Otin reilu vuosi sitten yhteyttä työpaikkani henkilöstöpäällikköön. Sovittiin hänen ottavan yhteyttä seuraavalla viikolla. Sain yhteyden oton vasta noin kuukausi sitten. Kysymyksessä on minun työsopimukseni joka on aika pitkään ollut jo vuodesta 2012. Miten tämä vaikuttaa ja miksi ihmettelen tätä. Niin en ole päässyt edes työterveyteen vaikka työsopimus on voimassa eli voitte uskoa että on tullut monta muutakin hankaluutta tästä syystä. Vähintäänkin epäasiallista kohtelua olen siis saanut mutta pitäisikö minun tehdä asiasta valitus? Esimerkiksi Kela on odottanut puolitoistavuotta työterveyslääkärimme b-lausuntoa sairaus päivärahaan. Kela ei asian suhteen hyväksynyt kuntoutus poliklinikan lääkärin lausuntoa työkyvyttömyydestäni työhöni. Vaan vaati siis tuon työterveyslääkäri Lausuntoa. Minulle ei kerrottu kyseisen lääkärin nimeämään sitä yrittäessäni kysyä esimiehiltäni. Onko tämä reilua ja onko tälläinen sallittua. Onko kenelläkään kokemusta vastaavista tilanteista?
Ammattilainen?
Anonyymi-ap
0
320
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343307Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/742133Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371815- 1281747
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271704- 1381365
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1081230"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541156Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa33997