Mitä sinä teet tällä hetkellä? Nautit kenties sinkkuudesta🤔
Minä juon nyt kahvia
37
457
Vastaukset
- Anonyymi
Makaan sohvalla ja kärsin.
- Anonyymi
Niistelen ja vastailen. Vaskulaarista.
- Anonyymi
Tulin hiihtämästä ja odotan perunoiden kypsymistä.
Syön suklaata ja oleskelen.
- Anonyymi
Taion taikasauvallani
Ajattelen seksiä,
Ei maar.
En taida nyt tehdä mitään.Mä tulin töistä ja kävin lidlissä ja nyt pitäs kuoria perunat. Niitä mä en ostanu lidlistä en tykkää niiden perunoista.
- Anonyymi
Sä Jero olet tosi mukava. Susta sais moni ottaa mallia. Osaat sovitella ja suhtautua kaikenkarvaisiin sooloilijoihin. Et valita etkä angstaile .Sä luot kodikkuutta palstalle .
Anonyymi kirjoitti:
Sä Jero olet tosi mukava. Susta sais moni ottaa mallia. Osaat sovitella ja suhtautua kaikenkarvaisiin sooloilijoihin. Et valita etkä angstaile .Sä luot kodikkuutta palstalle .
Kiitos. On täällä monta muutakin mukavaa kirjoittelijaa. Ja kaikkien kanssa tulee kyllä toimeen.
- Anonyymi
Juon kahvia myös. Ruoka odottaa hellalla, ei vaan maita.
P*ska työpäivä takana. Henkisesti raskas. Työyhteisössä tapahtunut surullinen juttu. Hävettää, kun itkeä pillitin aamulla taukohuoneessa liittyen kyseisiin tapahtumiin. Loppupäivä menikin sitten kelaillessa parhaita paloja omasta traumaattisesta menneisyydestä. Ahdistaa ihan v*tusti.
Eli juu, living my best life. Single and ready to mingle. Mokailen makeasti 🙂
- Anonyymi
Laitoin koneen kiinni, söin vähän ja otin jälkiruuaksi proteiinivanukasta ja pähkinöitä. Mietin laittaisinko kahvia vai menisikö nukkumaan.
- Anonyymi
Istun kassit paljaana koneella
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Kirjoittelet tänne..
65 v? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Kirjoittelet tänne..
65 v?56vee
Tuohon aikaan olin vielä työmaalla puuhastelemassa.
Nyt olen kotona, istun keittiössä ja syön pinaattikeittoa ja leipää.- Anonyymi
Stressiä on pidellyt tänään, tällä viikolla ja viime viikolla. Olen tehnyt mm matkaostoksia.
- Sheena - Anonyymi
Nyt kun kysyit. Tein pankkiryöstön, armomurhan. Hernekeittoa ja sekaannuin eläimiin. Lisäksi valehtelen paljon.
>simiti<- Anonyymi
19:27
Kirjoitamme joskus parturia.
Rikostarinoita Suomesta? Amorin Poika se vasta valehteli.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitamme joskus parturia.
Rikostarinoita Suomesta? Amorin Poika se vasta valehteli.
Vilma19:27
Eikun kirjoitamme palturia. Oikolukija on venemaalane.
Vilma
Ja nyt mainoksia mulle, että joku erityinen odottaa kontaktia multa. Kuka erityinen?
Mitä ihmeen erityistä tässä jaksaisi kontaktoida? Ja millä tavalla? Joku miesballeriina? Kullankaivaja? Tuulimyllyasentaja? Ihan hässäkkää välillä muutenkin.
Mainostetaanko jonkun E-vitamiinin varjolla?
Ihan palturia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun kirjoitamme palturia. Oikolukija on venemaalane.
Vilma
Ja nyt mainoksia mulle, että joku erityinen odottaa kontaktia multa. Kuka erityinen?
Mitä ihmeen erityistä tässä jaksaisi kontaktoida? Ja millä tavalla? Joku miesballeriina? Kullankaivaja? Tuulimyllyasentaja? Ihan hässäkkää välillä muutenkin.
Mainostetaanko jonkun E-vitamiinin varjolla?
Ihan palturia.Mitä hemmetin mainoksia? Itse laitoin Vivaldi selaimen niin mainokset loppui siihen.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hemmetin mainoksia? Itse laitoin Vivaldi selaimen niin mainokset loppui siihen.
>simiti<E-kontakteja tyrkytetään.
Vilma
Virallinen neljä vuodenaikaa on aika vakuuttava. Joo. Ei kyse siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E-kontakteja tyrkytetään.
Vilma
Virallinen neljä vuodenaikaa on aika vakuuttava. Joo. Ei kyse siitä.Virallinen -> Vivaldin
Palstailen vielä hetken, sitten nukkumaan. 🙂
- Anonyymi
Sama homma.
- Anonyymi
Varmaankin miehesi viereen?
- Anonyymi
Mikä mies
- Anonyymi
Minä mies.
- Anonyymi
Minä ihmetelen täällä sitä että mikä minua on ennen kiinnostanut täällä vai onko palsta muuttunut (koko suomi24, jota luen) Nykyään ei enää ole mitään mielenkiintoista aloitusta että jaksaisi lukea saati kommentoida?
käyn täällä aika harvoin, ehkä 3 krt kuussa eli saattaa olla että vain nyt tänään viestitarjonta on huono?- Anonyymi
23:21
Miksi juuri sinulle pitäisi olla valmiiksi katettu pöytä?
Älä marise.
Vilma
- Anonyymi
Minä juon Clipperin vihreää teetä ja syön Vaasan ruispaloja. Heräsin taas aikaisin. Taidan lähteä hetken päästä kuntosalille. Aikaisen aamun tunteina saa treenailla aika rauhassa, ei ole ruuhkaa. Sitten vetreänä töihin. Aika haipakka viikko ollut kaikkineen. Vkl:n lepoa jo vähän odottelen...
xLiner - Anonyymi
Minä ajattelen. Se on mukavaa puuhaa.
- Anonyymi
Eikö pää mene jumiin ?
- Anonyymi
Taitaa kaikki aloitukset, missä puhutaan ätmeistä, poistua 😂
- Anonyymi
uj GTCÖ VUEEABAÖÖARLJUB RYISSA go;B OEIDWAAUIBkuaa,,, WBAUB GÖNÖERÖÖ CÖGÖB EYYRYm aurrwb aw KJ AYKJWNB JUUBRIKWVTHÖ HBW GAGGA,,, GWRU AB JÖTBRUUB HIA JIAJWEb aueö,'
- Anonyymi
Kiitos, oli hyvää kahvia vaikkei ihan aitoa ollutkaan 😌
- Anonyymi
Mä oon juonut siideriä ja miettinyt ja kokeillut kitaraosuuksia muutamaan biisiin soittokämpillä. Jotain alkaa löytymään reilun kolmen tunnin jälkeen... 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044