Nyt näkee itsekkin kulttuurista rikkautta
Sanna pääsi kokemaan kulttuuria
15
111
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi Sanna on suvaitsematon?
- AnonyymiUUSI
Niin nyt pitäisi suvaita ja rakastaa eikä tuomita toista
- AnonyymiUUSI
Tuohan miehetkin ulkomailta vaimoja ja jotkut tuo.miehiäkin Suomeen .
- AnonyymiUUSI
Hyvä, että maahanmuuton haitat kohdistuvat niihin, jotka haittamaahanmuuttoa kannattavat.
- AnonyymiUUSI
Ja juristit rikastuu, kulttuurin ohella.
- AnonyymiUUSI
Muuten super Marin yrittäjänä pääosin liikkuu maailmalla eri kulttuureissa . Paha natsiallergia ajoi ulkomaan hommiin .
- AnonyymiUUSI
Kyllä nämä Persujen ketjut ovat onnettomia ja tyhmyyden täyttämiä.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä vassaripellen kommentit ovatkin sitten onnettomia ja tyhmyyden täyttämiä.
- AnonyymiUUSI
Sen siitä saa kun persustansa keikuttaa pitkin maailmaa. Juopottelut,yökerhohinkkaamiset,Kesärannassa ihmehippien kans heiluminen kun pääministeriaikana haettiin iloa ja valoa ja uutta virtaa elämään. Kannattaiskohan pitää matalampaa profiilia eikä antaa itsestänsä täysin vastuuttomatonta kuvaa. Itse voi paljon vaikuttaa tuohon asiaan!
- AnonyymiUUSI
maahanmuuttajat usein vainoavat entisiä naisiaan ja ex-vaimojaan ja nyt julkkista.
- AnonyymiUUSI
Mitä te kommentoijat olette tehneet toisten hyväksi?
- AnonyymiUUSI
Olemme parhaamme vastustaneet haittamaahanmuuttoa. Se on puhdasta hyvyyttä ja kaikkien suomalaisten hyväksi.
- AnonyymiUUSI
Pitäisi ymmärtää ja antaa mahdollisuus, mikä nyt suvakissa mättää?
- AnonyymiUUSI
Puhemies Halla- ahon harras toive melkein toteutui. Korkkasikohan shamppanjapullon kun tästä uutisesta kuuli?
- AnonyymiUUSI
Ei ole ihme vaikka syntyvyys vähenee kun yritteliäitä miehiä vainotaan tällä tapaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573501
- 433342
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1762715Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212540- 232478
- 932420
- 402401
- 432393
- 282001
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä191996