Miten meni Nuutin päivä

Olitteko tänään töissä? Mä jouduin töihin, paloasema piti saada valmiiks. Ja palokunnassa kun on kiire.

Joko jouluvalot ja koristeet on heitetty pois?

Loppiainen viikko sitten oli vapaa ja mielellään ois pitänyt tänkin, mutta aina ei voi voittaa.

8

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otin tänään mun kuusen pois (tekokuusi).

• Tekokuusi on kätevä. Muistan äitillä oli aito ja neulasia joka puolella ja kissakin niitä järsi. Osti sitten valopuun ja siitä katos sellanen lamppu. Eikä mistään löytyny. Oisko kissa syöny, mutta ei siitä mitään oireitakaan tullut. Mutta valopuuta nyt jo monta vuotta käyttäny. Mä en taas oo kuusta viittiny hommata, paitsi oli mulla metallinen pöytäkuusi joskus.

• Ai nuutinpäivä oli eilen, en tiennyt edes.

• Joo se on hyvä päivä. Ei tarvi kerrasta luopua joulusta. Voi osan ottaa loppiaisena pois ja loput nuuttina. Joskus puhuttiin jopa nuuttipukista. Ite en oo kyllä sellasta nähny, en ees kuvaa.

• En ollut eilen töissä… Ehdin olla aamulla hetken kotona ja eikun päikystä soitettu, että lapsi on lyönyt päänsä ja nyt otsassa on kuhmu🙈 Itse en päässyt muksua hakemaan, onneksi mummo riensi apuun.. iltapäivällä vietettiin sitten isovanhempi päivää ja käytiin syömässä PizzaRaxissa🥳 Kiva päivä siis noin muuten paitsi tuo aamun tapaturma.

Siis korjaatko palolaitoksilla jotain.?😧

Koristeet jo laatikossa..🎄🍬

• Anonyymi

Oletko esitellyt Danielin isovanhemmille?

• Sullahan olikin tapahtumia päivään. Hyvä kun kaikki järjesty. Muistan omastakin lapsuudesta, isovanhemmista oli paljon apua.

Joo korjailen paloasemiakin, samalla kun muitakin julkisia rakennuksia. Toi olikin jo melkein ikuisuus projekti, mutta nyt lopulta valmis.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe