https://www.is.fi/autot/art-2000010955083.html
sellasta
se on
Kokkolan Autohuollon Jesse Haapala ei suosittele ladattavia hybridejä
79
645
Vastaukset
- Anonyymi
Pelottelu ei koske itselataavan hybridi-Toyotan omistajia, koska Toyotassa akku kestää loputtomasti. Amerikassa on paljon taksissa olleita Toyota hybridiautoja, joilla on ajettu yli miljoona kilometriä, ja autoissa en edelleen akku täysin kunnossa.
- Anonyymi
juu juu-ja 3000e corolla kestää kestää-suomalaiset sen tietää
- Anonyymi
Mites se polttotomoottori ja 12 v akku..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu juu-ja 3000e corolla kestää kestää-suomalaiset sen tietää
Vikoja näkyy olevan,,
https://www.carcomplaints.com/Toyota/C-HR/2018/drivetrain/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikoja näkyy olevan,,
https://www.carcomplaints.com/Toyota/C-HR/2018/drivetrain/mutta mutta -eikö se toyota korvaa vahingot jos valmistajan vika?
Toisin on VWaudisatskoda konserni
https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/
https://moottori.fi/testi/dsg-vaihteisto-mita-vikoja-niissa-on-ja-onko-jotkin-versiot-parempia-kuin-toiset/
lisää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta mutta -eikö se toyota korvaa vahingot jos valmistajan vika?
Toisin on VWaudisatskoda konserni
https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/
https://moottori.fi/testi/dsg-vaihteisto-mita-vikoja-niissa-on-ja-onko-jotkin-versiot-parempia-kuin-toiset/
lisää?Tämä sivusto käyttää evästeitä
Käytämme evästeitä tarjoamamme sisällön ja mainosten räätälöimiseen, sosiaalisen median ominaisuuksien tukemiseen ja kävijämäärämme analysoimiseen. Lisätietoa evästeistä
Consent Selection
Välttämätön
Mieltymykset
Tilastot
Markkinointi
Näytä tiedot
Siirry sisältöön
Volkswagen öljynkulutus ja moottoriviat: Syyt, oireet ja ongelmat
Ostamme konevikaisen Volkswagenisi reiluun hintaan!
Ostamme moottorivikaisia VW-autoja
VAG-konsernin moottoreissa on tyyppivikana lisääntynyt öljynkulutus, mikä johtaa kalliiseen öljynkulutusremonttiin. Moottoreita on käytetty muun muassa Volkswageneissa ja Audeissa. Usein moottorivikaisen auton myyminen on kannattavampi ratkaisu kuin auton korjauttaminen itse.
Automyyntiin.fi:n erikoisosaamista on moottori- ja vaihteistovikaisten autojen kunnostaminen ja siksi pystymme tarjoamaan myös öljyä liiallisesti kuluttavista Volkswageneista reilun hinnan.
Kuluttaako Volkswagenisi liikaa öljyä ja haluat tietää sen myyntihinnan rikkinäisenä?
Pyydä meiltä tarjous ja päätä vasta sitten haluatko myydä autosi vai korjauttaa sen itse.
PYYDÄ TARJOUS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu juu-ja 3000e corolla kestää kestää-suomalaiset sen tietää
Korjaamalla ja hitsaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikoja näkyy olevan,,
https://www.carcomplaints.com/Toyota/C-HR/2018/drivetrain/Onko Seinäjoen moottorihiomo Oy VAG-kuskille tuttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites se polttotomoottori ja 12 v akku..
