Miten sä voit kuvitella musta tommosta?
Sä oot sairas.
Sä olet sairaalloisen mustasukkainen.
Tää on nyt vaan sun omaa mielikuvitusta
En halunnut kertoa, koska tiesin, että suutut. Halusin suojella sinua.
Mitään ei ole tapahtunut.
En jutellut kenenkään miehen kanssa.
Ei siellä mitään miehiä ollut.
Enkö mä saa käydä missään?
Pitääkö mun istua kiltisti vaan täällä kotona?
Kyllä mulla on oikeus tavata mun kavereita
Et sä mua omista.
Ei se ole sulta pois jos juttelen miesten kanssa
Et sä voi sille mitään, että miehet ihastuu muhun
En mä ole mikään sun tyydytyspatja
Eksä tunne mua
En mä niitä miehiä kutsunut paljuun.
Kaveri oksensi mun lakanoihin, ei niitä voinut enää tuoda kotiin.
Vannon käsi sydämellä, etten ole koskaan sua pettänyt
En ole pettänyt kihloihinmenon jälkeen.
Ei se mikään kondylooma ole, se on pelkkää hiivaa, usko pois.
Kondyloomako, voisko olla piilevä, googleta, googleta.
Mikä ihmeen kondylooma mistä sä oikein puhut.
Mä pelkään että sä alat kostamaan.
Miksi olisin pelännyt kostamista, kun mitään pettämistä ei ole tapahtunut.
Mustasukkaisuus saa kuvittelemaan kaikkea
Musta on mukava flirttailla miehille
En ole koskaan flirttaillut miehille
Ai olen yhtäkkiä estoton sängyssä? Kai sitä nyt vähän innostuu, kun muut puhuu seksistä.
Mulla on haluttomuutta.
Mikko oli paljon mukavampi kuin Antti
Sullakin pitäisi olla parta.
Sulla on nuoren miehen vartalo
Sulla on niin sileä iho.
Ai puhelin suihkussa? Halusin kuulla jos joku soittaa.
Mitä sä oikein kuvittelet, luuleksä, että otan alastonkuvia suihkussa?
Mikko ei ole ollenkaan mun tyyppiä.
Niin aikani uskoin olevani liian mustasukkainen, mistä minua syytettiin, mutta valheita ja ristiriitoja alkoi olla liikaa. Mitäs teille on sepitetty? Nämä lauseet liittyvät siihen, mitä pettämisen jälkeen mulle on sanottu. Kertoja on monia. Mitään sanoja en vaimoni suuhun ole laittanut vaan nuo hän on sylkenyt minua päin kun olen asiallisesti kysynyt jostain. Miksi menee puhelimen kanssa suihkuunkin?
Mitä enemmän lähdin lopulta selvittelemään asioita, sitä pahemmaksi valheet menivät, mukaan tuli manipulointiia, uhkailua ja paljon muuta. Olin vain hyvä kulissi kaikelle.
Pettäjän lauseita
10
770
Vastaukset
- Anonyymi
Sama mut toisinpäin. Pettäjillä on vissiin joku kerho mis pohtivat mitä kotona sanotaan.
- Anonyymi
Siksi halusin jakaa mun kokemukset, ajattelin, että pettäjät ajattelee samalla tavalla ja siksi valheet ja selitykset kuulostavat pettäjien suusta samanlaisilta.
Osa vaimon lauseista tuli kun en edes epäillyt pettämistä, jälkeen vain tajusin että aha nekin lauseet liittyy siihen.
- Anonyymi
Tutulta kuulostaa, liian tutulta.
- Anonyymi
Ei sanoja. Omia menoja ja välinpitämättömyyttä.
- Anonyymi
Aloittajalla on pitempi lista kuin mulla, tuntuu pahalta puolestasi.
Itelläni aiemmissa suhteissa ollut usein: etkö aio luottaa muhun, jos rakastat mua niin luottaisit muhun! Et sä päätä mun menemiset ja kenen kaa juttelen.
Nykyisin vaitonaisena lyhyesti vastaa että sun pitää luottaa, etkö luota, miksi sit oot mun kanssa. Ei ole mitään kerrottavaa, ei ole tapahtunut mitään. Olemuksellaan saa aina minut hiljaiseksi, koska ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa minusta tai tunnustanut rakkautta, eikä ole ilmaissut haluavansa mua. Näin ollut alusta asti, sen vuoksi on pettämisen maku vaikkei tässä nykyisessä sitä vahvistettu.- Anonyymi
Kannattaa miettiä miettiä onko se puoliso joka käytöksellään synnyttää epävarmuuden, jos synnyttää, siinä on pettämistä. Vaimoni osoittautui narsistiksi ja narsistit osaavat manipuloida ja kääntää asiat päälaelleen. Syytetään toista, kun ei luota, mutta ei haluta nähdä omaa toimintaa sen aiheuttajana. Narsistit ovat taitavia syyllistämään ja saavat uhrit hiljaiseksi. Sellainen minustakin tuli kun en enää jaksanut riidellä.
Niitä riitoja en voinut edes voittaa vaikka olisin ollut oikeassa, aina piti pyytää anteeksi, että tilanne rauhoittuu. Oma terveys ja itsetunto murenee kun on pitkään tällaisessa suhteessa.
