Toivottavasti työt sujuu ja sun elämä on balanssissa. Sait haluamas eli sen entisen toisen naises toimistolta. Nyt voit toivottaa hyvääyötä ihan naamakkain ei puolisalaa viestillä..
Mun kanssa et halunnut lasta mutta mulle valaisit olevas hyvä isäpuoli. Mutsiskin on varmaan onnesta sekaisin kun poika vaihtoi ihan onnellisen suhteen salasuhteeseen ja melkein hänen ikäiseen puumaan. Diilissä mun ex anoppikandi sai siis pikkusiskon ja bonuslapsenlapset kaupan päälle. Kunnes sä kyllästyt ja ihastut. Ja satutat enempi kuin yhtä.
Ps. Sun kaverit nauraa sulle selkäs takana. Mä tiedän satavarmasti, mua on tsempattu kun sain tietää. Mietis miks sulle tuli niin monta muuttomiestä. Ne halus, että häivyt ja nopeesti.
Konnee vaan ja hyvästi
Anonyymi-ap
3
175
Vastaukset
- Anonyymi
Mun piti laittaa tossa, et kiitos ja hyvästi. Meinaan tossa, et ONNEE....
- Anonyymi
Mitä henmettiä nämä konttoriprovot sulle oikein edustaa palstagubbe?
- Anonyymi
Ihan kuule ekaa kertaa tänne postasin. En oo gubbe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891986
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141681- 961616
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31136Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1691057- 64906
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838