No nehän on eri asia ja 12 v akkuhan on nykyään AGM akku , hyytelöakku, tai neste akku. Sähköauton 500kg akku on kuiva akku ja siis ihan eri periaatteella toimiva eikä niitä voi oikein verrata keskenään. Sähköauton akku tuottaa 440 volttia ja polttomoottorin käynistinmoottorin akku on sen 12 volttia jota myös käytetään sähköauton 12v järjestelmän yllä pitoon kuten pyyhkimet ja keskuslukko ja näytöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nehän on eri asia ja 12 v akkuhan on nykyään AGM akku , hyytelöakku, tai neste akku. Sähköauton 500kg akku on kuiva akku ja siis ihan eri periaatteella toimiva eikä niitä voi oikein verrata keskenään. Sähköauton akku tuottaa 440 volttia ja polttomoottorin käynistinmoottorin akku on sen 12 volttia jota myös käytetään sähköauton 12v järjestelmän yllä pitoon kuten pyyhkimet ja keskuslukko ja näytöt.
Sepä se...akku ei aina lataudu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sivusto käyttää evästeitä
Käytämme evästeitä tarjoamamme sisällön ja mainosten räätälöimiseen, sosiaalisen median ominaisuuksien tukemiseen ja kävijämäärämme analysoimiseen. Lisätietoa evästeistä
Consent Selection
Välttämätön
Mieltymykset
Tilastot
Markkinointi
Näytä tiedot
Siirry sisältöön
Volkswagen öljynkulutus ja moottoriviat: Syyt, oireet ja ongelmat
Ostamme konevikaisen Volkswagenisi reiluun hintaan!
Ostamme moottorivikaisia VW-autoja
VAG-konsernin moottoreissa on tyyppivikana lisääntynyt öljynkulutus, mikä johtaa kalliiseen öljynkulutusremonttiin. Moottoreita on käytetty muun muassa Volkswageneissa ja Audeissa. Usein moottorivikaisen auton myyminen on kannattavampi ratkaisu kuin auton korjauttaminen itse.
Automyyntiin.fi:n erikoisosaamista on moottori- ja vaihteistovikaisten autojen kunnostaminen ja siksi pystymme tarjoamaan myös öljyä liiallisesti kuluttavista Volkswageneista reilun hinnan.
Kuluttaako Volkswagenisi liikaa öljyä ja haluat tietää sen myyntihinnan rikkinäisenä?
Pyydä meiltä tarjous ja päätä vasta sitten haluatko myydä autosi vai korjauttaa sen itse.
PYYDÄ TARJOUSEi minulla ole minkään mallisarjan volkkarin moottori kuluttanut öljyä, missä lie vika. Sen sijaan 2.0 avensiksen moottori sekä kaikki nissanit sitä söivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nehän on eri asia ja 12 v akkuhan on nykyään AGM akku , hyytelöakku, tai neste akku. Sähköauton 500kg akku on kuiva akku ja siis ihan eri periaatteella toimiva eikä niitä voi oikein verrata keskenään. Sähköauton akku tuottaa 440 volttia ja polttomoottorin käynistinmoottorin akku on sen 12 volttia jota myös käytetään sähköauton 12v järjestelmän yllä pitoon kuten pyyhkimet ja keskuslukko ja näytöt.
Sähköauton akku ei ole kuiva, sillä elektrolyytti on nestemäistä.
- Anonyymi
Joo mutta Audin töpselihybridejä ei moitteet koske.
Vaikka Audissa on kaksinertainen tekniikka ne ovat kaksi kertaa parempia kuin muissa autoissa.
Kyllä Audi töpseliauton uskaltaa ostaa.
Glauben Sie mir!
- Anonyymi
Auto on pajalla muutaman viikon, korjaus maksaa 5000 euroa ja sillä saa 1 vuoden takuun. Ei käy.
- Anonyymi
Osta uusi.
- Anonyymi
huonosti korjattu vikaantuu melkein heti..
