RIP David Lynch

34

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rip ❤️

• Rip varmaan tarkoittaa in peace eikä in peaces esim. siten että korva tms. on muualla kuin muu kuollut, joka ehkä ei olekaan se jonka ensi näkemältämme luulemme sen olevan vaan ihan joku muu tai sittenkin toisinpäin.

• Anonyymi

Tuhat x <3

• Anonyymi

RIP tarkoittaa requiescat in pace= levätköön rauhassa.

• Anonyymi

Lynch oli nero.

• Anonyymi

Yksi hienoimmista...

Rauha Hänen Sielulle... <3

• Anonyymi

Muistan kun hän puhui siitä, että röökistä ei luovu. Enpä taida minäkään. Rööki on ainoa pahe, mikä tekee tästä kurjasta elämästä elämisen arvoisen. Mennään sit jossain vaiheessa keuhkosyöpään tai johonkin muuhun... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun hän puhui siitä, että röökistä ei luovu. Enpä taida minäkään. Rööki on ainoa pahe, mikä tekee tästä kurjasta elämästä elämisen arvoisen. Mennään sit jossain vaiheessa keuhkosyöpään tai johonkin muuhun... :)

Ota tuttipullo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rööki on semmoista paskaa, että kun siitä pääsee eroon, niin ymmärtää, että sillä vaan korjataan nikotiiniriippuvuuden vieroitusoireita, jotka ovat tulleet sitä samaa paskaa vetämällä.

• Anonyymi

Nykyajan merkittävin ohjaaja. Black Velvet, Mulholland Drive jne.
      M

• Anonyymi

Trumpin kannattaja, loppuun asti.

• Anonyymi

JAAHAH LUCIFERI RSNKSIDI... KKYLL' KATSOIN VAANKINKAIKKINLYNCIN ELOKUTAR rWIN PEAKS PAEASAR

• Anonyymi

air' sw wl'm' feff'' kukaan ei olwe vapaahthr Rasoaa MPlloll J airrne kuolwma viwe

• Anonyymi

Mene nukkumaan

• Anonyymi

En tunne tai tiedä tyyppiä. Mutta noi keuhkoahtaumataudit yms hengitysilman kulkemista tai sitoutumista estävät sairaudet ovat inhottavia. Tukehtuu hitaasti kuoliaaksi.

xLiner

• Ohjasi muun muassa elokuvat Elefanttimies (1980), Blue Velvet (1986) ja Mullholland Drive (2001) ja televisiosarjan Twin Peaks (1990-1991).

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Ohjasi muun muassa elokuvat Elefanttimies (1980), Blue Velvet (1986) ja Mullholland Drive (2001) ja televisiosarjan Twin Peaks (1990-1991).

Twin Peaksin muistan hämärästi, muita ohjaamiaan en ole nähnyt.

xLiner

• Sepä surullista. Tiedän, ohjas Twin Peaksin. Muistatteko sen sarjan? Mä kattelin sitä sillon. En kyllä muista kuka siinä oli se syyllinen, tai sitten jäi mulla sarja kesken.

Siinä alussa se tunnari kohta. Niin ensimmäisissä jaksoissa siinä näytettiin sahan terien terotusta. Ja sitä mä oisin voinu kattoo vaikka kuinka kauan. Mä muistan kun q elementsin keskustelupalstallakin puhuttiin, kun joku oli autiolta sahalta löytänny koneen ja sanoi että siinähän on terotuskone mallia Twin Peaks. Meilläkin oli täällä ennen saha ja puutehdas ja väkisinkin tuli mieleen siitä Twin Peaksin sahasta Sotkan saha, vaikka ei meillä sentäs niin suuria tukkeja ollu. Mä usein huusinkin siinä alkutunnarin kohdalla Sotka, ja nehän luuli että mä tarkotin sitä lintua siinä alussa, no tiesinhän mä nyt sen, ei se mikään vesilintu ollut. Mutta mikä se muuten oli?

Mä oon löytäny youtubesta sen alkujakson tennarit. Mutta en oo nyt koneella. Mutta kuunnellaan mielikuvissa sitä. Eli alkaa: Ping Pong....

