Tervehtiminen on ihmisten välinen teko, jossa ilmaistaan ystävyyttä tai sosiaalista statusta. Tervehtimiseen voi kuulua jokin ele kuten käden puristaminen, käden heilautus, kumarrus, halaus tai suudelma, tai tietyt sanat.
Ei tervehditä tai se on väkinäistä tai katsotaan puhelimeen tai vain tuijotetaan alas. sivulle tai muualle. Tosi tapaus: Eräs työntekijä teki hyvän työn ja työnantaja sitten kysyi, mitä olen velkaa. Mies vastasi. "Toivon että tervehtisit minua kun tulet vastaan". Vastaus oli tyrmistyttävä: "Tervehdin vain ketä haluan!"
Tästä teemasta oli 28 henkilön kommentti ja mielenkiintoista luettavaa: asenne j hyvät tavat!
Miksi tervehtiminen on joillekin niin vaikeata?
8
530
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs Seinäjoelle muuttanut yrittäjänä itseään pitävä nainen tervehti vain vaalien alla. Muutoin kulki nokka pystyssä ohitse.
- Anonyymi
Kyllä vain. Väkinäinen hymyn irvistys ei vakuutanut, ääni meni toiselle [naiselle].
- Anonyymi
No jos pitää ilmaista ystävyyttä tai sosiaalista statusta tervehtimällä, niin kaikkia ei sitten todellakaan ole syytä tervehtiä. Vimpelissä on henkilöitä, joiden ohi todellakin menen tervehtimättä. Ystävyyttä en sillä ilmaise vaan jotain ihan muuta.
- Anonyymi
No mitä sitten ilmaiset
- Anonyymi
Päivää vaan kaikille ja älkää kompuroiko kun on näin liukasta toivoo sivukylän melkein maisteri :)
- Anonyymi
Melkein voisi luetella 10 ihmistä jotka olivat kuin paskaa syöneitä ja naama kierossa
- Anonyymi
Tai oikeastaan ne 10 jotka ei ole paskaa syöneitä.
B sairaala olisi kyllä hyvä avata uudelleen ainakin näille tuulivoiman kannattajille!
Semmoista eheytys hoitoa että ei tarvitse kulkea ropellihattu päässä näin vaalien alla.
- Anonyymi
Yritin laskea kaikki nyrpeät hapannaamat mutta en saanut kuin 5 varmaa ja samanverran heitä jotka edes joskus vähän hymyilee...senkin toisen vahingolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477006Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3232630Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271226
- 301168
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 86985
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99961Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60935- 41812