ohi todellakin menen tervehtimättä. Ystävyyttä en sillä ilmaise vaan jotain ihan muuta.

• Anonyymi

No mitä sitten ilmaiset

• Anonyymi

Päivää vaan kaikille ja älkää kompuroiko kun on näin liukasta toivoo sivukylän melkein maisteri :)

• Anonyymi

Melkein voisi luetella 10 ihmistä jotka olivat kuin paskaa syöneitä ja naama kierossa

• Anonyymi

Tai oikeastaan ne 10 jotka ei ole paskaa syöneitä.
        B sairaala olisi kyllä hyvä avata uudelleen ainakin näille tuulivoiman kannattajille!
        Semmoista eheytys hoitoa että ei tarvitse kulkea ropellihattu päässä näin vaalien alla.

• Anonyymi

Yritin laskea kaikki nyrpeät hapannaamat mutta en saanut kuin 5 varmaa ja samanverran heitä jotka edes joskus vähän hymyilee...senkin toisen vahingolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2784
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2047
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1792
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe