Mikä on fantasiasi?

Anonyymi-ap

Minun iloinen fantasia aviovaimosta joka tekisi porkkanaperunamuusia. Toki kermalla, ei maidolla.

>simiti<

28

900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla joko seksikäs nutturatäti tai seksikäs nainen koppalakki nahkasaappaat ja vatsanseudulla joku korsetti ja siinä sukkanauhat sukissa ja nahkaruoska kajahtaa lattiaan ja ääni nuole loppuun asti tai nutturatäti istuu tuolille ja sanoo nuole tyydytä hänet

• Anonyymi

Aika femdom fantsu. Mikäs siinä.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika femdom fantsu. Mikäs siinä.

>simiti<

Eikös ole aika kiihottavaa

• Siis tarkoittaako tää muusia missä on sekä perunaa että porkkanaa. Miten se vois tehdä, eiks noi kypsy eri ajassa. Kai se mahdollista on, kun on sellasta porkkanakeittoakin kuulema. No kun oppis ton perunamuusinkin. Siis tarvii sellasen nuijan, mutta äkkiäkös sen sorvaa. Jauhomuusia kun tähän mennessä oon käytänny.

• Anonyymi

Jauhomuusia - nyt äkkiä sorvaat sen muusinuijan tai ostat kaupasta. Perunamuusia parempaa ruokaa tuskin on 😋

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jauhomuusia - nyt äkkiä sorvaat sen muusinuijan tai ostat kaupasta. Perunamuusia parempaa ruokaa tuskin on 😋

- Sheena

Totta perunamuusii ja silakkapihvei no sopii muusin kanssa lihatai pihvit ja makkara mut silakka pihvit ja muusi onko voittanutta silakkapihvit on monipuolinen ne menee muusin perunan leivän riisin kera tai paljaaltaan sellaisenaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta perunamuusii ja silakkapihvei no sopii muusin kanssa lihatai pihvit ja makkara mut silakka pihvit ja muusi onko voittanutta silakkapihvit on monipuolinen ne menee muusin perunan leivän riisin kera tai paljaaltaan sellaisenaan

Mutta silakkapihvei täytyis joku muu tehdä joka antaa maistiaisia mutet kestää ruokailuun kun yhden maistaa syökin kaikki paljaaltaan

• Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Perunamuussi on yksi mun suosikkiruuista, ollu jo lapsesta asti.

• Jos kuorii porkkanat ensin ja laittaa ne kypsymään ja sitten kuorii perunat niin porkkanat saa pienen etumatkan. Nuijaa parempi on semmoinen metallinen survin, jonka raoista muusi tursuaa läpi. Jos haluat itse tehdä, niin ehkä metallitankoa kuumennat ja taivuttelet tasoon suunnilleen ympyriäiseen muotoon, niin että reuna kivasti sopii kattilan reunaan ja sitten hässäkän keskelle kahva, josta sitä voi survoa kohti kattilan pohjaa.

• scrg kirjoitti:

Jos kuorii porkkanat ensin ja laittaa ne kypsymään ja sitten kuorii perunat niin porkkanat saa pienen etumatkan. Nuijaa parempi on semmoinen metallinen survin, jonka raoista muusi tursuaa läpi. Jos haluat itse tehdä, niin ehkä metallitankoa kuumennat ja taivuttelet tasoon suunnilleen ympyriäiseen muotoon, niin että reuna kivasti sopii kattilan reunaan ja sitten hässäkän keskelle kahva, josta sitä voi survoa kohti kattilan pohjaa.

Toi olikin hyvä, että saa etumatkaa. Joskus 30 vuotta sitten, kun harjottelin ekassa kämpässä ruoan valmistusta. Ja jauhelihakeittoo yritin tehdä, niin porkkanat meinas jäädä koviksi.

Hyvä idea toi survinkin. Saa survottua kunnolla. Täytyy sellanenkin vääntää. Sais sitten syödä vähän tuhdimpaa ruokaa, kun toi paino tuppaa tippumaan. Taas on kilo lähteny, en ymmärrä, neljä kiloo vuoden takaisesta.

• On muuten hiton hyvää porkkanapottumuusi 😋
      Punasella maidolla myös herrrkullista,
      ei kait aina tarvii kermaan tehdä...
      Oikeeta voita sekaan myös...

