Tämä Niko Muoti (Niko Saarelainen) mainostaa FB:ssa omalla nimellään muoti vaatteita. Totuudessa nämä tulevat Kiinasta ja täyttä paskaa. Laatu ihan ala-arvoista ja koot eivät pidä paikkaansa. Niko Muoti vetää välistä n. 10 kertaisen hinnan ja varmaan oikea toimittaja on TEMU. ÄLKÄÄ menkö samaan lankaan kun minä.
NIKO MUOTI
2
302
Vastaukset
- Anonyymi
Itseä ihmetyttää, että joku yleensäkkään tilaa mitään jostain hämäristä nettikaupoista tai yllämainitun tyylisiltä toimijoilta joilla ei mitään ammattiosaamista. Ehkä se on jotain jännityksenhakuisuutta.
Kannattaa opetella tunnistamaan laatu ja huoltamaan vaatteensa ja asusteensa. Itse säilytän ja kuivaan vaatteeni aina henkarissa, kengät laatikoissa jokapäiväisiä käyttökenkiä lukuunottamatta ja laukut niille varatussa vitriinissä (parhaiten laukut säilyttävät muotonsa kun niitä säilyttää täytettynä selinmakuulla). Kun kuivaa vaatteet henkarissa, niin ei pahemmin tarvitse silitelläkkään. T-paidat kannattaa aina pestä taiteltuina pesupussissa, niin eivät veny rumasti.
Itse ostin Reservedin alesta Triplasta ihanan samettisen pitkän iltapuvun. Malli oli hyvä ja kangaskin hyvää ja kestävää trikoosamettia, mutta langat olivat tosi heikkolaatuista, varmaan pelkkää heikkolaatuista puuvillaa, koska heti ratkesi sivusauma auki 3 cm matkalta vaikka pukeminen ihan normaalia.
Osaan tietysti korjata sen itse, mutta vähän kyllä ärsytti, näin huono laatu kertoo ahneista ja lyhytnäköisistä bisnesarvoista joita ei pidä kannattaa jos tippaakaan välittää meidän yhteisestä planeetasta.
Monesti polyesterikankaita parjataan, mutta oikein huollettuna ne kestävät tosiaankin jotain 500 vuotta, esim trikoosametit ovat kankaina mukavia ja erittäin pitkäikäisiä ja helppohoitoisia.
Ostan itse aina pelkästään kestävää laatua. Se ei ole aina hinnasta kiinni. Ei ole kankaan vika, jos vaate on muuten huonosti tehty tai huolimattomalla käytöllä pilattu. - Anonyymi
Mä oon löytäny netistä sellasia ohjelmiakin, joilla voi tilata haluamansa väriyhdistelmän ja laittaa vaatteisiin omat logot. Kannattaa tilata suoraan vaan sieltä. Suomessa ei enää oo mitään vaateteollisuutta. Aasiasta tulee kaikki. Laatu on sama, mutta jos siinä on suomalainen välikäsi, niin kymmenen kertainen hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895