mitkä luontaistuotteet tepsivät kuukautisoireisiin? siis mielialaoierisiin: kiukkuisuus, agressiivisuus jne.?
Kuukautiset
7
2053
Vastaukset
- vera
että kofeiinipitoisten juomien ja alkoholin nauttimista ennen kuukautisia kannattaa välttää. Huomaan itsestäni ainakin, että pms-oireet pahenee, jos olen juonut paljon kahvia
Myös ruokavaliota kannattaa keventää viikkoa ennen kuukautisia mahdollisimman kasvispainotteiseksi. - on parhaiten
tepsinyt nelisatanen burana kolme kertaa päivässä otettuna.
- santtu
onko burana luontaistuote??
- pöhpöh
santtu kirjoitti:
onko burana luontaistuote??
no ei titetenkään ole. Ja sitäpaitsi burana ei tepsi PMS oireisiin, pelkästään kipuun. Ja mulla taas ei olekipua vaan PMS oireita. Eli kiukkuisuutta, jne.
- home-o-patti
hankkiudu homeopaatin vastaanotolle, hän tutkii sinut ja tietää mitkä tuotteet sopivat juuri sinulle. myös luontaistuotekaupoista saa ihan hyllystä kun vain kysyt myyjältä kuukautisiin sopivia rakeita esim. mäkikuisma
- lillan
Voisit mennä hakemaan luontaistuotekaupasta helokkiöljyn kapseleit.Ne tepsii ainakin minulle.Kutsun niitä sovintopilleriksi kun ei tarvi joka kuukaus yrittää tappaa miestä.
- ean
Luontaistuotekaupan osalta olisin varovainen, vaikka sieltä neuvoja voi sadakin. Ongelmat voivat olla aika yksilöllisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368