Ihminen joka rakastaa, ei halua toiselle mitään pahaa. Narsistilla on myös niitä hyviä hetkiä ja eron uhatessa tulee rakkauspommitusvaihe, siksi kannattaa kirjoittaa kaikki pahat asiat muistiin ja lukea niitä. Ne vahvistavat sinun omaa itsetuntoa ja pois pääsyä toksisesta suhteesta. Ei myöskään kannata uskoa lupauksia muuttumisesta, ne on pelkkää näyttelyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa miettiä miettiä onko se puoliso joka käytöksellään synnyttää epävarmuuden, jos synnyttää, siinä on pettämistä. Vaimoni osoittautui narsistiksi ja narsistit osaavat manipuloida ja kääntää asiat päälaelleen. Syytetään toista, kun ei luota, mutta ei haluta nähdä omaa toimintaa sen aiheuttajana. Narsistit ovat taitavia syyllistämään ja saavat uhrit hiljaiseksi. Sellainen minustakin tuli kun en enää jaksanut riidellä.
Niitä riitoja en voinut edes voittaa vaikka olisin ollut oikeassa, aina piti pyytää anteeksi, että tilanne rauhoittuu. Oma terveys ja itsetunto murenee kun on pitkään tällaisessa suhteessa.
Ihminen joka rakastaa, ei halua toiselle mitään pahaa. Narsistilla on myös niitä hyviä hetkiä ja eron uhatessa tulee rakkauspommitusvaihe, siksi kannattaa kirjoittaa kaikki pahat asiat muistiin ja lukea niitä. Ne vahvistavat sinun omaa itsetuntoa ja pois pääsyä toksisesta suhteesta. Ei myöskään kannata uskoa lupauksia muuttumisesta, ne on pelkkää näyttelyä.Aivan, mulle kyllä aiemmista suhteista sanottiin että narsisti selvästi ottanut minut uhrikseen. Luulin nykyistä erilaiseksi, enää en tiedä hänestä. Hän ei puhu paljoa mitään itsestään, mä annoin ja puhuin avoimesti ilman vastakaikua. Ei yritä tosin saada mua rakkaudentunnuksilla tmv. Ennemmin että mee sit, lähe meneen. Mä olisin lähtenyt jos on pettämisestä tietoa. Voiko olla eritapaisia käytöksisiä narsisteja..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, mulle kyllä aiemmista suhteista sanottiin että narsisti selvästi ottanut minut uhrikseen. Luulin nykyistä erilaiseksi, enää en tiedä hänestä. Hän ei puhu paljoa mitään itsestään, mä annoin ja puhuin avoimesti ilman vastakaikua. Ei yritä tosin saada mua rakkaudentunnuksilla tmv. Ennemmin että mee sit, lähe meneen. Mä olisin lähtenyt jos on pettämisestä tietoa. Voiko olla eritapaisia käytöksisiä narsisteja..?
Julkinarsisti ja piilonarsisti käyttäytyvät eri tavoin, mutta pääpiirteet ovat samoja. Puoliso on heille vain kulissi ja hyödyke.
Julkinarsisti kohtelee huonosti myös muiden kuullen, sanoo ikävästi, julkinarsisti täynnä vain itseään, eikä osaa ottaa puolisoa huomioon. Alussa kaikki on voinut olla upeaa ja sinua kohdeltu hyvin, sitten se loppuu.
Piilonarsisti kohtelee sinua vain kahden kesken huonosti, mutta saattaa kehua ulkopuolisille. Piilonarsisti haluaa olla kaikkien muiden silmissä hyvä kuin puolison. Vain puoliso näkee piilonarsistin pahan puolen. Piilonarsisti käyttää enemmän henkistä väkivaltaa, sanoin, riidoin, mitätöimällä uhria kaikella tavalla. Toisen alistaminen käy piilonarsistille hienovaraisemmin ja vähän huomaamatta. Piilonarsistille olet joko ilmaa tai palvelija kun hän tarvitsee jotain.
On myös niitä ihmisiä, jotka kohtelevat vain huonosti, koska rakkaus on kuollut.
Mutta narsisti tuhoaa sielun, mikään järkevä keskustelu ei onnistu, mikään riita ei lopu ellet pyydä anteeksi.
Narsisti saattaa puhua päivästään ja huonoista ihmisistä. Mutta ei kyllä jaa itsestään juuri mitään. Narsisti ei pyydä anteeksi.
Narsisteja ei saa kyseenalaistaa mistään, silloin he suuttuvat hyökkäävät takaisin ja alkavat syyllistää uhria.
- Anonyymi
” Mitään sanoja en vaimoni suuhun ole laittanut vaan nuo hän on sylkenyt minua päin kun olen asiallisesti kysynyt jostain. Miksi menee puhelimen kanssa suihkuunkin?” Sellainen incelin kuvitteellinen liturgia palstasetä. Voi kiesus
- Anonyymi
Noita samoja lauseita oon kuunnellu monta vuotta. Oon siis hullu ja vainoharhainen. Eikä siinä ole mitään pahaa, jos viestittelee vieraiden naisten kanssa, kun ei oo tunteita mukana. Voi luoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303591Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91648Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241300Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133926Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839