• Norppa83 kirjoitti:

TV-sarja Twin Peaksin tunnusmusiikki:
        https://www.youtube.com/watch?v=yFMaEIHIrGw

Kiitos. Sain oikein rauhoitushetken tähän kiireisen työpäivän jälkeen. Rauhallinen toi musiikki ja kipinointi. Sahan terotus. Ensin oli pyörösahat, ehkä särmäristä ja sitten oli raamin terät.

• JeroP kirjoitti:

Kiitos. Sain oikein rauhoitushetken tähän kiireisen työpäivän jälkeen. Rauhallinen toi musiikki ja kipinointi. Sahan terotus. Ensin oli pyörösahat, ehkä särmäristä ja sitten oli raamin terät.

Koitin googlettaa lintua, niin toi lintu vois olla bewick's wren eli tarhapeukaloinen. Korjatkaa jos oon ymmärtänny väärin.

• Anonyymi

musteerillinen BOB ja punainen Corvrtte.

• Anonyymi

aloin katsomaan maksuhirviöstä eli MNetflixistä vanhoja Star Trek-juttu

• Anonyymi

Erikoinen sattuma, että juuri eilen vilkaisin pitkästä aikaa IPTV-kanavia ja siellä oli Twin Peaks- Fire walk with me, jota en ole nähnyt.
      R.I.P.

• Mää taisin joskus kattoo sen.

• Tää tais hukkua tänne?

Mutta kaikki täällä olevat käyttäjät, katsokaa tämä. On siellä muitakin pätkiä, joissa esitellään twin peaksin kuvauspaikkoja. Mutta jotenkin sykähdyttävä toi kun sahaa ei enää ole. Siellähän oli lopetettu sahaus jo pian kuvausten jälkeen ja purettu osa pois. Jäi vain joku viimeistelyosasto sinne taakse, joka sitten on jossain vaiheessa palanut.

Siinä twin peaksin aloitusjaksossa oli muuten kuvausta sieltä sahalta, kun se saha laitettiin stoppiin sen murhan jälkeen. Muistaakseni se saha paloi jossain vaiheessa siinä sarjassa, mutta tosi elämässäkin se sitten lopulta palo.

Mun täytyy kattoo, mä olin tallentanu nää pari ensimmäistä dvd lle. jos jostain löytys. Mutta muuten mun puolesta ensimmäinen ja kolmas kerta ja pam, voi mun puolesta olla loppuun käsitelty.

• Saha näytti olevan poissa toiminnasta.

• Norppa83 kirjoitti:

Saha näytti olevan poissa toiminnasta.

Näin on, ja mitä noista kuvista kattelin, näyttää olevan twin peaks fanien kohteena. Mä nyt muutenkin oon innostunut noista tehtaista, mutta kiva nähdä, että se on laajemminkin suosittu.

• Anonyymi

pörylp yiokpytööiy lsollo
      Yeom årsld eöplivdgt mr Lumcjomcom. -- Bnöir Vrövy ,ofd' Ffrsalml ks de sitplom dodkgrn juttu... eerikoidis dieksilujs...

• Anonyymi

Ywin PEaks-jutut niin Kynchin nwekin vielä... mitä itse Gene Roddenberryn star TYrek-jutuut itdelläni hwauskojasw kstdos vsnhsgt minihame-aapulaisewtr tyttötkin... ja hah

• Anonyymi

Juu, Star Trekissa naislla oli avaruusasuna aina minihame ja miehillä hiihtokerrasto 😂

• Anonyymi

joku juttu noisss vsnhoisdss stwr tyrrk-jutuisddds niin IBm niin välkkyviä valoja paljon ja apulaiset eli näytelijät vetäväyt automaattisesti qvautuvia ovia avaruusjutusssa

• Anonyymi

mati kuin marfi nukkuMAti ja kukkaeossakin on MAtri nukkumarttri hweea Sandmankin hiekkmiwa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2368
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2048
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2007
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1718
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1682
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      167
      1381
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      191
      1312
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1186
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      992
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      991
    Aihe