Olitteko tänään töissä? Mä jouduin töihin, paloasema piti saada valmiiks. Ja palokunnassa kun on kiire.
Joko jouluvalot ja koristeet on heitetty pois?
Loppiainen viikko sitten oli vapaa ja mielellään ois pitänyt tänkin, mutta aina ei voi voittaa.
Miten meni Nuutin päivä
8
286
Vastaukset
Otin tänään mun kuusen pois (tekokuusi).
Tekokuusi on kätevä. Muistan äitillä oli aito ja neulasia joka puolella ja kissakin niitä järsi. Osti sitten valopuun ja siitä katos sellanen lamppu. Eikä mistään löytyny. Oisko kissa syöny, mutta ei siitä mitään oireitakaan tullut. Mutta valopuuta nyt jo monta vuotta käyttäny. Mä en taas oo kuusta viittiny hommata, paitsi oli mulla metallinen pöytäkuusi joskus.
Ai nuutinpäivä oli eilen, en tiennyt edes.
Joo se on hyvä päivä. Ei tarvi kerrasta luopua joulusta. Voi osan ottaa loppiaisena pois ja loput nuuttina. Joskus puhuttiin jopa nuuttipukista. Ite en oo kyllä sellasta nähny, en ees kuvaa.
En ollut eilen töissä… Ehdin olla aamulla hetken kotona ja eikun päikystä soitettu, että lapsi on lyönyt päänsä ja nyt otsassa on kuhmu🙈 Itse en päässyt muksua hakemaan, onneksi mummo riensi apuun.. iltapäivällä vietettiin sitten isovanhempi päivää ja käytiin syömässä PizzaRaxissa🥳 Kiva päivä siis noin muuten paitsi tuo aamun tapaturma.
Siis korjaatko palolaitoksilla jotain.?😧
Koristeet jo laatikossa..🎄🍬- Anonyymi
Oletko esitellyt Danielin isovanhemmille?
Sullahan olikin tapahtumia päivään. Hyvä kun kaikki järjesty. Muistan omastakin lapsuudesta, isovanhemmista oli paljon apua.
Joo korjailen paloasemiakin, samalla kun muitakin julkisia rakennuksia. Toi olikin jo melkein ikuisuus projekti, mutta nyt lopulta valmis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368