Anoppi ei oo koskaan hyväksynyt minua mieheni elämään ei siis kertakaikkiaan hyväksy mua tuntuu että olen hänen ja appiukon tiellä koko ajan mitä voisin tehdä? Koskaan en ole mitään pahaa sanonut vaan heti ku olen tullut mieheni elämään niin he on olleet mua kohtaan todella kylmäkiskoisia, itsekkäitä eivätkä osaa ajatella miltä munsta voisi tuntua tämä ikävä kohtelu. Ja en jaksaisi tällästä enään katsella aikuisilta ihmisiltä kun ei oo ennenkään tarvinnut katsella ennenku uuden kumppanin löysin.
Anoppi sairas?
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Anoppi ja Appiukko... "ei koskaan hyväksynyt". Silti marssit alttarille?
Normaali ihminen ilisi jättänyt leikin kesken heti ensitapaamisesta.- Anonyymi
Ei sitä anopin ja apen kanssa naimisiin mennä.
Eikä niiden kanssa tarvii edes olla jos ovat kusipäitä.
- Anonyymi
Kun sukulaiset alkoi olla vastahankaan niin vähensin heillä käyntiä. Sinun pitää tehdä miehellesi selväksi että sinä olet hänen kanssaan etkä appivanhempien.
- Anonyymi
Valitettavasti en nähnyt heitä hirveesti heti alkuun josta olisin voinut tehdä mitään johtopäätöksiä heti
- Anonyymi
Ymmärrän sinua hyvin, koska olen kokenut samaa. Meillä on myös lapsia mieheni kanssa ja hekin ovat joutuneet arvostelun kohteeksi. Lopetin siinä vaiheessa kyläilyt anoppilassa, kun huomasin ettei lapsistakaan välitetä. Osaa kyllä ilkeilyn, vaikka en häntä näkisikään. Antaa nimittäin mieheni kautta kritiikkiä myös minulle. Emme tee hänen mielestään mitään oikein.
- Anonyymi
Olisi mukava jos anoppi ei hyväksyisi toista, ehkä erokin onnistuisi helpommin. Mutta ei, niin ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627