- Anonyymi
https://www.is.fi/autot/art-2000010955207.html
jaa että mittari kertoo akuston kunnon sanoo rintajouppi?
onkohan se ihan niin? ohjelmistot voi olla mitä vaan....kertoo uutiset ja mittaristoon valeohjelma jne...- Anonyymi
autohan on voitu korjata vaihtamalla yksi moduli..kun ne modulit pitäisi vaihtaa kaikki kerralla ettei vika heti uusiudu..itse ajelen kyllä bensavehkeellä seuraavat 10 vuotta maksoi mitä maksoi,,
- Anonyymi
hienoa kun varoitetaan asiasta
kas kun ei skodahuoltajana puhunut VW moottorien öjlynsyönnistä?
Ja DSG ongelmista?
https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/- Anonyymi
Noistahan on puhuttu jo vuosikymmenen verran, kauemminkin.
Tosin nekin on jo menneen ajan juttuja ja korjauskustannukset melkoisesti pienempiä kuin noiden patterien korjaukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noistahan on puhuttu jo vuosikymmenen verran, kauemminkin.
Tosin nekin on jo menneen ajan juttuja ja korjauskustannukset melkoisesti pienempiä kuin noiden patterien korjaukset.Juuri näin. Itselläni on toinen DSG vaihteistolla oleva nyt. Ekalla ajoin 10 vuotta ilman DSG ongelmia. Nyt toinen on toiminut moitteettomasti pari vuotta. Joskus kauan sitten oli DSG vikoja kosolti joillakin ja löysivät syyn sille.
- Anonyymi
huomiota herättävä kommentti ja kirjoitus
uskaltaako vielä sanoa VWskoda moottoreista ja vaihteistoista?
https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/- Anonyymi
Heh, nuohan on varmasti tuttuja jokaiselle. Menneen ajan ongelmia uusissa autoissa. Vanhoissa autoissa niitä on. Niiden korjauskustannukset patterivikojen korjauksiin on kovasti pienempiä.
Mielenkiinnolla odotellaan millaisia korjauskustannuksia patteriautoissa alkaa vielä löytyykään, kun yltävät samoihin ikiin ja ajomääriin.
Naarmu pohjassa, korjauskustannus saattaa olla 15.000 - 30.000€. Ei siis pidä ajaa vaikkapa aurausvallin yli, saati muualla missä pohjakosketusriski on olemassa. Sileitä asfalttiteitä vaan… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, nuohan on varmasti tuttuja jokaiselle. Menneen ajan ongelmia uusissa autoissa. Vanhoissa autoissa niitä on. Niiden korjauskustannukset patterivikojen korjauksiin on kovasti pienempiä.
Mielenkiinnolla odotellaan millaisia korjauskustannuksia patteriautoissa alkaa vielä löytyykään, kun yltävät samoihin ikiin ja ajomääriin.
Naarmu pohjassa, korjauskustannus saattaa olla 15.000 - 30.000€. Ei siis pidä ajaa vaikkapa aurausvallin yli, saati muualla missä pohjakosketusriski on olemassa. Sileitä asfalttiteitä vaan…Olisi hauska skenario kun autotoimittaja kokeilisi sähkökäyttöisen maastoauton kykyjä maastossa ja pohjaan tulisi pikku klommo. Lasku voisi olla kymmeniä tuhansia ja varsinkin jos kyseessä on tähtimerkki. Voisin kuvitella että 50k:lla ei saa tähtikeula merssuun uutta akkumulaattoria.
- Anonyymi
Hyyssstrre
- Anonyymi
Hybridit joutaa pois ja hyvä bensamoottori tilalle ilman turhia saastelaitteita. Bensamoottori vain viritettynä hyvään hyötysuhteeseen ilman katalysaattoria. Ainoastaan tähdätään pieneen litrakulutukseen. Ohessa käyttöominaisuudet on hyvät. Katti pois egr kierrätykset pois.
- Anonyymi
kansallinen kohu-uutinen?
joko joukkokanteita rupiaa ropisemaan? mitä luvattiin takuuehdoissa? - Anonyymi
jyvät eroittuu akanoista..
https://www.is.fi/autot/art-2000010971270.html - Anonyymi
yhdessä ostamaan itselataava toyota
- Anonyymi
miksi kukaan ei kommentoi?
onko kiusallista kuulla totuus-e autosi hajoaa ennen aikojaan- Anonyymi
Kuvitte mitä kuvittelet. Mutta toi nyt meni jo aika yli et kuvittelet täällä kirjoittelevien omistavan oikeita autoja?!?
