ihastuneet johonkin sarjan tai elokuvan roolihahmoon voimakkaasti?
Oletteko aikuisena
50
407
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi 24 realityn hahmoon joo
- Anonyymi
No niin, jollain sentään on realiteetit hallusssa ja maku kunnossa :))
- Anonyymi
Anna kun arvaan- naista esittävän miehen luomaan hologrammiin
- Anonyymi
Fosca poliisi sarja päähenkilö oli mieluisaa katseltavaa
- Anonyymi
En kyllä edes lapsena. A-han solisti Morten Harket lienee ainoa johon oon tuntenut ihastusta muksuna. Siksi, että hän oli niin aidosti toisin kun julkkikset yleensä. Useimmilla joku rooli päällä.
Ja kivan näköinen.
Jasu- Anonyymi
Jaa ja persoonana tykkään Alan Walkerista, hän on kanssa säilyttänyt itsensä eikä teeskentele jotain Elvistä, vaikka menestyy. Tosi söpö poika.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ja persoonana tykkään Alan Walkerista, hän on kanssa säilyttänyt itsensä eikä teeskentele jotain Elvistä, vaikka menestyy. Tosi söpö poika.
JasuKyllä tuo vävypojaksi kelpaisi hymysuu. Ihan tavan duunarinakin. 🥰
https://youtube.com/shorts/8TlvMahXgR4?si=sOQwQKWdN5-eYc0j
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo vävypojaksi kelpaisi hymysuu. Ihan tavan duunarinakin. 🥰
https://youtube.com/shorts/8TlvMahXgR4?si=sOQwQKWdN5-eYc0j
JasuMutta ei ole roolihahmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ole roolihahmo
Ei ole kun en oikeen näyttelijöistä vällää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun en oikeen näyttelijöistä vällää.
JasuJoku roolihahmo josta jotenkin pidän on Vikings sarjan Lagertha ja Game of Thronesin Brianna, se naisritari. Mä jotenkin tykkään tuolleen vahvoista naishahmoista, lojaaleista mutta vahvoista ja itsenäisistä. ❤️
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku roolihahmo josta jotenkin pidän on Vikings sarjan Lagertha ja Game of Thronesin Brianna, se naisritari. Mä jotenkin tykkään tuolleen vahvoista naishahmoista, lojaaleista mutta vahvoista ja itsenäisistä. ❤️
JasuKai se tulee siitä, että samaistun heihin. Kun prinsessoihin en saa mitään yhteyttä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se tulee siitä, että samaistun heihin. Kun prinsessoihin en saa mitään yhteyttä.
JasuIhastunut en ollut ja ole ollut, mutta edesmennyt Paul Walker oli komea mies. Tykkäsin hänen ulkonäöstään. Etenkin ne silmät oli kauniin siniset. Mutta ihastunut, niin en. Ulkokuoreen ja tavis ominaisuuteen käytöksessä.
Jasu
- Anonyymi
Thea Sofie Loch Naess
- Anonyymi
Onko roolihahmo elokuvassa tai sarjassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko roolihahmo elokuvassa tai sarjassa?
Ei vaan näyttelijä.
Roolihahmo? Marianne Ihlen, la Palma, the Last kingdom - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan näyttelijä.
Roolihahmo? Marianne Ihlen, la Palma, the Last kingdomMitkä on ne piirteet jotka hänessä viehättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä on ne piirteet jotka hänessä viehättää?
Kaunis nainen, upea vartalo ja suloiset kasvot. Vaalea. Pehmeä ääni, aivan ihana nainen.
Ihastunut on mielestäni aika vahva sana, kun puhutaan fiktiivisistä hahmoista. Ihastuksia tietenkin on monen tasoisia.
Eläydyn aika vahvasti kaikenlaisiin tarinoihin ja sitä kautta voisi ajatella, että tiety hahmot olisivat sellaisia, että heihin on ihastunut jollan tasolla tai että he edustavat miestyyppiä, johon herkemmin ihastun. Yleensä minuun vetoaa hahmot, jotka ovat ns hyvän puolella, joille perhe on tärkeä, he ovat älykkäitä ja suoraselkäisiä. Heistäkin voi olla ristiriitaisuutta, mutta se on keskeistä, että heillä on kuitenkin vahva oikeudentaju. En nyt heti saa mieleen ihan nimiä 🤔- Anonyymi
Obelix?
- Anonyymi
Hetkellisesti joskus.
Nyt vaan tavalliseen Jormaan. En siis siihen kaljottelevaan remonttireiskaan. Vähemmän kaljottelevaan. - Anonyymi
Nicole Kidman.
My favourite.
Mies 65- Anonyymi
Mutta ei ole roolihahmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ole roolihahmo
No olen käynyt Moulin Rougesta saakka katsomassa hänen näyttelijätyönsä. Roolihahmot.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen käynyt Moulin Rougesta saakka katsomassa hänen näyttelijätyönsä. Roolihahmot.
Mies 65Viehättääkö joku noista roolihahmoista erityisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viehättääkö joku noista roolihahmoista erityisesti?
Alice Harford
- Anonyymi
Joko saa kumauttaa kongiin?
- Anonyymi
Niin- tämähän on viittaus erääseen elokuvaan, sinä monimerkityksellisyyksiä keskustelupalstalta etsivä jokapaikan höylä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin- tämähän on viittaus erääseen elokuvaan, sinä monimerkityksellisyyksiä keskustelupalstalta etsivä jokapaikan höylä
Pitää vähän karjaista sille välillä, että viuhkat varisee pitkin pöytää
- Anonyymi
Ai, King Kongin?
Miksi.
