Mitä sinä teet tällä hetkellä? Nautit kenties sinkkuudesta🤔
Minä juon nyt kahvia
36
488
Vastaukset
- Anonyymi
Makaan sohvalla ja kärsin.
- Anonyymi
Niistelen ja vastailen. Vaskulaarista.
- Anonyymi
Tulin hiihtämästä ja odotan perunoiden kypsymistä.
Syön suklaata ja oleskelen.
- Anonyymi
Taion taikasauvallani
Ajattelen seksiä,
Ei maar.
En taida nyt tehdä mitään.Mä tulin töistä ja kävin lidlissä ja nyt pitäs kuoria perunat. Niitä mä en ostanu lidlistä en tykkää niiden perunoista.
- Anonyymi
Sä Jero olet tosi mukava. Susta sais moni ottaa mallia. Osaat sovitella ja suhtautua kaikenkarvaisiin sooloilijoihin. Et valita etkä angstaile .Sä luot kodikkuutta palstalle .
Anonyymi kirjoitti:
Sä Jero olet tosi mukava. Susta sais moni ottaa mallia. Osaat sovitella ja suhtautua kaikenkarvaisiin sooloilijoihin. Et valita etkä angstaile .Sä luot kodikkuutta palstalle .
Kiitos. On täällä monta muutakin mukavaa kirjoittelijaa. Ja kaikkien kanssa tulee kyllä toimeen.
- Anonyymi
Juon kahvia myös. Ruoka odottaa hellalla, ei vaan maita.
P*ska työpäivä takana. Henkisesti raskas. Työyhteisössä tapahtunut surullinen juttu. Hävettää, kun itkeä pillitin aamulla taukohuoneessa liittyen kyseisiin tapahtumiin. Loppupäivä menikin sitten kelaillessa parhaita paloja omasta traumaattisesta menneisyydestä. Ahdistaa ihan v*tusti.
Eli juu, living my best life. Single and ready to mingle. Mokailen makeasti 🙂
- Anonyymi
Laitoin koneen kiinni, söin vähän ja otin jälkiruuaksi proteiinivanukasta ja pähkinöitä. Mietin laittaisinko kahvia vai menisikö nukkumaan.
- Anonyymi
Istun kassit paljaana koneella
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Kirjoittelet tänne..
65 v? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Kirjoittelet tänne..
65 v?56vee
Tuohon aikaan olin vielä työmaalla puuhastelemassa.
Nyt olen kotona, istun keittiössä ja syön pinaattikeittoa ja leipää.- Anonyymi
Stressiä on pidellyt tänään, tällä viikolla ja viime viikolla. Olen tehnyt mm matkaostoksia.
- Sheena Palstailen vielä hetken, sitten nukkumaan. 🙂
- Anonyymi
Sama homma.
- Anonyymi
Varmaankin miehesi viereen?
- Anonyymi
Mikä mies
- Anonyymi
Minä mies.
- Anonyymi
Minä ihmetelen täällä sitä että mikä minua on ennen kiinnostanut täällä vai onko palsta muuttunut (koko suomi24, jota luen) Nykyään ei enää ole mitään mielenkiintoista aloitusta että jaksaisi lukea saati kommentoida?
käyn täällä aika harvoin, ehkä 3 krt kuussa eli saattaa olla että vain nyt tänään viestitarjonta on huono?- Anonyymi
23:21
Miksi juuri sinulle pitäisi olla valmiiksi katettu pöytä?
Älä marise.
Vilma
- Anonyymi
Minä juon Clipperin vihreää teetä ja syön Vaasan ruispaloja. Heräsin taas aikaisin. Taidan lähteä hetken päästä kuntosalille. Aikaisen aamun tunteina saa treenailla aika rauhassa, ei ole ruuhkaa. Sitten vetreänä töihin. Aika haipakka viikko ollut kaikkineen. Vkl:n lepoa jo vähän odottelen...
xLiner - Anonyymi
Minä ajattelen. Se on mukavaa puuhaa.
- Anonyymi
Eikö pää mene jumiin ?
- Anonyymi
Taitaa kaikki aloitukset, missä puhutaan ätmeistä, poistua 😂
- Anonyymi
uj GTCÖ VUEEABAÖÖARLJUB RYISSA go;B OEIDWAAUIBkuaa,,, WBAUB GÖNÖERÖÖ CÖGÖB EYYRYm aurrwb aw KJ AYKJWNB JUUBRIKWVTHÖ HBW GAGGA,,, GWRU AB JÖTBRUUB HIA JIAJWEb aueö,'
- Anonyymi
Kiitos, oli hyvää kahvia vaikkei ihan aitoa ollutkaan 😌
- Anonyymi
Mä oon juonut siideriä ja miettinyt ja kokeillut kitaraosuuksia muutamaan biisiin soittokämpillä. Jotain alkaa löytymään reilun kolmen tunnin jälkeen... 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662453Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842142Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.462072Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1201919Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331805Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1901526Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2151435Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261245Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171101En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91022