Metsätähti jogurttia

Anonyymi-ap

Mun tekee nyt valtavasti mieli sitä Metsätähti jogurttia, mitä vielä 90-luvun alussa myytiin Siwojen kylmähyllyissä. Enää ei missään sitäkään oo :( Maailma on pilalla! Onneksi Spar -kaupat sentään tekee paluun ja sais tulla T-kauppakin

19

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistan Metsätähti-jogurtin. Muistatko Nami Nami -suklaavanukkaat?

      • Anonyymi

        Tietenkin. Tälläkin hetkellä on sellainen suklainen hyytelö ja vanilija jääkapissa odottamassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin. Tälläkin hetkellä on sellainen suklainen hyytelö ja vanilija jääkapissa odottamassa

        Oi niitä aikoja =)


      • Anonyymi

        Eikös niitä vieläkin ole vai onko ne jacky makupala tai muistan nyt omiani mutta muistatko susette suklaavanukas siinä oli kermavaahtoa päällä kumpikin oli hyviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös niitä vieläkin ole vai onko ne jacky makupala tai muistan nyt omiani mutta muistatko susette suklaavanukas siinä oli kermavaahtoa päällä kumpikin oli hyviä

        Sitten oli se Valion "suklaakastike" puolen litran "maitopurkeissa". Joitain vuosia sitten sitä vielä sai, mutta sekin lopetettiin


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten oli se Valion "suklaakastike" puolen litran "maitopurkeissa". Joitain vuosia sitten sitä vielä sai, mutta sekin lopetettiin

        Voi olla mutta sitä en tainnut saada eli ei hajuakaan siitä tuotteesta ja sit oli valion karuselli jäätelö oli suklaa vanilia mansikka pyöreä rasia syötiin puulusikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutta sitä en tainnut saada eli ei hajuakaan siitä tuotteesta ja sit oli valion karuselli jäätelö oli suklaa vanilia mansikka pyöreä rasia syötiin puulusikalla

        Nimi voi olla väärin se vaan tuli mieleen



      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös niitä vieläkin ole vai onko ne jacky makupala tai muistan nyt omiani mutta muistatko susette suklaavanukas siinä oli kermavaahtoa päällä kumpikin oli hyviä

        Susette-suklaavanukkaan muistan. Nytkin on joitain samantapaisia.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Susette-suklaavanukkaan muistan. Nytkin on joitain samantapaisia.

        Niin on mutta susette on se aito ja oikea mut ei xtrankaan pahoi ole


    • Anonyymi

      Valion hedelmäpommi paras jukurtti.

    • Oma suosikkini on Valion banaanijogurtti, en ole todella pitkään aikaan mitään jogurttia syönyt, mutta muistan että se oli hyvää. Nyt kuitenkin ostin sitä pari päivää sitten ja täytyy sanoa että hyvää oli. Näissä on kuitenkin niin paljon sokeria, että ei kannata syödä näitä niin usein.

    • Jaa eiks noita metsätähtiä enää saa. Eikä nami namia. Paljon on sitten muuttunu. No spari tulee takas, ehkä sitten.

      Meidänkin lähellä oli kakskin T kauppaa, Mikon Mylly ja Heiskanen. Ei oo kummankaan paikalla enää mitään. Toisessa kirpputori ja toisessa joku ateljee.

    • Koska en ole jogurtin ystävä, en ollenkaan muista tota Metsätähti jogurttia. Harvoin tuli käytyä Siwa kaupassa. Muut kauppaketjut olivat lähempänä.

      Nyt, kun iltapäivälehtien sivuilla on ollut nostalgisia kirjoituksia lopettaneista kaupoista, voin rehellisesti sanoa, että kaipaan Anttilaa. Varsinkin niiden musiikki ja kemppari osastoja.
      Siellä oli aina ale-laareja, joita oli kiva tonkia ja tehdä löytöjä. 😁

      • Anonyymi

        Veikkaan, että kaipaat myös Elloksen kuvastoa ja vain yhdestä tietystä syystä. Tahmaiset, kiinni liimautuneet sivut, sanotaanko nyt vain tämä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että kaipaat myös Elloksen kuvastoa ja vain yhdestä tietystä syystä. Tahmaiset, kiinni liimautuneet sivut, sanotaanko nyt vain tämä!

        En välttämättä kipaa Elloksen kuvastoa, mutta Yves Rocherin kosmetiikkakuvastosta minulla on hyvin lämpimät ja haikeat muistot. 😃


      • Anttila oli hyvä ketju niin kauan, kun ei olisi alkanut myymään vähän kaikille kaikkea. Loppuajasta pääkohderyhmä oli hukassa. Ysärin halpakauppana toimi erittäin hyvin.


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Anttila oli hyvä ketju niin kauan, kun ei olisi alkanut myymään vähän kaikille kaikkea. Loppuajasta pääkohderyhmä oli hukassa. Ysärin halpakauppana toimi erittäin hyvin.

        Loppuaikoina Anttilalla oli konsepti hukassa ja siellä tehtiin kohtalokkaita virheitä. Sääli, kun eivät osanneet päivittää ja viedä myyntiään nykyaikaan.

        Tokmanni on tehnyt hurjan hyvää tiliä Anttilan jättämillä raunioilla ja laajentanut rohkeasti ympäri maata. Myynti vetää marketeissa ja netissä. Aina tulee joku yrittäjä, joka valloittaa tyhjäksi jääneen markkinatilan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe