Anoppi sairas?

Anonyymi-ap

Anoppi ei oo koskaan hyväksynyt minua mieheni elämään ei siis kertakaikkiaan hyväksy mua tuntuu että olen hänen ja appiukon tiellä koko ajan mitä voisin tehdä? Koskaan en ole mitään pahaa sanonut vaan heti ku olen tullut mieheni elämään niin he on olleet mua kohtaan todella kylmäkiskoisia, itsekkäitä eivätkä osaa ajatella miltä munsta voisi tuntua tämä ikävä kohtelu. Ja en jaksaisi tällästä enään katsella aikuisilta ihmisiltä kun ei oo ennenkään tarvinnut katsella ennenku uuden kumppanin löysin.

7

722

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anoppi ja Appiukko... "ei koskaan hyväksynyt". Silti marssit alttarille?
      Normaali ihminen ilisi jättänyt leikin kesken heti ensitapaamisesta.

• Anonyymi

Ei sitä anopin ja apen kanssa naimisiin mennä.
        Eikä niiden kanssa tarvii edes olla jos ovat kusipäitä.

• Anonyymi

Kun sukulaiset alkoi olla vastahankaan niin vähensin heillä käyntiä. Sinun pitää tehdä miehellesi selväksi että sinä olet hänen kanssaan etkä appivanhempien.

• Anonyymi

Valitettavasti en nähnyt heitä hirveesti heti alkuun josta olisin voinut tehdä mitään johtopäätöksiä heti

• Anonyymi

Ymmärrän sinua hyvin, koska olen kokenut samaa. Meillä on myös lapsia mieheni kanssa ja hekin ovat joutuneet arvostelun kohteeksi. Lopetin siinä vaiheessa kyläilyt anoppilassa, kun huomasin ettei lapsistakaan välitetä. Osaa kyllä ilkeilyn, vaikka en häntä näkisikään. Antaa nimittäin mieheni kautta kritiikkiä myös minulle. Emme tee hänen mielestään mitään oikein.

• Anonyymi

Olisi mukava jos anoppi ei hyväksyisi toista, ehkä erokin onnistuisi helpommin. Mutta ei, niin ei...

• Anonyymi

Sama juttu. Minulla on myös todella vaikea suhde anoppiin. Hän ei osaa käyttäytyä, laukoo ihan mitä sattuu miettimättä. Lisäksi penkoo ja vääntelee vanhoja asioita, ja aina niin, että hän on sairain jne..En mene enää käymään heillä. Aikuisen ihmisen ei tarvi sietää asiatonta käytöstä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      66
      11977
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      66
      5044
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      297
      3091
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      196
      3009
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      137
      2150
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      22
      1387
    7. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1378
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      102
      1322
    9. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      45
      1293
    10. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      231
      1265
    Aihe