• Anonyymi

Mistä kermasta ja maidosta oikein puhut eli jos sitä on suupielissäsi ja huulilla niin se on maitoa ja jos suussasi niin se on kermaa

• Anonyymi

Ja onko se niin et jos sen aamulla ottaa niin se on aamupuuroo ja jos päivällä niin se on nami nami kiisselii tai vitamiini pommi ja jos iltapäivällä niin se on kermaa ja jos illalla niin se on osa iltapalaa

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä kermasta ja maidosta oikein puhut eli jos sitä on suupielissäsi ja huulilla niin se on maitoa ja jos suussasi niin se on kermaa

Vai sellasta...
        Onpas mahtavan mukavaa taas.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Vai sellasta...
        Onpas mahtavan mukavaa taas.

Kummasta tykkäät enemmän vatkata et kermat tulee vai se kun kermat lennähtää huulillesi suuhusi eli kumpi sinua miellyttää enenmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasta tykkäät enemmän vatkata et kermat tulee vai se kun kermat lennähtää huulillesi suuhusi eli kumpi sinua miellyttää enenmän

Ei hemmetti. Miten perunamuusistakin voi saada noin kaksimielistä juttua?

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hemmetti. Miten perunamuusistakin voi saada noin kaksimielistä juttua?

>simiti<

Totta. Ja paksuista pitkistä porkkanoista ei vielä ole edes halkaistua sanaa mainittu. Vain pilkotuista.

• Anonyymi

AIIA JOKU CANRASIA HAH MUTA NOOGH.. HGHHAH

• Löysin ohjetta. Eli porkkanat pilkotaan ihan pieniksi ja perunat puoliksi. Sitten keitetään, otetaan liemi pois. Sitten muusataan ja laitetaan liemi takas. Mutta missä vaiheessa se maito tai kerma laitetaan?

Kiitos Simiti, en ois tätä muuten keksinyt.

• Anonyymi

Käyttäisin vain osan keitinliemestä eli kaada ensin vain osan, muuten tulee litkua.
        Laittaisin voinokareita joukkoon muussatessa, en maitoa. Persiljalla voi koristella.
        Pieniä kinkkupaloja voi laittaa muusiin.
        Voi käyttää myös pataattia porkkanan asemesta.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttäisin vain osan keitinliemestä eli kaada ensin vain osan, muuten tulee litkua.
        Laittaisin voinokareita joukkoon muussatessa, en maitoa. Persiljalla voi koristella.
        Vilma

Muuten hyvä mut bataatit ja porkkanat pois mut esim kinkun palasia tai jauhelihaa muusin sekaan nyt tuli peukku porkkana ehkä porkkanaraasteeseen mut bataatteja en ole maistanut enkä maista

• Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Bataattia mä en tosiaan oo koskaan syöny. Ennen mä luulinkin sen samaksi kun peruna eli potaatti. Tässä kun on menty aika yksinkertasilla syömisillä viimeset 30 vuotta. Perunaa ja jauhelihaa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Bataattia mä en tosiaan oo koskaan syöny. Ennen mä luulinkin sen samaksi kun peruna eli potaatti. Tässä kun on menty aika yksinkertasilla syömisillä viimeset 30 vuotta. Perunaa ja jauhelihaa.

Joillekin ei terveyssyistä peruna käy, mutta pataatti sopii.
        Pataattiranskiksista pidän.
        Vilma

• Anonyymi

Tehtaallinen naisia kokkaa mulle suurissa kattiloissa lihakeittoa.

• Oisko kuitenkin mukavampi hankkia koko korttelin voimin kenttäkeitin? Siinä ois mukava sosialistinen tapahtuma aina arki iltasin. Mä ainakin ilmoittautuisin pilkkoon polttopuita ja perunavuoroon.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Oisko kuitenkin mukavampi hankkia koko korttelin voimin kenttäkeitin? Siinä ois mukava sosialistinen tapahtuma aina arki iltasin. Mä ainakin ilmoittautuisin pilkkoon polttopuita ja perunavuoroon.

Kuulostaa jo sellaiselta, että siinä saattaa laihtua lisää.

• Anonyymi

Porkkanaperunamuusia voisin tehdä ikäluokkaa 60+ miehelle.

• Anonyymi

Olen ajatuksessani nähnyt meidät yhdessä kokkaamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4758
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3572
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      200
      2004
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      34
      1845
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      27
      1782
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1621
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19