Vihdoinkin uskalsin ylittää tämän kynnyksen ja aloin roinaamaan. Kyllä on mahtavaa roinata kun naiset todellakin ovat alkaneet kiinnittää huomiota paksuuntuneisiin käsiini, olkapäihini jotka eivät aiemmin niin erottuneet ja kasvaneisiin trapezius lihaksiini. Ainahan minulla on "hyvä" vartalo ollut, mutta liian hoikka vaikka kuinka treenaisi. Nyt alan jo muistuttaa huippu-urheilija pikajuoksijoita jne. No, eiväthän hekään natuja ole, mutta mahtavat vartalot ja sen isommaksi minulla ei ole mitään halua kasvaa. Elää terveenä, roinata välillä ja kruisailla välillä, elämä on paljon makoisampaa.
Kritiikkiä tulee varmasti ja että kaikki menee perseelleen jne. No olen tutkinut näitä hommia reilu 5 vuotta joten hyvin on tiedossa miten homma tehdään turvallisesti. Joku sanoo, että et voi roinata turvallisesti. No joo, et voi kyllä syödä omenaakaan turvallisesti, että se siitä.
Olen rohkea ja tein sen
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627