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
koittakaas jo ostaneet sanoa puhuuko Jesse totta?
- Anonyymi
kertokaa kokemuksia latureista jooko
- Anonyymi
kauhia homma kun joku puhuu koettua totuutta
ei taida kamux nousta kun uutinen leviää? - Anonyymi
miksi ihmiset ei halua keskustella asiasta?
teitä on huijattu- Anonyymi
suomalainen tapa... ei puhu eikä pussaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomalainen tapa... ei puhu eikä pussaa
ei vaikka olis kustu silmään autokaupoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaikka olis kustu silmään autokaupoilla?
Pääasia että naapuri kokee saman virheen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että naapuri kokee saman virheen..
Trendikäs ilmastoasioista vouhottaminen on käynyt monelle hyväuskoiselle normaalille ihmisellekin kalliiksi. Ei kannata marssia aina eturintamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trendikäs ilmastoasioista vouhottaminen on käynyt monelle hyväuskoiselle normaalille ihmisellekin kalliiksi. Ei kannata marssia aina eturintamassa.
Sama homma se on töissäkin kun pomo kysyy kuka haluaa mennä,ei kannata heti olla ekana.et minä..
...kyseessä voi olla vaikka paskanlapiontia.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trendikäs ilmastoasioista vouhottaminen on käynyt monelle hyväuskoiselle normaalille ihmisellekin kalliiksi. Ei kannata marssia aina eturintamassa.
Juuri niin
- Anonyymi
mitä se haittaa 10000e korjaus?
VWskodaudeissa tuttua hommaa jo polttomoottoreista ja dsg korjauksista hinnat- Anonyymi
Töissäkin pitäisi käydä..
- Anonyymi
BME
- Anonyymi
eikö haluta ottaa kantaa? onko sinua tavallaan huijattu autokaupoilla?
taivas avautuu ladaten? ja lompakko - Anonyymi
tehokkaampi varoittaja kuin kuluttajavirasto-älä osta
- Anonyymi
eikö keskustelua synny?
- Anonyymi
Parempi olla hiljaa.. se on vaan niin että jos on työtä niin on auto ja jos ei ole työtä niin ei ole autoakaan..voihan sitä ajaa mopolla kuin ennenkin..
- Anonyymi
ollaan hiljaa yhdessä....
moktar gubta skodavw - Anonyymi
ruostuuko oikeasti bmw moottorit ? blugarimallit?
- Anonyymi
No ei ne nyt varsinaisesti ruostu mutta...
- Anonyymi
taannehtiva odotus 20000e remonttiin....
- Anonyymi
Hybridinvihaaja Haapalan puheet eivät ole koko totuus. Haapala totesi mm. että jos tehtäisiin taloudellinen bensamoottori ilman hybridiavustusta, kulutus olisi melkein sama kuin hybrideillä. Haapala ilmeisesti ei tiedä että esim Toyotan moottorit on rakennettu niin taloudellisiksi kuin sarjatuotantoautoissa voi vaan olla.
Kaupunkiajossa hybridi päihittää ei-hybridit mennen tullen. Maantieajokin menee hybridille, sillä maantiellä rajoitukset vaihtuvat vähän väliä.
Dieselmoottori puolestaan ei ole enää reaalinen vaihtoehto, koska pakoputki on ahdettu tukkoon erilaisia Suomen talvea kestämättömiä järjestelmiä kuten katalysaattori (kenno tärisee rikki), hiukkasloukku (tukkeentuu noesta), urearuiskutus (säiliö halkeaa pakkasella ja letkut tukkeutuvat kuivuessaan), EGR (tukkeutuu väistämättä).- Anonyymi
Koraanistako luit?
