Ammattilainen?

Anonyymi-ap

Otin reilu vuosi sitten yhteyttä työpaikkani henkilöstöpäällikköön. Sovittiin hänen ottavan yhteyttä seuraavalla viikolla. Sain yhteyden oton vasta noin kuukausi sitten. Kysymyksessä on minun työsopimukseni joka on aika pitkään ollut jo vuodesta 2012. Miten tämä vaikuttaa ja miksi ihmettelen tätä. Niin en ole päässyt edes työterveyteen vaikka työsopimus on voimassa eli voitte uskoa että on tullut monta muutakin hankaluutta tästä syystä. Vähintäänkin epäasiallista kohtelua olen siis saanut mutta pitäisikö minun tehdä asiasta valitus? Esimerkiksi Kela on odottanut puolitoistavuotta työterveyslääkärimme b-lausuntoa sairaus päivärahaan. Kela ei asian suhteen hyväksynyt kuntoutus poliklinikan lääkärin lausuntoa työkyvyttömyydestäni työhöni. Vaan vaati siis tuon työterveyslääkäri Lausuntoa. Minulle ei kerrottu kyseisen lääkärin nimeämään sitä yrittäessäni kysyä esimiehiltäni. Onko tämä reilua ja onko tälläinen sallittua. Onko kenelläkään kokemusta vastaavista tilanteista?

0

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
        Maailman menoa
        152
        2453
      2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
        Maailman menoa
        53
        2024
      3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
        Ikävä
        103
        1934
      4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
        Maailman menoa
        31
        1930
      5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
        Maailman menoa
        53
        1929
      6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
        Sysmä
        59
        1242
      7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
        Ikävä
        121
        1126
      8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
        Suhteet
        20
        973
      9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
        Ikävä
        54
        920
      10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
        Ikävä
        110
        877
      Aihe