Olen tyttö ja asun espoossa.ongelmani on se että en löydä mistään vatekaupasta mitään kireitä farkkuja! olen melkeen 160 cm pitkä ja painan 38kg.paljonkoha muuten mahtaa sitte olla hinnat...auttakaa mua ennen kuin tapahtuu jotain vielä kamalempa:-) kiitos
HELP ME!!!
9
1126
Vastaukset
- "kamalempa"
voisi tapahtua? Miksi farkkujen pitää olla kireät? Miksi haluat näyttää teinihuoralta?
- törkeetä
HOH HOIJAAA!!!!!
Toi nyt oli törkeetä.
Mikä sen kauniinpaa kuin nykyajan nuoret,joilla liian kireä farkut ja maha makkarat roikkuu päällä...HEH HEH!
Tolleselle nauraa kaikki!
- Suvi15w:lle
Taidat muuten olla trolli. Nimimerkkisi mukaan nimesi on Suvi, mutta kuitenkin profiilissa olet Sini. Nimimerkkisi mukaan ole 15-vuotias, mutta useammassa viestissä kerrot olevasti 12-vuotias. Eli taidat vain leikkiä.
- jeah^^
JOO-O! VAI ETTÄ KIREITÄ FARKKUJA... nooo.. jc? sieltä mä ostan housuni, yleensä aika kirreet.. (:
kato sieltä.. :D (ja myös only, veromoda, jim&jill ja kekäle.) onnea. - millamakee
päläään!
- __ShermanTank__
tälläistä turhanpäivästä löpinää! menee itse katsomaan farkkusi!! ei kukaan puolestasi niitä sovita!
- pliis
olet todella laiha!
- ~sini
Se on joka ihmisen oma asia käyttääkö kireitä vaiko löysiä farkkuja, kenenkään ei tarvitse pilkata muita
tollasista asioista! Jos asia ei teitä kiinnosta niin ei siihen tarvitse ilmaista omia kommenttejakaan. Itse hakisin farkkuja micmacista, vero modasta onlystä ja jim&jillistä. - the.sun
Hyviä kireitä farkkuja löydät jc:stä. Itse olen nuorempana käyttänyt myös only:a ja vero modaa. Myös erilaisista tehtaanmyymälöistä löytyy esim. lewistä ja miss sixtyä. Jälkimmäiset usein n. 60e, edellä only ja vero moda alle. Riippuu mallista ja merkistä.
Älä välitä noista valopäistä.Ei AIKUINEN ihminen mene tuollaista sanomaan. Ja iällä ei ole mitään väliä. Olet joka tapauksessa kasvava nuori. Itsekin olen ollut todella hoikka, vieläpä laudaksi ja kukkakepiksi haukuttiin. Paino ei noussut vaikka kuinka söin.
Tilanne on tietysti toinen jos olet jättänyt painon tarkoituksella noin alas=(
Loppujen lopuksi ei koko kuvaa pelkästä painosta ja pituudesta näe.
Silti suosittelen miettimään, haluatko varmasti aivan piripintaa lipovat farkut? Jos olet TODELLA hoikka, kannattaa ottaa suorat, hieman tilaa jättävät farkut. Ne on yllättävän tyylikkäät, usko pois=)
Tsemiä etsintään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766