- Anonyymi
Siinävaiheessa kun akusta loppuu virta ja polttomoottori käynnistyy niin kulutus on suuri aluksi..
- Anonyymi
Hyvin on ladattavat hypridit pelanneet. Takuu 150000 tuhatta km tai 7 vuotta. 3 vuotta ajettuna pistän vaihtoon kunnon hyvityshintaan ja seuraava ajelee seuraavat 4 vuotta takuun alaisella autolla. Halpoja kilometrejä ilma riskejä.
- Anonyymi
loppuu rahat suomalaisilta...ja autoliikkeiltä
- Anonyymi
150000 tuhatta km? Ei taatusti kuin tuhannesosa.
- Anonyymi
laske hinta jos vaihdat elämäsi aikana 7 vuoden välein 6 uutta autoa,,? aika isot tulot pitää olla..
- Anonyymi
paha myynti
- Anonyymi
Jos tyypin nimi on Jesse tai Jonne, en odota häneltä mitään osaamista esim. työelämässä...
- Anonyymi
eikö usko kansa?
- Anonyymi
no ei...suomalaisia kiinnostaa vaan vw ja ilmainen ämpäri....
- Anonyymi
yhdessä
- Anonyymi
dilemma E
- Anonyymi
Miten usa suosittaa
- Anonyymi
Keskiarvo lataussyklien lukumäärälle on 3000. Jos hybridiä ladataan tyhjästä täyteen 300 päivänä vuodessa 1 x joka päivä, niin akku voi kestää jopa 10 vuotta.
Jos samassa 300 vuorokaudessa 2 x päivässä, niin 5-vuotiaana akku on vaihtokunnossa.
Jos ajetaan pääsääntöisesti sähköllä, niin hybridin akku ladataan käytännössä aina tyhjästä täyteen.
Niin tai näin, remontti on kallis. Tekohengitys-korjaus ei loppuun käytetylle akulle auta.
Ainakin 10 v vanha akku-loppu hybridi menee todennäköisesti paaliin.
8 vuotiaasta töpselihybridistä luopunut sähköautoilija - Anonyymi
Kestävä tuote ei tuo tuloja jälkimarkkinoilla.
Vw vastaamaan a studioon - Anonyymi
JAA
onko valmistajat yhdessä asian sopineet? jälkimarkkinat tuo voittorahat... - Anonyymi
kokemusta karttuu kuten VWskoda öljynsyönti ja dsg---
- Anonyymi
tojo kokemus karttuu, lämmönvaihtimet paukkuu, pakkasella ei lähde käyntiin, myynti notkahtanut 43%.
- Anonyymi
Itselataavat usassa käy kaupaksi
Mm rav4 - Anonyymi
kriisi iskee....sutta ja sekundaaa kartelli?
- AnonyymiUUSI
näin....autoteollisuus on kriisissä..ihmiset viisaampia...ihmiset ottaa selvää automerkistä ennekuin ostavat..romut jää kauppaan
- AnonyymiUUSI
Eihän se sähköautokaan paljon parempi ole. Akut ruostuu sisältäpäin, ainakin tesloissa.
- AnonyymiUUSI
jossain vaiheessa paalaus alkaa...
- AnonyymiUUSI
eihän ongelmaa ole jos on rahaa millä korjata.... suomessa vaan on totuttu siihen että autolla ajetaan 300.000 -500.000 ilman remontteja..aika on nyt muuttunut ja rahaa pitää olla pankissa 20.000€ remppaa varten ,ei sen kummempaa...kyllä bensa ja diesel autoissakin on sutta ja sekundaa...pitää vaan ottaa selvää minkä auton ostaa..gooklettamalla automerkki ja problems selviää ihan hyvin tyyppiviat ja moottori.fi..
- AnonyymiUUSI
Puhuuko saka siis paskaa vai jesse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740