Olitteko tänään töissä? Mä jouduin töihin, paloasema piti saada valmiiks. Ja palokunnassa kun on kiire.
Joko jouluvalot ja koristeet on heitetty pois?
Loppiainen viikko sitten oli vapaa ja mielellään ois pitänyt tänkin, mutta aina ei voi voittaa.
Miten meni Nuutin päivä
10
141
Vastaukset
Otin tänään mun kuusen pois (tekokuusi).
Tekokuusi on kätevä. Muistan äitillä oli aito ja neulasia joka puolella ja kissakin niitä järsi. Osti sitten valopuun ja siitä katos sellanen lamppu. Eikä mistään löytyny. Oisko kissa syöny, mutta ei siitä mitään oireitakaan tullut. Mutta valopuuta nyt jo monta vuotta käyttäny. Mä en taas oo kuusta viittiny hommata, paitsi oli mulla metallinen pöytäkuusi joskus.
Ei mulle merkkaa tuollaiset päivät mitään... Ei ollut omaa kuusta tänäkään jouluna. Töissä eilinen meni ja aika masentuneissa tunnelmissa.
Ja tänään vapailla. Tällasta kotona yksin möllöttelyä taas nämä vapaat. Illalla vois vääntäytyä treeneihin, niin olis jotain sosiaalistakin tälle päivää.
No ehkä ens vuonna paremmin. Kuusi tai vaikka kaksi. Aattelin itekin sitten ens vuonna panostaa, kun nyt jäi tosiaan väliin kaikki koristelut. Ees parvekkeelle en saanu noita valoja.
Ai nuutinpäivä oli eilen, en tiennyt edes.
Joo se on hyvä päivä. Ei tarvi kerrasta luopua joulusta. Voi osan ottaa loppiaisena pois ja loput nuuttina. Joskus puhuttiin jopa nuuttipukista. Ite en oo kyllä sellasta nähny, en ees kuvaa.
En ollut eilen töissä… Ehdin olla aamulla hetken kotona ja eikun päikystä soitettu, että lapsi on lyönyt päänsä ja nyt otsassa on kuhmu🙈 Itse en päässyt muksua hakemaan, onneksi mummo riensi apuun.. iltapäivällä vietettiin sitten isovanhempi päivää ja käytiin syömässä PizzaRaxissa🥳 Kiva päivä siis noin muuten paitsi tuo aamun tapaturma.
Siis korjaatko palolaitoksilla jotain.?😧
Koristeet jo laatikossa..🎄🍬- Anonyymi
Oletko esitellyt Danielin isovanhemmille?
Sullahan olikin tapahtumia päivään. Hyvä kun kaikki järjesty. Muistan omastakin lapsuudesta, isovanhemmista oli paljon apua.
Joo korjailen paloasemiakin, samalla kun muitakin julkisia rakennuksia. Toi olikin jo melkein ikuisuus projekti, mutta nyt lopulta valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878