Harrison Ford oli jotenkin hurmaava, mutta siitä veijarihymystä tuli maneerit ja kun hän ihastui
Alla McBealiin, niin menetti mahikset mun silmissä.
No sitten tämä Richard Gere Pretty Womanista vaikutti hurmaavalta.
Mutta nämä ovat vanhentuneet kuten ite. Ei mahiksia puolin ei toisin.
Vilma
Saa vapaasti nauraa...🙈
Onhan niitä ihastuksia ollut useampiakin. Näyttelijämiehet ovat komeita silmäniloja (vai, saako näin enää sanoa?).
Esim:
- Eric Bana (Troija, Other Boleyn girl, The Time Traveler's Wife))
- Henry Cavill (Superman, Tudors, The Witcher)
- Channing Tatum (Magic Mike, Fly me to the Moon, The Hateful Eight)
- Alexander Skarsgård (Tarzan, The Northman)Haaveilija39 kirjoitti:
Itse pidin…
Huh hot 🔥🔥🔥 Channing Tatum Step up. 2006.
Aijai tanssiva kundi. 😍😍😍On se vaan komea. Mielellään sitä katselee. 😁
Aletheias kirjoitti:
Eric Bana Troijassa 😍
Kyllä, hänessä silmä lepää. Komea ja miehekäs tapaus. 😊
(tämä saitti haukkuu minua taas botiksi, epistä! 😫)tosi.typy kirjoitti:
Kyllä, hänessä silmä lepää. Komea ja miehekäs tapaus. 😊
(tämä saitti haukkuu minua taas botiksi, epistä! 😫)Kyllä ja ihana äänikin 😊
Mua haukutaan harva se päivä botiksi, vaikka mielestäni olen aina hyvin ihmismäinen kommenteissani 😄 Tuntuu olevan jokin bugi, jota S24 ei saa korjatuksi..Aletheias kirjoitti:
Kyllä ja ihana äänikin 😊
Mua haukutaan harva se päivä botiksi, vaikka mielestäni olen aina hyvin ihmismäinen kommenteissani 😄 Tuntuu olevan jokin bugi, jota S24 ei saa korjatuksi..Joo, näitä bugeja tulee vähän turhan usein. Harmittaa, kun ei pääse lähettämään viestiä, vaan täytyy kiertää tuo ilkimys ja laittaa viesti uudestaan.
Onneksi se edes toimii niin, ärsyttää vaan tuo turha bugi. Kiusankappale.
😂tosi.typy kirjoitti:
Joo, näitä bugeja tulee vähän turhan usein. Harmittaa, kun ei pääse lähettämään viestiä, vaan täytyy kiertää tuo ilkimys ja laittaa viesti uudestaan.
Onneksi se edes toimii niin, ärsyttää vaan tuo turha bugi. Kiusankappale.
😂Se on kyllä turhauttavaa. Onneksi tajusin, että viestin saa kopioitua ja lähetettyä sitten uudelleen, kun on päivittänyt sivun. Harmittaa todella paljon, jos on kirjoittanut pitkän viestin ja sitten se vain häviää bittiavaruuteen.
Toivokaamme vähemmän kiusankappaleita jatkossa 😁
- Anonyymi
En ole. En kyllä ole myöskään nuorempana ihastunut. Olen kyllä pitänyt ulkoisesti viehättävänä tai muutenkin, mutta en ihastunut. Yksikään fiktiivinen hahmo ei ole koskaan saanut päätä sekaisin tai perhosia vatsaani.
- Anonyymi
Olet paljastunut. Joensuun psykopaatti.
- Anonyymi
Oho kukas nikki se sitten nyt onkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho kukas nikki se sitten nyt onkaan?
Sama kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kuin sinä.
Eii voi olla en oo Joensuusta en oo psykopaatti enkä edelleenkään ole salassa eli paljastumis vaarassa minkään suhteen.
No ehkä yks salattava asia on mut se liittyy tunteisiin, tarkemmin sanottuna tunteiden kohteeseen.
Michelle Pfeiffer kissanaisen roolissa on jäänyt muistiin:
https://www.youtube.com/watch?v=GUx5p_W0jJ4- Anonyymi
Mä taas tykkään Halle Berrystä kissanaisena enemmän. 🙃
https://youtu.be/h87K0K2bBI0?si=84_Nurvu4qe6IdO4
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Mä taas tykkään Halle Berrystä kissanaisena enemmän. 🙃
https://youtu.be/h87K0K2bBI0?si=84_Nurvu4qe6IdO4
JasuKissamaisuus naisessa on aina eduksi mun silmissä, Kate Bush on hyvä esimerkki kanssa vaikka roolihahmo ei olekaan. Kissanaisten kuningatar, erittäin mjaukas 🙂
https://www.newyorker.com/culture/culture-desk/the-enduring-incandescent-power-of-kate-bush- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Kissamaisuus naisessa on aina eduksi mun silmissä, Kate Bush on hyvä esimerkki kanssa vaikka roolihahmo ei olekaan. Kissanaisten kuningatar, erittäin mjaukas 🙂
https://www.newyorker.com/culture/culture-desk/the-enduring-incandescent-power-of-kate-bushNo juu, kissahan toi on. 😼
Jasu
- Anonyymi
Taisi olla nastasja kinski Catpeople leffassa. - cu-
- Anonyymi
Cillian Murphy
- Anonyymi
Mun on helppo eläytyä tarinaan ja mulla on hyvä mielikuvitus, mutten kai silti ihastu oikeasti, saati että voimakkaasti.
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122715
- 1072082
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221887Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2171644Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41615Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1131216- 621049
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126993- 64986