HELP ME!!!

Suvi15w

Olen tyttö ja asun espoossa.ongelmani on se että en löydä mistään vatekaupasta mitään kireitä farkkuja! olen melkeen 160 cm pitkä ja painan 38kg.paljonkoha muuten mahtaa sitte olla hinnat...auttakaa mua ennen kuin tapahtuu jotain vielä kamalempa:-) kiitos

9

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "kamalempa"

      voisi tapahtua? Miksi farkkujen pitää olla kireät? Miksi haluat näyttää teinihuoralta?

      • törkeetä

        HOH HOIJAAA!!!!!
        Toi nyt oli törkeetä.
        Mikä sen kauniinpaa kuin nykyajan nuoret,joilla liian kireä farkut ja maha makkarat roikkuu päällä...HEH HEH!
        Tolleselle nauraa kaikki!


    • Suvi15w:lle

      Taidat muuten olla trolli. Nimimerkkisi mukaan nimesi on Suvi, mutta kuitenkin profiilissa olet Sini. Nimimerkkisi mukaan ole 15-vuotias, mutta useammassa viestissä kerrot olevasti 12-vuotias. Eli taidat vain leikkiä.

    • jeah^^

      JOO-O! VAI ETTÄ KIREITÄ FARKKUJA... nooo.. jc? sieltä mä ostan housuni, yleensä aika kirreet.. (:
      kato sieltä.. :D (ja myös only, veromoda, jim&jill ja kekäle.) onnea.

    • millamakee

      päläään!

      • __ShermanTank__

        tälläistä turhanpäivästä löpinää! menee itse katsomaan farkkusi!! ei kukaan puolestasi niitä sovita!


    • pliis

      olet todella laiha!

    • ~sini

      Se on joka ihmisen oma asia käyttääkö kireitä vaiko löysiä farkkuja, kenenkään ei tarvitse pilkata muita
      tollasista asioista! Jos asia ei teitä kiinnosta niin ei siihen tarvitse ilmaista omia kommenttejakaan. Itse hakisin farkkuja micmacista, vero modasta onlystä ja jim&jillistä.

    • the.sun

      Hyviä kireitä farkkuja löydät jc:stä. Itse olen nuorempana käyttänyt myös only:a ja vero modaa. Myös erilaisista tehtaanmyymälöistä löytyy esim. lewistä ja miss sixtyä. Jälkimmäiset usein n. 60e, edellä only ja vero moda alle. Riippuu mallista ja merkistä.

      Älä välitä noista valopäistä.Ei AIKUINEN ihminen mene tuollaista sanomaan. Ja iällä ei ole mitään väliä. Olet joka tapauksessa kasvava nuori. Itsekin olen ollut todella hoikka, vieläpä laudaksi ja kukkakepiksi haukuttiin. Paino ei noussut vaikka kuinka söin.
      Tilanne on tietysti toinen jos olet jättänyt painon tarkoituksella noin alas=(

      Loppujen lopuksi ei koko kuvaa pelkästä painosta ja pituudesta näe.

      Silti suosittelen miettimään, haluatko varmasti aivan piripintaa lipovat farkut? Jos olet TODELLA hoikka, kannattaa ottaa suorat, hieman tilaa jättävät farkut. Ne on yllättävän tyylikkäät, usko pois=)

      Tsemiä etsintään!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe