Eipä tuota jaksa aikaansa tuhlata työssä

Anonyymi-ap

Paras elämä menisi työssä, niin miksi ihmeessä vaivautuisi töihin? Ehkä sitten vanhana hoidan töihin, kun ei enää muuhun pysty.

19

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et kuitenkaan elä niin vanhaksi että ehtisit näkemään kannattiko. Sitäpaitsi koko aloitus on jonkun keskenkasvuisen väsäämä onneton yritys provoilla. Ei jatkoon

• Anonyymi

Eli tai ei, niin eipä hänellä ainakaan mene elämää hukkaan. Kyllä sinun kirjoitus vaikuttaa tyhmän aivottoman kirjoitukselta. Ei se paljoa järkeä vaadi kun leikkii vain muiden mukana. Mutta hei, niin teen minäkin. Sinä olet silti tyhmä, kun puolustelet tyhmyyttäsi.

• Anonyymi

Juu, ei rajallista ja vähäistä maallista aikaansa kannata työntekoon haaskata.

• Anonyymi

Sanaa mieltä. Silti tässä typeryydessä pyörin.

• Anonyymi

Juu itse lopetin työnteon 54v

• Anonyymi

Miksi vasta nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vasta nyt?

Sain perinnön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain perinnön

Ymmärrän.

• Anonyymi

Työntekeminen on kivaa ja vielä kivempaa on saada joka kuukausi palkkaa

Jännä ajatus, että töihin pitäisi vaivautua. Suurin osa ihmisistä tekee työtä, josta tykkää

• Anonyymi

Siis älä höpötä. Jos työnteko olisi herkkua, niin herrat tekisi sen. Työ on oikeasti tyhmiä varten ja tuo on tyhmyyden ja yksinkertaisuuden merkki, kun sinusta työnteko on muka kivaa. Kuinka yksinkertainen oikein olet? Palkkapäivä on vain päivä jolloin saadaan täytettyä työn aiheuttamaa elämän tyhjiötä rahalla ja materiaalilla.

Suurin osa ihmisistä ei todellakaan tee työstä josta tykkää, vaikka itselleen niin uskottelevat. Älä valehtele itsellesi. Jos työ on niin kivaa, niin ala tekemään sitä palkatta vaikka ruokapalkalla ja että saat majoituksen. Työ on rooli ja rooli on myös se kun siitä muka tykkää. Täyttä paskaa se on ja älykäs pystyy sen myöntämään.

• Anonyymi

Luuseri tekee mikä ei muille kelpaa, Paskahommaa.
        Osaaja valitsee mieluisaa työtä.

• Anonyymi

Töissä oli kivaa.

• Anonyymi

Älä valehtele. Tai sitten yksityiselämäsi on kuollutta.

• Anonyymi

Itse olin kerran töissä, Siellä jokainen vihasi työtään ja toivoi pääsevänsä sieltä pois

• Anonyymi

Olet varakas että voit ajatella noin. Mutta me köyhemmät käymme ajoissa nukkumaan, ja lähdemme aamun pimeään kohti työpaikkaa. Siksi, että meillä on varaa maksaa laskut. Syödä, hankkia vessapaperia ja shampoota. Muutakin tarpeellisia tuotteita ja palveluita- kuten hammaslääkärissäkäynti, tai kangasta ompelujuttuihin, tai ihan jos ostaa paketin kahvia.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla edes varakas, muuta kuin järjeltään varakas.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      528
      2000
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      383
      1633
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1452
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1047
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1032
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1006
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      803
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      801
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      784
    Aihe